ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ایدز

اختصاصی از ژیکو تحقیق درباره ایدز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 22

 

مقدمه (پیشگفتار)

این مقاله در مورد ویروس HIV که منجر به ایدز می شود می باشد و مطالب زیادی در این موارد درونش ذکر شده است .

این عفونت ویروس نقص ایمنی انسان (human Immuno deficiency viruses) نام دارد که منجر به سندروم نقص ایمنی اکتسابی (Acquired Immuno Definicincy Syndrome) می باشد که در بیست اخیر پیشرفت زیادی داشته و تحقیقات زیادی روی آن انجام شده است . که دانشمندان اعتقاد دارند که این بیماری از آفریقا سرچشمه گرفته که نوعی میمون که دارای این بیماری بود از طریق گاز گرفتن آن را به انسان ها منتقل کرده که این بیماری از طریق موارد انتقال این بیماری به انسانی های دیگر منتقل شده تا اکنون به این حد رسیده این بیماری هفتمین بیماری کشنده در آمریکا محسوب می شود که بیشتر در جوانان یافت می شود که بیشترین راه انتقال آن تماسهای جنسی و استفاده از سرنگهای آلوده است .

آشنایی با ایدز

عفونت ایدز توسط ویروس (Human Immunodeficiency viruses)=(HIV) بله معنی ویروس نقص ایمنی انسان به بدن منتقل می شود . در بیست سال اخیر ایدز در بین دانشمندان مورد تحقیقات فراوان قرار گرفته است . که هنوز هیچ واکنشی ندارد ولی داروهایی برای پیشگیری از آن بدست‌ آمده است . دانشمندان عقیده دارند که (HIV) از آفریقا منشاء گرفته است . در آن جا نوع مشابهی از این ویروس در میمون‌ها دیده شده است که از طریق گاز گرفتن به انسان ها و سپس ویروس از طریق روابط جنسی به دیگر انسان ها منتقل شده است . اولین مورد بیماری در سال 1981 در یکی از مردان همجنس باز که دچار ذات الریه و سرطان پوست شده بود در آمریکا گزارش شده است .

میزان شیوع افراد مبتلا به ایدز :

در جهان حدود 42 میلیون انسان های مبتلا به این بیماری وجود دارند که حدود 90 درصد از آن‌ها از بیماری خود خبر ندارند . در سال 1995 داروهایی برای پیشگیری از این بیماری بدست آمده است . این بیماری بیشتر در کشورهای عقب مانده و در حال توسعه یافت می شود .

نحوة انتقال :

اچ آی وی در مایعات بدن شامل خون ، منی ، ترشحات مهبل ، بزاق و شیر مادر وجود دارد . و بیشتر به وسیله‌ی مقاربت جنسی


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ایدز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد