ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله چگونه می توان مطالب را خوب یاد گرفت

اختصاصی از ژیکو مقاله چگونه می توان مطالب را خوب یاد گرفت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله چگونه می توان مطالب را خوب یاد گرفت


مقاله چگونه می توان مطالب  را خوب یاد گرفت

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:25

مقدمه :

مهم تر از همه این که تحقیق من – که در جهان مقامی بس شامخ دارد و مایه ی فخر و مبمان و سرافرازی سر بلندی ماست به طور مرتب به چند صفحه قبل از مطالبی که در حال خواندن آن هستیم، بر گردید و نکات اصلی را که در حال تند خوانی یاد گرفته اید به خاطر آورید به علاوه کنترل کنیه و ببینید در مر نگاهی که به مطالب قبلی می اندازید، آیا نکته مهم و جدیدی مییابد بر امکان دارد با رسولی که تند خوانی کردید مطالب مهم را از قلم انداخته باشید مگر این که مسئول خواندن امکان و داستان باشید. دانستن این که چه مطلبی پس از این خواهد آمد «مسئول تحصیلات خود باشید با نگاهی به مراحل اولیه تحصیلات خود به این نکته پس می بردید که طبق نظر دیگران و با روشهایی که آنها ارائه کرده بودند تا ره کرده اید در تحصیلات عالی این فرصت را دارید که به عنوان یک فرد خود را انگیخته پیشرفت کنید» این کار باعث می شود که سمینارش خیلی منطقی تر و به نظر آید. وقتی شنودگان از ساختار سمینار شما آگاه باشند راحت تر استدلال شما را دنبال خواهند کرد.

دوره ابتدای که شروع آموزش عمومی برای کودکان می باشند 5 سال طول می کشد هدف مان کلی در این دوره منطبق بر مهارتها و دانشی است که ارزش همگانی دارد به طور که کودک بتواند در پایان این دوره با محیط طبیعی و اجتماعی خود ارتباط صحیح بد قرار کند و از نقطه زبان ابس  متدی و علمی مهارت لازم را به دست آورد. و اگر در این کار ما سعی و تلاش کند به این مرحله یا کارنی رسد. تا بتواند یادگیری خود را افزایش دهید.

قبل از هر چیز یک کودک خوب بودن لازم یک معلم خوب بودن است و یک اویژ کیانی کودک علاقه مند بودن و ارزش دادن به انسانهاست بعضی برای یادگیری» سطح درک فهمیدن : یادگیری در این سطح عمیق تر است به طوری که اگر مطالب حفظ شده توسط قرار گیرد تا شده باشد دید تر خواهد . می گردد درک اصول و مفاهیم درک منحنی ها و نمودارها و تخمین در مورد چگونگی پدیده ها با استفاده از اصول و روش های آموخته شده و غیر  موارد ی سطح قرار می گیرد «تعمیراتی که در متون کتابهای درس آورده شده است شیوه ها یا راهنما جدیدی را برای آن در کلاس ایجاد می نمایم.»

کودکان باید فقط از روی نوشته های خود خواسته چون اکثر کودکان دوست ندارند برایشان مطلب خوانده شود! وقتی توجه شنوندگان را به نکاتی که بر روی پرده (ی در طرحهایی که به صورت کپی در اختیار آنها قرار داده اید) جلب  می کنید.

درباره کلماتی که نوشته شده و آنها می توانند بخواسته، توضیح دهید درشت و خوانا بنویسید دانش آموزان باید در کلاس توجه کافی را به درس داشته باشد تا نکاتی را که صحیح است معلم در کلاس درس اشاره می کند حتماً نکته برداری کند و همین نکته ها را گر یاد بگیرید یعنی کل درس را به طور خلاصه یاد گرفته است.

یعنی نکته برداری یکی از مهمترین عواملی است که سطح یادگیری را بالا می برد یعنی دانش آموزان از روی همان نکته برداری درس را می توانند به خوبی ارائه دهند.

و بیشتر دانش آموزان از دیدن و شنیدن به طور یکنواخت خسته می شوند و معلم باید به آنها اجازه بحث در کلاس را بدهد که دانش آموز از معلم سئوال کند و مطلبی را که نمی فهمد معلم دوباره تکرار کند تا یادگیری ان بالا رود. و یکی از را های مهم جذب شوندگان برقراری ارتباط چشمی است که جلب توجه می کند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله چگونه می توان مطالب را خوب یاد گرفت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد