ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن

اختصاصی از ژیکو کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن


کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن

مقالات علمی پژوهشی مدیریت و حسابداری  با فرمت           Pdf           صفحات  8

چکیده:
امروزه با عنایت به گسترش روز افزون رقابت در بازارهای کنونی بیش از پیش بر لزوم پیشبرد روش های نوین در در فرایندهای بنگاه ها، علی
الخصوص فرایند بازاریابی آن ها تاکید می شود. لذا می توان هدف اصلی تشکیل بنگاه های تجاری و اقتصادی حال حاضر را کسب سود و افزایش
سهم بازار دانست. بنابراین به ندرت می توان شرکتی را یافت که بدون درنظر گرفتن تحولات روز دنیا، بتواند در کسب و کار خود موفق باشد. در
این راستا، بازاریابان و محققان این حوزه در سالهای اخیر با پدیده ای تحت عنوان بازاریابی عصبی رو برو شدند که روش های سنتی بازاریابی را
تحت تاثیر خود قرار داده است. طرفداران این حوزه معتقدند، برای فروش محصولات و خدمات نوین یا افزایش فروش و سهم بازار، نیازمند تشریح
فعل و انفعالات مغز انسان و تاثیر بازاریابی عصب پایه در تصمیم گیری نهایی مشتری هستیم، چرا که مرجع تصمیم گیری ها، مغز انسان می باشد
و با شناخت دقیق مغز و با تاکید بر رابطه موجود فی ما بین آن و بازاریابی عصبی می توان فرایند تصمیم گیری را بهبود بخشید. با این وجود
برخی نیز معتقدند، روش های سنتی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و تاثیر بازاریابی به روش سنتی کماکان به قوت خود باقی است. اما
بدلیل نوظهور بودن پدیده بازاریابی عصبی و عدم تکافوی تحقیقات پیشین در این موضوع در این پژوهش با هدف تشریح عملکرد مغز انسان در
تصمیم گیری، به بررسی رابطه فرایند عصب شناسی با بازاریابی پرداخته و به نمونه هایی در این باب خواهیم پرداخت.
کلید واژه: بازاریابی عصب پایه، بازاریابی عصبی، عصب های آیینه ای، ردیابی چشمی، نورومارکتینگ

 


دانلود با لینک مستقیم


کلیات بازاریابی عصبی و کاربردهای آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد