ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خانه هوشمند

اختصاصی از ژیکو خانه هوشمند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خانه هوشمند


خانه هوشمند

در این گزارش به بررسی خانه هوشمند پرداخته شده است. در ادامه، قسمت ابتدایی گزارش بعنوان نمونه کار قرار داده شده است تا خواننده محترم با کلیت گزارش آشنا گردد:

=======================

 

 

 

 

" خانه هوشمند[1] مجموعه ای از تکنولوژی ها و سرویس ها در شبکه ای خانگی برای بهبود کیفیت زندگی است که در سال های اخیر بسیار گسترش یافته و به جزء جدایی ناپذیر تمامی ساختمان های مسکونی وغیر مسکونی تبدیل شده است. تکنولوژی که چه از نظر بهبود کیفیت زندگی و چه از نظر صرفه جویی درمصرف انرژی بسیار سودمند است. تکنولوژی خانه هوشمند بیشتر از یک ده است که مفهوم شبکه وسایل و تجهیزات را در خانه معرفی کرده است. بیشتر ابزارهایی که در سیستم های کامپیوتری استفاده می شوند می توانند در سیستم خانه هوشمند مجتمع سازی شوند.

شبکه خانه هوشمند شامل زیر سیستم های ناهمگون است که نیازمند برقراری ارتباط و تبادل داده با یکدیگرند تا بتوانند با هم همکاری داشته باشند و وظایف مشترک را به درستی اجرا نمایند. در این رابطه دو مسئله وجود دارد: اول برقراری ارتباط بین سیستم ها و دوم همکاری و انجام وظایف مشترک است. در این گزارش به بررسی و مقایسه ی تکنولوژی های ارتباطی خانه هوشمند و سیستم های بکار رفته در آن پرداخته ایم.

بر طبق تعریف انجمن خانه های هوشمند، خانه هوشمند مجموعه ای از تکنولوژی ها و سرویس ها در شبکه ای خانگی برای بهبود کیفیت زندگی است. این شبکه هوشمند شامل امکانات ارتباطی ، سرگرمی ، امنیت ، آسایشی و اطلاعاتی و سرویس هایی برای افراد معلول و سالمند است. خانه های هوشمند توانایی آشکاری در راحت تر کردن زندگی و افزایش رفاه در آن را دارند و شبکه خانگی آسودگی خاطر را برای ساکنان آن ایجاد می کند. خواه شما در محل کار باشید یا در تعطیلات خانه هوشمند شما را از آنچه در آن می گذرد مطلع می سازد و یک سیستم امنیتی در مواقع اضطراری کمک بزرگی برای شما خواهد بود. برای مثال در موقع آتش سوزی نه تنها ساکنان را با زنگ خطر مطلع می کند کارهای لازم را همچون باز کردن همه درها ، تماس با آتش نشانی و روشن کردن لامپ های راه رو ها برای ایمنی بیشتر و ... را نیز انجام می دهد.

خانه هوشمند همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود این به علت سیستم هایی همچون  Z-Waveو Zig Bee است که باعث کارکرد کمتر وسایل خانه می شوند، این وسایل در حالت خواب[2]  قرار میگیرند و با فرمان ها بیدار[3] می شوند. روشنایی اتاق ها به طور اتوماتیک خاموش می شوند وقتی ساکنان اتاق را ترک کنند و دمای اتاق ها بر اساس اینکه کسی در محل هست یا نه تنظیم می شوند. در خانه هوشمند صورت حساب های مصرف انرژی به میزان یک سوم یک خانه معمولی خواهد بود. در مورد نگهداری از افراد معلول و سالمند خدماتی همچون آلارم زمان مصرف دارو ها و تماس با بیمارستان در صورتی که داروها بیشتر مصرف شوند یا قطع شوند، برای افراد دچار فراموشی بستن شیر آب در صورت پر شدن وان یا سینک و یا خاموش کردن اجاق گاز در صورت سر رفتن غذا یا سوختن وجود دارد. یا کنترل از راه دور خانه برای نگهداری از کودکان یا افراد سالمند تنها در خانه. امروزه شما به راحتی می توانید سیستم ها و وسایل خانه ی خود را به وسیله ی تلفن همراه یا اینترنت کنترل کنید"

 

 

=======================

ادامه گزارش را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید:

این فایل در قالب word و در 11  صفحه تنظیم شده است.


[1] Smart Home

[2] Sleep

[3] Wake Up


دانلود با لینک مستقیم


خانه هوشمند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد