ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کلیدهای موفقیت درکسب وکار

اختصاصی از ژیکو کلیدهای موفقیت درکسب وکار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کلیدهای موفقیت درکسب وکار


کلیدهای موفقیت درکسب وکار

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعدادصفحات:18

مزیت یا برتری کسب و کار ما نسبت به رغیبان عبارت است تکمیل محصول و پیاده سازی چندین ایده ی جدید و نو که باعث چند کاره شدن و هوشمند شدن این محصول می باشد.

همچنین چندین طرح برای رضایت مشتریان از شرکت ما در دست اقدام داریم که پیاده سازی آن توسط شرکت ها و تولید کنندگان دیگر اجرا نشده است.

این طرح ها عبارتند از: طرح جایزه و قرعه کشی بین مصرف کنندگان، خدمات پس از فروش و رعایت چندین اصل در نمایندگی های فروش و تعمیر در رابطه با برخورد با مشتریان عواملی که باعث موفقیت کسب و کارند:

به نظر من اولین عاملی که باعث می شود یک کسب و کار رشد کند مدریت صحیح می باشد.

پیشگیری از خطرات و عیب قبل از کشف آنها.

توجه به روش ها و مراحل عملی که باعث تولید با کیفیت مطلوب تر شود ایجاد تعهدار افراد به منظور تلاش برای بهبود مستمر روشها تشویق و ایجاد تعهد در افراد به منظور نوآوری و خلاقیت در روشهای بهبود کیفیت.

روحیه ی انصاف و مروت، روحیه ی کوشیدن برای پیشرفت و روحیه ی ادب و فروتنی را باید در خود و دیگر پرسنل تقویت کرد.

محصولات و خدمات:

هدف از تولید عبارت است از درآمد زایی، پیاده سازی ایده های نوین گسترش کسب و کار، کسب اعتبار، اشتغال زایی گسترده کردن دامندی تقاضا از راه تولید انبوه و کاهش قیمت واحد از طریق تولید انبوه.

این محصول قطعاً استفاده از آن برای مصرف کنندگان سودمند است زیرا که با تکنولوژی جدید و ایده های نوینی که در این سیستم پیاده شده این دستگاه را تبدیل به یک دستگاه چند کاره ی هوشمند نموده است.

زمانی که مشتری چند دستگاه کار برای را در یک پکیج خریداری کرده قطعاً قیمت آن بسیار کمتر از زمانی خواهد بود که خود این دستگاه ها را جدا گانه خریداری خواهد کرد.

و استفاده از آن بسیار راحت تر و کاربردی تر است چون همه ی مواردی که فرد احتیاج دارد همزمان در یک دستگاه وجود دارد.

- از لحاظ ایمنی در محیط های کاری و اداری بسیار حائز اهمیت است. محافظت از دستگاهها در مقابل جریان زیاد و نوسانات برق همچنین اتصال و آتش سوزی و همچنین سیستم تایمر برای جلوگیری از اتلاف انرژی در ساعات تعطیلی و بالا بودن ضریب امنیت به خاطر قطع جریان برق توسط تایمر در ساعات بدون استفاده و تعطیلی مراکز و اداره جات و کارگاهها صنعتی.


دانلود با لینک مستقیم


کلیدهای موفقیت درکسب وکار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد