مدیریت بازار یابی را تعریف کنید.
4Cو4P را از دیدگاه مک کارتی وکاتلر توضیح دهید.
نمودار PLC محصول را رسم کرده،آن را با استفاده BCG MATRIX توضیح دهید.
Needs/Wants/Demand/valueرا تعریف نمائید.
نزدیک بینی در بازار یابی به چه معناست؟
فلسه های بازار یابی را نام ببرید.
مراحل پذیرش یک کالا رابیان کنید.
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده کدامند؟
جایگاه تبلیغات را در آمیخته بازار یابی با رسم نمودار نشان دهید.
عبارت" فصل مشترک تولید کنندگان و مشتریان کیفیت است" را توضیح دهید.
عبارت های " محصول بیشتر برای مشتری " و"مشتری بیشتر برای محصول" را باهم مقایسه کنید.
مدیریت مشتری شامل چه مراحلی است؟
استراتژی های حاصل از Ansof,s matrix کدامند؟
شامل 4 اسلاید powerpoint
دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار