ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مدیریت پرسنل دردسرساز در بیمارستان- 34 اسلاید

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت مدیریت پرسنل دردسرساز در بیمارستان- 34 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مدیریت پرسنل دردسرساز در بیمارستان- 34 اسلاید


دانلود پاورپوینت مدیریت پرسنل دردسرساز در بیمارستان- 34 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

oمدیریت کارکنان شامل بکارگیری و انتخاب کارکنان، ارزیابی و نظارت برآنان، توسعه مهارت های فردی و شغلی و تأمین رفاه ایشان است. مدیریت کارکنان شامل موارد زیر است:
(1جاگذاری هر فرد در جایگاه خودش
(2توسعه و پیشرفت محیط کار بطوری که کارکنان براساس تغییراتی که در طول زمان در تقاضاهای بیماران برای دریافت خدمات ایجاد می شود، آماده شوند.
(3اطمینان از رضایت شغلی کارکنان: مناسب بودن کارکنان با توجه به شرح وظایفشان به این معنا است که تامین کنندگان سلامت و مدیران باید مطمئن شوند که پرسنلی که مهارت، دارای صلاحیت، باتجربه و دانش مناسب برای مراقبت از بیماران دارند (1).

 

o
oاینگونه افراد ممکن است در برقراری تعادل بین تعهدات کاری و تعهدات خانوادگی خود مشکل داشته باشند. در این حالت، سعی کنید برای برقراری تعادل بهتر بین کار و زندگی خانوادگی آنها از موارد زیر استفاده کنید:
(1تخصیص برنامه های کاری قابل انعطاف تری برای آنها
(2درنظر گرفتن زمان شروع و پایان کار متفاوت و بدلخواه آنها
(3کاهش موقتی ساعات کاری
oممکن است اینگونه فکر کنید که مشکلات خانوادگی آنها به خودشان مربوط است در حالیکه چنین ذهنیتی از جانب شما اشتباه و غیرمنطقی است. نقش شما به عنوان مدیر این است که پرسنل خود را برای به منصه ظهور رساندن حداکثر تلاش شان در محیط کار آماده سازید.
 
oیک روش برای کنترل این افراد این است که نحوه ی درک خود از آنها را مورد بررسی قرار دهید. تغییر در سیستم زمانی رخ می دهد که افراد از وضع موجود ناراضی باشند. بنابراین شما می توانید برای اعمال تغییر و تحولات لازم در بخش خود از وجود اینگونه افراد ناراضی سود ببرید. هرگاه آنها را در حال ناله و غرزدن راجع به چیزی پیدا کردید، هرگز با آنها همدردی نکنید و به سخنان آنها گوش ندهید، بلکه، بهتر است برای آنها شرح دهید که بهتر است به جای غرزدنراه حل مناسبی را ارائه دهند. این امر، برای آنها غافلگیر کننده خواهد بود و برای شان تازگی دارد زیرا عادت کرده اند که دیگران با آنها هم نوایی کنند و وقتیکه، با چالش ارائه راه حل و انجام کاری عملی برای حل مشکل مواجه شوند، کمتر ناله خواهند کرد، زیرا کاری که شما انجام
می دهید این است که: ”اگر نمی توانید کاری برای بهبود وضعیت انجام دهید، لااقل، غر نزنید“.

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدیریت پرسنل دردسرساز در بیمارستان- 34 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد