ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره اهمیت گوش دادن

اختصاصی از ژیکو مقاله درباره اهمیت گوش دادن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره اهمیت گوش دادن


مقاله درباره اهمیت گوش دادن

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 فرمت فایل:word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  تعداد صفحات:24

اهمیت گوش دادن

گوش دادن مهارتی است اساسی که ما هر روز از آن استفاده می کنیم . موفقیت تحصیلی ، شغلی وخوشحالی  های شما ، اغلب به مهارت شما در خوب گوش دادن وابسته می باشد .

شما به عنوان یک شخص تحصیل کرده باید تلاش کنید شنوده خوبی باشید . بنابراین باید برای آگاهی از فرایند گوش دادن موثر به این نکات توجه کنید  برای اینکه شنوده خوبی باشید چه باید کنید چگونه روش گوش دادن خود را ارزیابی کنید، چگونه در جهت اصلاح نقاط ضعف خود هم زمان با حفظ و تقویت نقاط قوت خود عمل کنید .

 

فرایند گوش دادن

بسیاری گمان می کنند که شنیدن و گوش دادن هر دو مانند هم هستند . در حالی که این گونه نیست . شنیدن عملی زیستی است که شامل دریافت یک پیام از طریق کانال های حسی است . شنیدن تنهابخشی از فرایند گوش دادن است و گوش دادن فرایندی است شامل دریافت ، درک ، توجه ، معنا گذاری و پاسخگویی توسط شنوده به پیام ارائه شده .

 

دریافت

اولین قدم در فرایند گوش دادن ، دریافت یک محرک یا پیام است که شامل پیام شنوایی و پیام بینایی می شود . فرایند گوش دادن مجموعه ای پیچیده از تاتثیر و تاثرات  فیزیکی بین گوش و مغز است . بنابراین ، مراقب دقیق از گوش ها ضروری است زیرا هر چه قابلیت جذب صدا توسط گوش و حس شنوایی بالاتر باشد توانایی گوش دادن نیز بالاتر خواهد بود .

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره اهمیت گوش دادن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد