ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی در مورد مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت

اختصاصی از ژیکو اقدام پژوهی در مورد مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی در مورد مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت


اقدام پژوهی در مورد مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت

اقدام پژوهی چگونه توانستم شرکت دانش آموزان را در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت رونق ببخشم؟

قدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 27

 

 

 

 

چکیده

بر اساس اهمیت موضوع دانش آموز و ارتباط با قرآن و معارف قرآنی، راهکارهای مربوط به حیطه وظایف وزارت آموزش و پرورش، مهمترین راهکارهای گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در میان دانش آموزان بوده است .

با اینکه ما معتقدیم قرآن کریم بزرگ‏ترین هدیه الهى براى انسانها و گرانبهاترین میراث پیامبر اعظم(ص) در میان مسلمین است، امت اسلامى آنگونه که شایسته است براى استفاده از این میراث عظیم از خود همت نشان نداده و نمى‏دهد. جامعه اسلامى پس از وفات پیامبر اکرم(ص) على رغم تأکیدات فراوان آن حضرت مبنى بر وجوب رجوع و عمل به قرآن، به عنوان ثقل اکبر و فرا گرفتن علوم قرآن از اهل بیت به عنوان ثقل اصغر، از تمسک به این حبل متین الهى محروم مانده است. در نتیجه جامعه اسلامى از جایگاه اصلى خویش که قرآن آنها را بدان مژده داده و مى‏فرماید: «انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین»، (آل عمران، 13(ص)) باز مانده‏اند و امروزه به این واقعیت تلخ مى‏باید اقرار نمود که جامعه اسلامى به دلیل فاصله گرفتن از واقعیت قرآن و علوم اهل بیت، متحمل خسارت‏هاى جبران ناپذیرى شده است.

بر همین اساس اینجانب خلیل خسروی معاون پرورشی مجتمع شیخ بهایی تصمیم گرفتم هرچه بیشتر دانش آموزان این مجتمع را به مقوله مسابقات قرآنی و معارف اسلامی و احکام و همچنین مسابقات و برنامه های پرورشی راغب سازم.

 

 

 

 

 

مقدمه

جوانی و نوجوانی ، بهار عمر و هنگام شکوفایى آن و آغاز فراز و نشیبهاى روحى و جسمى و رسیدن به رشد است. در این دوره کم‏کم شخصیت انسان شکل مى‏گیرد و پرسشهاى فکرى و فرهنگى بسیارى در ذهن دانش آموز پیدا مى‏شود. (بلر، 137(ص)، ص (ص)3) روزهاى دانش آموزى لبریز از زیبایى، نشاط، احساسات، لذتهاى متنوع، تفریح و آراستگى است. از سوى دیگر، خداجویى و خدایابى و دین‏باورى از ویژگیهاى این دوران است. با درک این ویژگیها و انرژى متراکمى که در آنها وجود دارد و با تبیین


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی در مورد مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد