ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد پیشنهاد کاهش تعرفه مکالمات اعتباری دیروز ارایه شد

اختصاصی از ژیکو تحقیق و بررسی در مورد پیشنهاد کاهش تعرفه مکالمات اعتباری دیروز ارایه شد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 1

 

پس از مشاجره با شوهر اتفاق افتادخودکشی یک زن موبایل دوست در هندزن 22 ساله هندی پس از آنکه به علت استفاده زیاد از تلفن‌همراه با سرکوفت و تحقیر همسرش مواجه شد، خود را دار زد.

فناوران – این زن که در اتاق خواب، خود را حلق‌آویز کرد طی دو سال اخیر بارها با همسرش بر سر تلفن همراه بحث و مشاجره کرده بود.

روپا (Rupa) و همسرش سماراجیت بیسواس (Smaragit Biswas)، 5 سال پیش با یکدیگر ازدواج کردند و تاکنون صاحب فرزندی نشده بودند.روپا دلیل استفاده مستمر از تلفن‌همراه را تنهایی، دلتنگی و دوری از خانواده‌اش عنوان کرده بود و با تلفن همراه می‌خواست این تنهایی را پر کند و همیشه با خانواده خود در ارتباط باشد.همسر این زن هندی ادعا می‌کند که زنش به صورت افراطی و بی‌محابا ساعت‌های طولانی با تلفن همراه حرف می‌زده و حتی در حال آشپزی کردن هم دست از صحبت با موبایل بر نمی‌داشته است.این عادت مرد را آزار می‌داده و باعث دعوا و مشاجره بین آنها می‌شده است.پدر شوهر روپا، اعتیاد زن به موبایل را «دردسرآفرین» عنوان کرد و علت اصلی آن را آزردگی و افسردگی به واسطه دوری از خانواده ذکر کرد.سماراجیت وقتی شنبه شب وارد خانه می‌شود و همسرش را مشغول صحبت کردن با موبایل می‌بیند عصبانی شده و به بحث و مشاجره می‌پردازد. او حتی در اداره پلیس عنوان کرده که صدای مرد غریبه‌ای را از پشت تلفن شنیده است.

وقتی سماراجیت از دار زدن همسرش اطلاع حاصل می‌کند او را به بیمارستان شانیتپور انتقال می‌دهد اما زن که در آن هنگام هنوز زنده بوده، صبح روز بعد می‌میرد.این گونه به نظر می‌رسد که احساس تنهایی و افسردگی بالای زن شدیدتر از حد تصور بوده و تلفن همراه تنها همدم و راه‌گریز او محسوب می‌شده است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد پیشنهاد کاهش تعرفه مکالمات اعتباری دیروز ارایه شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد