ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17

اختصاصی از ژیکو دانلود فایل پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17


دانلود فایل پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17

پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 7

 

 

 

 

با چوب خط حاصل جمع را پیدا کن و یک جمع بنویس.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17

بیماری کزاز 5ص

اختصاصی از ژیکو بیماری کزاز 5ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 5

 

بیماری کزاز

زاز بیماری است عفونی مشترک بین انسان و دامها که معمولاً بصورت تک تک و پراکنده دیده می شود . بعلت آلوده بودن وسائل جراحی نیز ممکن است چند تن در بخش جراحی بدان دچار گردند . این بیماری متأسفانه در کشور عزیز ما زیاد دیده می شود .

کزاز میکروب خاصی است که در انتهای آن اسپور وجود دارد ( سنجاق مانند ) در محیط خارج مقاومت زیادی از خون نشان می دهد و اسپوری تولید می کند که مقاومتش خیلی زیادتر است . اثرات میکرب بواسطه سم بسیار قوی است که ترشح می کند و از راه لنف ، خون بمراکز عصبی میرود . با سم میکرب کزاز توانسته اند علائم بیماری را تولید کنند . میکرب کزاز در خاک ، مدفوع اسب و گاو و آب و گرد و خاک وجود دارد .

مطلب مهم اینکه ابتلاء به کزاز ایمنی کاملی ایجاد نمی کند لذا بهترین وسیله برای جلوگیری از آن واکسیناسیون می باشد . از سوی دیگر سرم ضد کزاز برای پیشگیری سودمند است ولی برای درمان بویژه پس از بروز نشانه های بیماری ندارد .

« نشانه های کزاز »

دوران پنهانی متوسط بیماری ۸-۷ روز است هر قدر دوران نهفتگی کوتاهتر باشد عاقبت بیماری خطرناکتر است گاهی در مرحله ی نهائی چرک زخم کم شده و سوزش و انقباض عضلانی ظاهر می شود . امکان ابتلاء مجدد در غیاب واکسیناسیون وجود دارد و هر اندازه فاصله بین شروع و انقباض عمومی حاصل از سم بیشتر باشد پیش آگهی بهتر است .

اولین نشانه ی کزاز دشواری بلع و کلید شدن دهان است . بیمار خیلی بزحمت دهان خود را باز می کند عضلاتی که برای جویدن بکار میرود در موقع انقباض دردناک و سفت هستند سپس انقباض در عضلات گردن ، صورت و ستون فقرات و شکم و غیره فرا می رسد ( انقباض عمومی ) .

انقباض عضلات صورت ، شکل مخصوصی به مبتلا می دهد و مانند این است که بیمار خنده بی نمکی به لب دارد ( خنده شیطان ) در حالت حمله عضلات جونده منقبض شده و بواسطه گرفتاری ماهیچه های ستون فقرات بدن بعقب خم می شود ( نظیر کمان ) یعنی سطح اتکاء تنها پشت سر و پاشنه ها می باشد . هر گاه انقباض عضلات یک طرف بدن زیاد شود بدن بهمان طرف خم می شود و اگر تمام عضلات بدن بطور یکنواخت دچار شده باشند تمام بدن کشیده و بشکل خبردار در می اید . در شیرخواران و افراد خیلی پیر کزاز خطرناک است .

انقباض عضلات عمومی بصوت حمله ای ظاهر می شود یعنی در اثر تحریک بیمار با روشنائی و صدا ، تزریق و یا لمس بدن ، جمع شدن عمومی بدن فرا میرسد ، فکها سخت بهم فشرده شده و سایر عضلات نیز سفت می شوند . انقباض عضلات حنجره و شکم و دیافراگم وعضلات تنفسی باعث خفگی می شود . اگر انقباض ماهیچه های تنفس طولانی باشد موجب کبودی رنگ می گردد . حملات انقباضی بیمار را فرسوده و خسته می کند . کلید شدن دهان سبب تشنگی ، اتلاف شدید انرژی ، عرق ( دفع الکترولیتها ) آسیب ماهیچه ها ( پارگی ) و گرسنگی میشود .

تب در ابتدای بیماری درحدود ۳۸ درجه بوده و بتدریج بالا میرود به ۴۰ و بالاتر میرسد . نبض سریع نیست تعداد تنفس درخارج از حملات تند است و اگر به ۴۰ بار در دقیقه برسد تقریباً وقوع مرگ حتمی است .

در کزاز تعریق فراوان وجود دارد ، فشار خون پائین و بی خوابی وجود دارد . گاه بیماری شدت می یابد و بیمار در عرض ۳-۲ روز در حالت سکته قلبی یا خفگی یا وارد شدن مواد غذائی در ششها تلف می شود و یا برعکس در عرض چند هفته انقباض عضلانی تخفیف یافته بهبودی حاصل می گردد .

انواع خیلی سخت و سبک بیماری هم وجود دارد . فلج یک پا و یا دو پا و فلج صورت و چشم به تنهائی دیده می شود . اگر فاصله بین اولین علامت کزاز با شروع انقباض عمومی ماهیچه ها کمتر از ۴۸ ساعت باشد بیماری خیلی جدی و بدخیم می باشد .

« پیشگیری »

اسپور کلستریدیوم تتانی از راه خراش کوچک و بزرگ و زخم و شکستگی ها و غیره وارد بدن می شود ، اگر شرایط رشد و افزونی آن فراهم باشد سم ترواش می کند و این سم راهی مراکز عصبی می شود ، بنابراین قبل و بعد از وارد شدن باسیل در بدن می توان پیش گیری لازم را انجام داد .

دادن آنتی بیوتیک ،‌ ضدعفونی کردن و رعایت پاکیزگی زخم نیز از رشد احتمالی و تراوش سم جلوگیری می کند ، باسیل کزاز در بافتهای خراب شده بهتر رشد می کند بنابراین پانسمان و رعایت پاکی زخم وعمل جراحی لازم سودآور می باشد .

« واکسیناسیون »

تزریق واکسن مؤثرترین روش حفاظت در برابر کزاز است .

کزاز نوزادان با واکسینه کردن مادر در زمان حاملگی قابل پیشگیری است .

* پیشگیری پاسیو

ایمنی پاسیو می تواند بوسیله آنتی توکسین کزاز ( ایمونوگلوبولین انسانی ) تأمین گردد .

سرم اسبی ممکن است موجب واکنشهای آلرژیک و حتی مرگ در اثر شوک آنافیلاکتیک شود . ایمونوگلوبولین کزاز انسانی معمولاً فاقد خطرات ذکر شده بوده و قدرت آن هم بیشتر از نوع آنتی توکسین هترولوگ است وجانشین سرم اسبی شده است .

* پیشگیری با آنتی بیوتیکها

کلستریدیوم نسبت به پنی سیلین حساس است بنابراین کاربرد آن در زخمهای مشکوک منطقی و گاه ضروری است ولی باید بخاطر داشت که در زخمهای له و خراب شده دارو بمحل زخم نمی رسد ( بسبب اختلال جریان خون ) لذا امکان زنده ماندن و رشد باسیلها وجود دارد . عملاً


دانلود با لینک مستقیم


بیماری کزاز 5ص

دانلود پاورپوینت مستند سازی 31 اسلاید

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت مستند سازی 31 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 30 صفحه

 مستند سازی بسم الله الرحمن الرحیم مقدمه مستند سازی Documentation) ) یکی از فرآیندهای بسیار مهم در استقرار و اجرای سیستمهای مدیریت می باشد . مستند سازی در اجرای صحیح و یکنواخت سیستم های مدیریت سازمان ها و بهبود مداوم آنها ، تاثیر بسزایی داشته وعلاوه بر این موجب انتقال اطلاعات و اشاعه دانش و تجربیات در داخل سازمان ها می شود .
مقدمه آشنایی مدیران ، کارشناسان و کارکنان ، با اصول مهم مستند سازی و نیازمندی های آن در استانداردهای سیستم های مدیریت ( منجمله : ISO 9001:2000 ) و همچنین تکنیک های کنترل مستندات، به سازمانها در امر استقرا ر سیستمهای مدیریت کمک شایانی می نماید مطالب متن حاضر با استفاده از استانداردهای ISO 9000:2000 ، ISO 9001:200 مقاله‹‹ رهنمودهایی درباره مستندسازی در استاندارد ISO 9001:2000 ›› منتشره از سوی کمیته فنی TC 176 سازمان جهانی استاندارد و برخی مقالات ذیربط سازمان های معتبر تهیه شده است .
اهداف اصلی مستند سازی a ـ مبادله اطلاعات مستندات وسیله ای برای انتقال و مبادله اطلاعات می باشند .
نوع و گستره مستندات بستگی به نوع محصولات و فرآیندهای سازمان ، میزان رسمیت سیستم های ارتباطی و سطح توانمندی های ارتباطی درون سازمان و فرهنگ سازمانی دارد . b ـ شواهد انطباق مستندات ، شواهدی برای اینکه چه برنامه ریزیهایی صورت گرفته و عملاً چه اقداماتی انجام شده است ، فراهم می سازد .
اهداف اصلی مستند سازی c ـ اشاعه دانش مستندات ، وسیله ای برای حفظ و ترویج دانش و تجارب سازمان می باشند .
مثلاً‌مشخصات فنی که می تواند مبنایی برای طراحی و ساخت یک محصول باشد . d - دستیابی به انطباق با نیازهای مشتری و بهبود کیفیت . e - ارزیابی اثربخشی و تداوم سیستم مدیریت کیفیت .
(3.7.2) Documentسند اطلاعات و وسیله نگهداری و انتقال آن را سند می نامند . مثال: روش اجرایی ، نقشه ، گزارش ، سوابق ، مشخصات . یادآوری:وسیله انتقال اطلاعات ممکن است بصورت کاغذ ،نوار مغناطیسی دیسک نوری یا الکترونیکی ، عکس یا نمونه اصلی و یا ترکیبی از آنها باشد .
مشخصات،عبارت است از سندی که نیازمندیهایی را اعلام میکند . یادآوری‌: مشخصات ممکن است مربوط به فعالیتها باشد ( نظیر سند اجرایی ،مشخصات فرآینده و مشخصات آزمون )‌یا به محصولات ( نظیر مشخصات محصول ، مشخصات نقشه و عملکرد ) ارتباط پیدا کند . (3.7.2) Documentسند (3.4.7) Quality Manualنظامنامه کیفیت نظامنامه کیفیت ، سندی است که سیستم مدیریت کیفیت یک سازمان را مشخص می کند . یادآوری : ساختار و جزئیات نظامنامه کیفیت ، متناسب با اندازه و وپیچیدگی هرسازمان خاص ، ممکن است متفاوت باشد . Quality Plan ) طرح کیفیت 3.7.5 طرح کیفیت ، عبارت است از سندی که مشخص می کند کدام روش اجرایی و منابع مربوط به آن توسط چه کسی ، در چه زمانی و در مورد کدام پروژه ، محصول .
فرآیند و یا قرارداد باید به مرحله اجرا در آید . یادآوری :‌یک طرح کیفیت ، معمولاً به بخشهایی از نظامنامه کیفیت و یا به روش های اجرایی استناد کرده و ارجاع می دهد طرح کیفیت ، معمولاً یکی از نتایج طرح ریزی کیفیت Record ) سابقه3.7.6 سابقه ، سندی است که نتایج بدست آمده و یا شواهد حاکی از عملکرد فعالیتها را ارائه می دهد . یادآوری

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مستند سازی 31 اسلاید

دانلود پاورپوینت درس17مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی سفر به کربلا(1).

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت درس17مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی سفر به کربلا(1). دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت درس17مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی سفر به کربلا(1).


دانلود پاورپوینت درس17مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی سفر به کربلا(1).

پاورپوینت درس17مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی سفر به کربلا(1)

فرما فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 10

 

 

 

 

بخشی از متن

رضا پرسید:«کربلا کجاست؟ خیلی دور است».

عماد گفت:«کربلا در کشور همسایه ی ایران، عراق قرار دارد. هم از راه زمینی و هم از راه هوایی می توان به عراق سفر کرد. ما از راه هوایی یعنی با هواپیما می رویم

رضا با هیجان گفت:«پس به یک کشور دیگر می روی؟» و عماد با خوشحالی جواب داد:«بله امّا قبل از سفر باید اطّلاعاتی درباره ی آنجا به دست بیاورم. اگر تکالیفت را انجام داده ای بیا در اینترنت جست وجو کنیم. می خواهم نقشه ی عراق و موقعیت مکا نهای زیارتی آنجا را ببینم


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت درس17مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی سفر به کربلا(1).

دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

TQM مدیریت کیفیت فراگیر تعریف با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و... است .
هدف فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد تاریخچه در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد.
از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری نام برده میشود .
در سال 1950 ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد.
زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس کیفیت در مورد محصولات آمریکایی در حال منتشر شدTQM اجرا بود در میانه دهه 1980 مفهوم اصول هشت گانه مدیریت کیفیت اصل 1- تمرکز بر مشتری اصل 2- رهبری اصل 3- مشارکت کارکنان اصل 4- رویکرد فرایندگرا اصل 5- رویکرد سیستمی اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی اصل 8- روابط با تامین کنندگان براساس منافع دوجانبه 1- رهبری نقش مدیر ارشد کیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی شورای کیفیت برای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک خواهد بود بیانیه های کیفیت بیانیه بینش سازمان منظور آن است که در طول 5 یا 10 سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید بیانیه ماموریت سازمان ما که هستیم؟
مشتریان ما که هستند؟
ماچه کاری انجام میدهیم؟
2- تمرکز بر مشتری درک مشتریان از مفهوم کیفیت جامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است: 1-عملکرد کالا 2- ویژ گیهای کالا 3-خدمات مربوط به کالا 4-ضمانت کالا 5-قیمت کالا 6-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا عملکرد کالا در دسترس بودن کالا قابلیت اطمینان کالا قابلیت نگهداری کالا وی ژگیهای کالا به طور معمول خصوصیات یک کالا و یا خدمات به ساختار و فن آوری و یا به مسایل اخلاقی و روانشناختی آن بر میگردد خدمات مربوط به کالا تاکید هر چه بیشتر بر خدمت دهی به مشتریان از مهم ترین ابزارهایی است که می تواند جایگاه سازمان را در نگاه مشتری بهبود بخشد ضمانت کالا گارانتی یا ضمانت کالا بیانگر پیمان و تعهدعمومی سازمان نسبت به کیفیت آن کالا است ضمانت نامه ها تضمین کن

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر