ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ایجاد وب‌سرور Host

در این فصل عناوین زیر را خواهید آموخت • معرفی سرورهای وب Apache • پیکربندی سرور وب Apache • شروع به کار و توقف سرور • نظارت بر روی فعالیتهای سرور Worid wide web بخشی از اینترنت است که سریعترین رشد را داشته است بر طبق نظر Netceraft )wwwnetcraftcom ( بیش از 54 میلیون سایت وب بر روی اینترنت در سپتامبر سال 2004 وجود داشته است تجارت الکترونیک یک

web بصورتی که امروزه شناخته شده است. بعنوان یک پروژه از Tim Bern-lee در مرکز اروپایی فیزیک علمی (cern) شروع شد . عدف اصلی ارائه یک رابط ثابت بود برای محققان و دانشمندانی که بوصرت جغرافیایی در کل گیتی پخش شدهه بودند و سعی داشتند به اطلاعاتی با فرمتهای گوناگون دسترسی پیدا نمایند . از این ایده مفهوم بکارگیری یک سرویس گیرنده (مرور وب) برای دسترسی به داده ها ( متن , تصاویر , اصوات] ویدئو و فایلهای باینری) از نوع سرویس دهنده finger .wais ,NNTP,SMTP,FTP,HTTP) و سرورهای (streaming – media استخراج شد.سرور وب معمولا دارای یک وظیفه مشابه می باشد : درخواستها Hyper Text Transfer Protocol (HTTP) و ارسال یک پاسخ بخ کلانیت ، اگر چه این وظیفه می تواند با انجام کارهای زیر پیچیده تر گردد ( همانند کاری که سرور می تواند انجام دهد):

انجام کنترل دسترسی مبتنی بر مجوزهای فایل , زوجهای نام کاربری / کلمه عبور و محدودیتهای نام میزبان / ادرس IP

تجزیه یک سند ( جایگزینی مقادیر مناسب برای تمامی فیلدهای شرطی موجود در سند) پیش از ارسال آن به کلاینت

ایجاد یک اسکریپیت common Gateway interface (CGI) یا برنامه Application   (API) programming interface سفارشی برای ارزیابی محتویات فرم submit شده مایش سندی که بصورت پویا ایجاد شده است یا دسترسی به یک پایگاه داده.

ارسال یک اپلیت جاوا به سرویس گیرنده.

ثبت تمامی دسترسی های موفق, ناموفق  خطاها

سرور وب Apache

سرور وب Apache در ابتدا مبتنی بر HTTPd و یک سرور رایگان از (NCSA) National center for

Supercomputing Application بود . در آن موقعHTTPd اولین و تنها سرور وب بر روی اینترنت بود . بدبختانه توسعه سرورها پا به پای نیازهای webmasterرشد نکرده و چندین مشکل امنیتی کشف شده است . اکثرwebmaster ها بصورت مستقل ویژگیها و ترمیمهای مختص به خودشان را بر روی سورس کدApache  که به صورت رایگان در دسترس می باشد استفاده کرده اند و ویژگی های امنیتی بهبود یافته ای نظیر (SSL)Layer Secure Sockets را برای انتقال داده های رمزگذاری شده و ماژولهای اعتبار سنجی پیشرفته اضافه کرده اند.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد