ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد علی معمری

اختصاصی از ژیکو تحقیق درمورد علی معمری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 10

 

علی معمری، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ، رئیس سابق کمیته آموزش و آنالیزور حال حاضر تیم والیبال سایپا با حضور در خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)،‌ دیدار ایران وجمهوری چک را مشاهده و در خصوص شرایط تیم ملی ایران در مسابقات جهانی توضیح داد .

به گزارش گروه والیبال خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)،‌ پس از شکست تیم ملی والیبال در نخستین دیدار خود مقابل تیم ملی جمهوری چک، معمری با آمار وارقام نقاط

ضعف وقوت تیم ملی والیبال را تشریح کرد؛

"تیم ملی والیبال در مجموع سه ست بازی را با تزلزل آغاز کرد. به اعتقاد من میلوراد کیاچ می توانست ارنج اولیه را با تامل بیشتری انتخاب کند. ضعف تیم ملی والیبال در هماهنگی بین مدافعان جلو و عقب زمین از یک سو و نواختن سرویس های بی هدف از سوی دیگر مهمترین دلایل شکست تیم ملی در اولین گام از مسابقات جهانی والیبال بود

معمری با بیان این مطلب تصریح کرد: نقطه قوت تیم ملی والیبال در این دیدار توان هجومی بازیکنان نظیر نادی و ترکاشوند و محمودی بود. این نفرات با توجه به فیزیک و تجربه حاصل از سالها حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی بازی به مراتب بهتری را درکنار سایر بازیکنان تیم انجام دادند.

وی درادامه اظهارداشت: یکی از نقایص تیم کنونی در دیدارمقابل تیم ملی جمهوری چک، توپگیری ضعیف بود. اعضای تیم از 15 توپگیری که در آن شرکت داشتند تنها 6 توپ موثر را بخوبی گرفته واین برای یک تیم آمار بسیار ضعیفی است. در دریافت تیم ایران 50، 50 عمل کرد ضمن اینکه در دفاع هم آمار ضعیفی از خود برجای گذاشت. 4 دفاع موثر در برابر 16 خطای در دفاع قابل تامل است و همانطور که اشاره شد برتری در تکنیک آبشار با امتیازی بالغ بر عدد 44 قابل توجه است.

رئیس سابق کمیته آموزش نقش هماهنگی در دفاع و همین طور بهره گیری از امتیاز توپهای برگشتی را برای پیروزی یک تیم غیر قابل انکار دانست وافزود: تا هماهنگی بین مدافعان داخل زمین ایجاد نشود یک تیم براه نمی افتد. 95% توپهای برگشتی باید به امتیاز منجر شود تا شرایط شکست یک تیم فراهم شود واین مهمترین موضوعاتی است که باید در دیدارهای آتی به آن پرداخته شود.

معمری خاطرنشان کرد: سرویس ، اولین حمله است واین موضوعی است که دربازی نخست ما کمتر به آن توجه شد. توپگیری کم اشتباه است که یک بازی را گرم می کند وما نباید هرگز این موضوع را فراموش کنیم. تیم ملی والیبال درگیم سوم با افزایش خودباوری توانست بازی به مراتب بهتری را به نمایش بگذارد اما من معتقدم این تمام توان تیم ملی والیبال ایران نیست . ما باید نشان بدهیم که بهترین مکان در آسیا از آن ماست. اگر می خواهیم یک تیم جهانی باشیم، باید درشیوه بازی هم جهانی عمل کنیم. والیبال امروز به سبک بسیار حرفه ای دنبال می شود و آن چیزی نیست جز پرش وقدرت.

سرعت آبشارهای بازیکنان حرفه ای دنیا با سرعتی بالغ بر 120 تا 130 کیلومتر نواخته می شود این درحالیست که سرعت عکس العمل انسان 80 کیلومتر درساعت است. بنابراین ما از هم اکنون باید بدنبال جوانان بلند قامت با پرش بالا باشیم . اگر با چشم خریدار به مسابقات باشگاهی و کشوری نگاه کنیم ، قطعا در هر پست می توانیم حداقل بیست بازیکن بالای دو متر را بیابیم.

ما مربیانی با سبک اروپای غربی و شرقی را در ایران داشته‌ایم‌. پس چرا هنوز باید آسیایی فکر کنیم؟

ایتالیا سمبل والیبال دنیاست‌. فکر نمی‌کنم اردوهای تیم‌ملی ایتالیا بیشتر از یک هفته یا 10 روز باشد‌. حضور بازیکنان ایتالیایی در یک لیگ قوی و هماهنگ مثل سری A باعث می‌شود بازیکنان در اردوهای بلند مدت حضور پیدا نکنند‌. ایتالیایی‌ها بعد از این اردو‌ها با شرکت در تورنمنت‌های قوی به نقاط ضعف وقوت خود پی می‌برند و در فاصله باقیمانده به رفع و تقویت آنها می‌پردازند‌. اما بازیکنان ما 7 ماه است که در اردو فقط همدیگر را دیده اند‌. به جز دو سفر اروپایی‌. بازیکنان ما دیگر حریفی را ندیده‌اند‌. در داخل هم که تیمی در حد تیم‌ملی برای بازی تدارکاتی وجود ندارد‌.

در بازی‌های گذشته حریفان از ما بیشتر استفاده کردند تا ما از آنها‌.

از برنامه‌ریزت حرف زدی‌. چه کار دیگر می‌باید برای خروج از سایه قدرتهای آسیایی انجام داد؟

ما در چند سال اخیر توانسته‌ایم خودمان را در بین قدرتهای آسیا ثابت کنیم ولی هنوز با کره و چین و ژاپن فاصله داریم‌. حضور آنها در لیگ جهانی باعث می‌شود این فاصله بیشتر به چشم بیاید‌. نتایجی هم که آنها در لیگ جهانی می‌گیرند اصلاً در خور توجه نیست ولی با این حال برنامه ریزی خودشان را خراب نمی‌کنند و باز هم در لیگ جهانی حاضر می‌شوند‌. آنها آنقدر با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند تا بالاخره یک روز برنده می‌شوند‌.

علاوه بر این قرار گرفتن مقابل این تیم‌های پرقدرت کم کم برای آنها عادی می‌شود‌. حداقل جو بازی آنها را نمی‌گیرد‌.

اگر تیم‌ملی ایران در جهان بیشتر دیده می‌شد، شرایط بهتر بود‌. بازی با تیم‌های خارجی مثل ایتالیا، بلغارستان و آمریکا ممکن است باعث سردرگمی بعضی از بازیکنان جوان شود و تا به خودمان بیاییم و تیم را جمع وجور کنیم‌، بازی از دست رفته است‌ترس از حریفان جهانی باعث شکست ما می‌شود‌.

اردوهای شبانه روزی روی شما تأثیر منفی نداشته؟

اردوهای ما فقط یک ماه شبانه روزی نبوده است و در آن اردو‌ها دقیقاً احساس یک زندانی را داشتیم‌. یعنی ساعت هفت‌ونیم به بعد حتی حق قدم زدن در محوطه سالن را هم نداشتیم ولی انصافاً خیلی خوب تمرین


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد علی معمری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد