ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت بررسی برج میلاد از دید گاه سیستم ساختمانی سازه ای تاسیساتی و دسترس های عمود

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت بررسی برج میلاد از دید گاه سیستم ساختمانی سازه ای تاسیساتی و دسترس های عمود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 34 صفحه

به نام خدا بررسی برج میلاد از دید گاه سیستم ساختمانی ،سازه ای ، تاسیساتی و دسترس های عمود ضرورت ایجاد مجموعه یادمان نیازهای مخابراتی و ارتباطی امروز، مسئولین کشور را بر آن داشت تا بنایی با الگو واره های ایرانی واسلامی وفرهنگی کشور برپا کنند و نیازهای زندگی مدرن را در طراحی آن مدنظر قراردهند تا نمادی نوین برای شهر تهران باشد. در این راستا در سال 1372 طرح این مجموعه از طرف شهرداری تهران به مسابقه گذاشته می شود و طرح جناب آقای دکتر حافظی برنده مسابقه به عنوان برترین اسکیس انتخاب می گردد.(دکتر حافظی دارای درجه دکترا در رشته معماری از انگلستان می باشد.) از سال 1373 مراحل جانمایی وساخت مجموعه آغاز می گردد.
این مجموعه با مساحت حدود 14 هکتار در منطقه تپه های نصرتهران قرار دارد. این مجموعه شامل 5 عنصر اصلی می باشد: 1- برج مخابراتی تلویزیونی میلاد 2- سالن همایش ها 3- هتل 5 ستاره بین المللی 4- مرکزتجارت جهانی 5- مرکز اداری 6- پارکینگ طبقاتی مجموعه یادمان برج مخابراتی - تلویزیونی میلاد برج میلاد با هدف ساختن سازه‏ای به یادماندنی و به عنوان نمادی نوین برای شهر تهران و به منظور رفع نیازهای مخابراتی و تلویزیونی تهران ساخته می شود .
برج مخابراتی ـ تلویزیونی میلاد همچنین نماد اقتدار و عزم ملی ملت مسلمان ایران و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود تأسیس موزه انقلاب اسلامی نیز عاملی است که می‌تواند برای اشاعه فرهنگ ملی تأثیر بسزایی داشته باشد وجود این بخش در کنار سایر اجزاء مجموعه و ویـژگی جهت دهنده‌ای دارد .
در بین برج‌های مخابراتی جهان، برج مخابراتی ـ تلویزیونی میلاد با ارتفاع 435 متر ارتفاع ، پس از برج‌های مخابراتی تورنتو، مسکو و شانگهای قرار می گیرد .
آنالیز راههای دسترسی مجموعه یادمان ، از شمال به بزرگراه شهید همت ، از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری ، از شرق به بزرگراه چمران و ازجنوب به بزرگراه آیت ا...
حکیم محدود می گردد. راههای دسترسی داخل مجموعه تمام ورودی های مجموعه از بزرگراههای یاد شده به پارکینگ طبقاتی ختم می شوند. پس از آن مراجعین ازداخل پارکینگ به یک سالن راهنمایی و توسط پله برقی و آسانسور به محوطه داخلی مجموعه وارد می شوند.
توسط مسیر سبز و پلکانی که داخل محوطه طراحی شده به هریک از بخش های مجموعه (برج، هتل و...) وارد می شوند.
برج میلاد مرکز ارتبا طات بین المللی تهران ( مجموعه یادمان ) برج مخابراتی – تلویزیونی میلاد کارفرما : شهرداری تهران - شرکت یادمان سازه طراح : شرکت طرح و تکوین مشاور کارفرما : شرکت طرح و تکمیل مجری پروژه : شرکت بلند پایه ناظران فنی : شرکت C.C.M - دفترنظارت شرکت یادمان سازه نظارت شرکت طرح و تکمیل – نظارت شرکت بلند پایه عناصر تشکیل دهنده برج فونداسیون بدنه اصلی سازه راس دکل آنتن فونداسیون شالوده برج در عمق 14 متری با ضخامت متوسط 4 متر و به قطر 66 متر اجرا شده ا ست .
سازه انتقالی به شکل یک هرم ناقص است که از روی شالوده آغاز و تا تراز 00/0 ادامه می یابد و ارتفاع آن 10 متر می با شد .
سازه انتقالی شامل هسته مرکزی، دیوارهای مایل و دیوارهای مثلثی شکل است .
هسته مرکزی شامل یک هشت ضلعی با قطر دایره محاطی 28 متر و

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بررسی برج میلاد از دید گاه سیستم ساختمانی سازه ای تاسیساتی و دسترس های عمود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد