ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد افسردگی (2)

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد افسردگی (2) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 42

 

گام بعدی این است که به هدفی دست پیدا خواهد کنید و در موقعیت های زیر به خودتان پاداش دهید:

- وقتی سعی می کنید ،کاری مشکل یا هراس آور را انجام دهید .

- وقتی خبر بدی شنیده باشید .

- وقتی افسرده هستید .

-وقتی حال تان خوش نیست .

- وقتی استرس زایی می خواهید انجام دهید بطور مثال ، مصاحبه کردن یا امتحان دادن یا به یک مهمانی رفتن .

مراقب بدن خودتان باشید

تغذیه و مراقبت از بدن از کارهای مهمی است که می توانید به وسیله ی آن ارزش خود را به عنوان یک انسان به عنوان " عقل سالم در بدن سالم است " این حقیقتی است که از گذشتگان به ما رسیده است و شواهد علمی هم آن را تایید می کند . ما برای پی بردن به این حقیقت راه مشکلی را انتخاب می کنیم ، یعنی مثل بیشتر مردم باید حتما بیمار شویم تا ارزش رابطه میان عقل و بدن را درک کنیم . چند سال پیش من به خاطر مشکلات روحی به التهاب مفصل و سینوزیت مزمن ، دچار شدم . حال که خود و زندگی ام را تغییر داده ام علایم این بیماریها کاملا از میان رفته اند و وقتی دچار استرس زیاد می شوم دوباره بروز می کنند.

شما برای یک زندگی پر از اعتماد به نفس ، به انرژی زیادی نیاز دارید . برای دسترسی به همه ی نیروهای بالقوه لازم است از نظر جسمانی متناسب باشیم . ما در مقابل بسیاری از بیماریها و نواقص کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم ولی حداقل می توانیم به پیشگیری بپردازیم . در این زمینه بسیاری از افراد به من مراجعه می کنند و می گویند :" بدنشان را بحال خود رها کرده اند ."

یکی از بزرگترین تحقیرهایی که نسبت به خود می توانید انجام

بدهید مراقبت نکردن از بدن است.

بنابراین سعی کنید نکات زیر را رعایت نمایید :

-رژیم غذایی:وقتی قرار است فشار جسمی یا روحی زیادی را تحمل کنید ؛ارزش رژیم غذایی خود را چک کنید و از مکملهای غذایی غافل نشوید . مصرف غذا و نوشیدنی و افزودنی های مضر را قطع نمایید یا مصرف آن را کم کنید –خواب:در مواقع خستگی ، عصبی و بد اخلاق می شوید . آیا به اندازه ی کافی می خوابید ؟

- ورزش : لازم نیست عاشق سینه چاک ورزش باشید ،فقط به اندازه ی کافی نرمش کنید .

- استرس : در شرایط پر استرس علامت هایی را که بدنتان نشان میدهد را یاد بگیرید . برای من ، این علایم شامل زکام ، کمردرد و ناراحتیهای پوستی می باشد راه های از بین بردن و کاهش دادن استرس را پیدا کنید به طور مثال ، از مدیتیشن ، ماساژ یا یک حمام داغ و طولانی ،کمک بگیرید .

به احساسات خود احترام بگذارید

احساسات به ندرت دروغ می گویند. اگر احساساتتان را از خود یا دیگران پنهان کنید, در واقع خودتان را پنهان کرده اید!

بعضی از علامت ها در بدن سرنخ هایی هستند که از طریق آنها به عواطف خود می توانید پی ببرید. مراقب این علامت ها باشید. در بسیاری مواقع این علامت ها زودتر از آن که مغز به ما پیغام بدهد، بروز می کنند. این علامت ها می تواند یک حرکت یا حس کوچک باشد. در اکثر مواقع یک پیام و احساس قدیمی به ما می گوید: « این علامت ها را باید سانسور کنیم . به طور مثال، اگر بدون اختیار انگشت خود را روی میز می کوبید، این حرکت را شدیدتر کنید تا عصبانیت یا نا امیدی خود پی ببرید!»

برای ابراز احساسات خود شیوه های مناسب پیدا کنید. احساسات سرکوب شده انرژی ما را از بین می برد و این یکی از عوامل اصلی بروز مشکلات جسمی و روحی در افرادی که اعتماد به نفس ندارند، است. بعضی از این مشکلات عبارتند از: میگرن، کمردرد، اختلالات معده و روده، افسردگی، هراس ها و وسواس های فکری.

احساسات باید نمود فیزیکی داشته باشند. ممکن است در کودکی به شما اجازه نداده باشند به طور کامل احساسات خود را ابراز بکنید، بنابراین


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد افسردگی (2)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد