ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد بتن

اختصاصی از ژیکو تحقیق و بررسی در مورد بتن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 8

 

استفاده وسیع از بتن ساخته‌شده از جمله خصوصیات برجسته‌اش به عنوان یک مایه ساخت‌ است. یک چنین مواد آشنا است که توجه حتمى ما را کاملاً جلب مى کند. فرآیندى که به وسیله آن مى چسباند و گرفتن را با یک دامنه وسیع مواد سنگدانه‌اى آب مى دهد در یک توده شکل‌پذیر تغییریافته به یک مواد بادوام قوى می رسند، ضمن کار تقریباً درهر شکل مطلوب. پیشرفت مدرن پورتلند چون یک خاصیت گیرش سیمان به سرعت مى چسباند، حتى زیر آب، شروع شده قدرى روى یکصد سالهای پیش مواد خام پایه‌اى لازم وقتى که براى تولیدشان، همراه با فرآیند سوزان لازم، شروع شده که شناخته‌شده است. امروزه خیلى و صدها دانشمند خیلی شایسته و سرتاسر جهان را مى سازند دائماً مشغول به سعی در مطالعات این مواد هستند که آنها را بهتر بفهمند و به آنها بیشتر بهبود دهند.

که خیلى از عکس‌العمل‌هاى شیمیایى و فیزیکى سهم مهمی در محکمی خودگیرى بتن و بعداً که آنها کاملاً فهمیده نشده است وهنوز بسیار پیچیده است. این وظیفه تا حدى به دامنه وسیع مواد شیمیایى که تا حدى طبق طرح و تا حدى تصادفاً در هر بتن معین را مى تواند وجود داشته باشد مخلوط مى کند. تغییرات اضافى روشها را از ساخت ممکن است اضافه شده باشند، جا به جایى و عمل آمدن بتن روى محل. همه تغییرات آن جاى سهم نسبتاً به تندى در بتن جدید در انتهاى زمان گیرش رسمى را دست نکشد. مقدارى به آهستگى روى مدت زیاد ممکن است ادامه بدهد و دیگران به وسیله اصول در محیط ممکن است راه انداخته‌شده باشد بعدا" بتن به کدام فاش‌شده است. این پیچیدگى ها را همه تحقیر بکنید، بتن خواص قابل پیش‌بینى و اجراء منظماً تولیدشده است و استفاده کرد. این تصادفاً اتفاق نمى افتد.

خوشبختانه براى طرح لازم نیست، مهندسی و مواد تدارک‌دهنده که با تمام حوزه تکنولوژى ارتباط واقعی دارند. راهنمایان مختلف هستند که از طریق جزئیات مهم به کلیات را تمرین مى کنند، قوانین، استانداردها و مشخصات از چنین منابع مانند جامعه آمریکایى براى آزمایش کردن مواد،بتن آمریکایى تأسیس کردن و در کانادا، کانادایى استانداردها انجمن و ناسیونال آیین‌نامه ساختمان. اما شدیداً مطلوب است در غیر این صورت لازم براى نظرمقدارى ماهیت کلى از مواد دارند و خواص مهمترش است. این هضم یک چنین عکس را سعى مى کند فراهم بکند.

مخلوط بتن:

بتن از ترکیب خمیر سیمان ناشى مى شود تشکیل‌شده از سیمان و مخلوط آب با سنگدانه‌اى. از آنجاییکه حدود 10 بار بیشتر بچسبانید پرخرج از آن سنگدانه‌اى مطلوب است به این دلیل تنها مقدارمینیمم سیمان که استفاده بکنید. در استاندارد، لازم است براى بتون متراکم خمیر سیمان به اندازه کافى را مجبور مى کند فضاهاى خالى را جمعاً پر بکند. اقتصاد مورد استفاده سیمان اینطور به با ترتیب دادن را ترکیب دانه‌اى سنگدانه انجام‌شده باشد که یک مینیمم سودمند فضاهاى خالى تولید مى کند. اما علت خیلى زیاد اجتناب کننده سیمان معمولاً دیگر است. همه محصولات را بچسبانید تغییرات در حجم را کوچک با تغییرات در رطوبت مکتوم تحمل بکند. با این وجود ، این تغییرات خیلى کوچک مهم هستند از وقتى که آنها به طور قابل ملاحظه بزرگتر از فشارها ممکن است باشند به وسیله بارگذارى عادى تولید شده است. تغییرات در خمیر سیمان ابعادى، با این وجود، آنها به اندازه ده بار در حال وقوع در بتن کالاى عادى ممکن است باشد یا خودش جمعاً. در یک بتن ساخته‌شده از یک" مخلوط پرمایه" شامل خمیر سیمان بیشتر به جاى لازم براى پر کردن فضاهاى خالى جمعاً است، بتن بیشتراز خصوصیات افت خمیر سیمان به عهده می گیرد. اغلب شکستن زیاد به خاطر افت در کف بتونى را اتفاق می افتد براى اینکه سیمان اضافى را انباشته بکند در یک سعی بیهوده اضافه شده بوده است آنها را بهتر می کند.

حجم فضاهاى خالى در هر یک از نمونه سنگدانه‌اى اندازه نسبتاً یک شکل احتمال دارد تقریباً 3/1 حجم درشت باشد. درصد فضاهاى خالى تقریباً همان علیرغم اندازه است. یک نسبت معمولاً به کاررفته ملات سخت‌گردان به ماسه به کاررفته در مجبور کردن خمپاره‌اندازها 1 تا 3 است. یعنى، یک حجم ملات سخت‌گردان فضاهاى خالى را 3 حجم ماسه لازم است پر بکند. همان نسبت مى گیرد، تقریباً، براى یک ذره درشت سنگ‌دانه. اگر، با این وجود، فضاهاى خالى در یک ذره درشت سنگ‌ دانه پر از یک سنگ خردشده اول فضاهاى خالى باقیمانده در ترکیب است تنزل‌یافته به 3/1، 3/1 یا 9/1 خواهد بود و منتج‌شده اراده را مخلوط بکند ساعت 1:3:9 به وسیله حجم باشید. این یک روى ساده‌سازى پایه براى تنظیم مواد اولیه است بتن مخلوط بکند اما به اهمیت ترکیب دانه‌اى در دست اقدام سنگدانه‌اى از بتن خوب خدمت کند با تصویر شرح می دهد. شکل را انباشته بکنید، دانه‌بندى در اندازه سنگدانه‌اى، مساحت سنگدانه‌اى را جمع مى زند و ملاحظات از قبیل کارآیى بتن بتن تازه تنظیمات را ممکن است بخواهد به مقدار خمیر سیمان ملزوم کرد و اینطور به انحرافات لازم منتهى بشود از 1 تا 3 نسبت زبر بالاى براى یک مخلوط دوقطعه‌اى نشان دادند.

نسبت آب مى چسباند، این دو جزء متشکله خمیر سیمان را با هم تأسیس مى کنند، اهمیت درجه یک است. مقدار آب در یک مخلوط عادى ملزوم کرد همیشه خیلى بیش از آنکه براى (آبش) سیمان در دست‌یابى شکل پایانى اش در بتن لازم است. خیلى ازآب اضافى که در مخلوطهاى سودمند لازم است که براى آنها عملى را درست مى کند مثل بتن را گم‌شده خواهد بود شکل پایانى اش موفق بشود. اما حجم آن سیمان در حال ترکیب شدن با آب باید سعى بکند پر بکند به وسیله حجم خمیر نهایتاً از پیش تعیین‌شده است. اینطور آن چگالى نهائى خمیر سخت‌شده سیمان را ممکن است منعقد کند


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد بتن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد