ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت مطالعه سم و مسمومیت های آن (POISONING)

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت مطالعه سم و مسمومیت های آن (POISONING) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت مطالعه سم و مسمومیت های آن (POISONING)


پاورپوینت مطالعه سم و مسمومیت های آن (POISONING)

این فایل حاوی مطالعه سم (POISONING) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 28 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

فهرست
سم
مسمومیت های گوارشی
علائم و نشانه های مسمومیت های گوارشی
کمک های اولیه مسمومیت های گوارشی
کمک های پزشکی در اورژانس
شستشوی معده
کنتراندیکاسیونهای شستشوی معده
مسهل ها
شارکول فعال
مسمومیت های تنفسی
برخورد کلی با بیمار دچار مسمومیت
بررسی سریع زمان پذیرش بیمار دچار مسمومیت حاد

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مطالعه سم و مسمومیت های آن (POISONING)

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم

اختصاصی از ژیکو دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول  را پرورش دادم

دانلود اقدام پژوهی چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول  را پرورش دادم ؟

 

 

 

 

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات50

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

در جوامع پیشرفته امروزی پرورش خلاقیت از مهمترین اصول است با بررسی کشورهایی که از نظر صنعتی فرهنگی و اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند متوجه می شویم که این کشورها در زمینه ی پرورش خلاقیت رشد و تلاش بیشتری داشته اند .در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی خلاقیت یکی از عالی ترین و محکم ترین اهداف آموزش و پرورش است . در شرط حساس کنونی و با توجه به تحولات بسیار سریع و اجتناب ناپذیر دنیا ، اگر خواهان پرورش استعدادها و شکوفایی خلاقیت و نوآوری در افراد هستیم باید نظام آموزش و پرورش را متحول کرد . برای این منظور لازم است هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و کاملی در عرصه ی آموزش و پرورش داشته باشیم .در این فرایند معلم نقش اصلی را ایفا می کند . تنها معلم خلاق است که می تواند دانش آموزان خلاق و نوآور پرورش دهد . اما نکته ی قابل تامل آن است که هر آموزش و پرورش و هر معلمی نمی تواند این بار سنگین رابه مقصد برساند . تنها آموزش و پرورش پویا ، خلاق ، متحول می تواند در تحقق این رسالت تاریخی خویش موفق باشد و این دقیقاً همان نیازی است که در سال گذشته رهبر اندیشمندانه انقلاب اسلامی تحت عنوان « تحول بنیادین آموزش و پرورش » از آن یاد شده است . هسته اصلی تحول در نظام آموزشی ، هم چنان که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند « خلاقیت است » بنابراین داشتن افرادی که توانایی پرورش پویایی و خلاقیت را دارند از اهمیت خاصی برخوردار است

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم

دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع ربات ها

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع ربات ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع ربات ها


دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع ربات ها

روبات ها مظهر هوش و دقت در میان ساخته های دست بشر می باشند. در طراحی روباتها سعی می شود  ساختار را دقیق و تا جای ممکن باهوش بسازند تا قادر به انجام بعضی از کارها ی انسان و فراتر از آن  باشد بخصوص کارهایی که برای انسان دشوار و زیان اور است.

توسعه وپیشرفت تکنولوژی روباتیک را میتوان در قالب سه نسل مختلف بیان نمود:
1.نسل اول:

این دوره قابل انعطاف نبوده وقادر به تشخیص تغییرات در محیط اطراف خود نبودند.

2.نسل دوم:

این دوره مجهز به یک سری از سنسورها می باشد در نتیجه قابلیت انجام محاسبات لازم برای تصحیح کارهای خود در اثر تغییرات جزیی محیط اطراف خود را دارند.

3.نسل سوم:

این دوره در مرحله تحقیقاتی می باشد ومشخصات روباتهای آن عبارتند از:توانایی طراحی وتصمیم گیری واجرای هوشیارانه وظایف واستفاده گسترده از هوش مصنوعی.

تعریف ربات و زیر ساخت های آن

واژه ربات در فرهنگ لغت به معنای آدم واره وآدم ماشینی و آدم آهنی است.

 

زیر ساخت های فیزیکی:

1.واحد ورودی – خروجی
2.واحد حسگرها
3.واحد ادراک حسگری
4.واحد هوش ماشینی
5.واحد کنترل
6.واحد محرک ها
7.واسط ارتباطی
انواع ربات ها
ربات ها بر حسب توانایی در حرکت و پردازش و نوع ساختار و برنامه ریزی انجام شده در آنها به انواع مختلفی تقسیم می شوند.
ربات ها از نظر نرم افزاری:
مستقل : (پردازشگر اصلی روی ربات نصب شده است.)
غیر مستقل : (پردازشگر اصلی کامپیوتر یا یک منبع جانبی دیگر است.)
 
ربات ها از نظر مکانیکی:
ربات های متحرک:

(توسط قسمت مکانیکی خود توانایی جابجایی و حرکت به نقطه ایی دیگر از مختصات فعلی خود را دارد.)

ربات های ثابت:

( توانایی جابجایی و انجام کارها را تنها در یک مختصات خاص دارد.)

زیر ساخت های ربات های متحرک

زیر ساخت های مکانیکی:

پیکره ربات –سامانه تعلیق-مولد یا مبدل انرژی –

مولد حرکت –مکانیزم های کمکی

زیر ساخت های الکتریکی و الکترونیکی:

این واحد زیرساخت های لازم برای عمل حسگر ها و موتور ها و محرک ها و کنترل آنها است .

حسگرها:( داخلی – خارجی )

وظیفه آن سنجش برخی از ویژگی های ربات و محیط به منظور درک محیط پیرامون را بر عهده دارد.

هدایت کننده:

ایجاد قابلیتی برای حرکت و انجام کامل فعالیت های یک ربات را بر عهده دارد.

واحد منبع تغذیه:

تامین کننده انرژی لازم برای حرکت ربات و انجام فعالیت های آن است.

شامل 28 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع ربات ها

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کردیم

اختصاصی از ژیکو دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کردیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کردیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کردیم

دانلود اقدام پژوهی چگونه با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کردیم

 

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات39

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

در سال تحصیـلی 87-86  پست بنـدی آموزش راهنـمائی ناحیه4 شیـراز به صورت عمومی برگزار گردید. به همین دلیل شانس انتخاب مدرسه ای را داشتم که کمی مسیر رفت و آمدش برایم راحت تر باشد. با این امید ابلاغ 12 ساعت تدریس ریاضی مدرسه«راهنمائی دخترانه رضوی1» را از مسئـول آموزش، دریافت کردم.

روز بعد جهت تحـویل ابلاغ به مدرسه رفتم .مدرسه ای نو ساز با کلاس هائی بزرگ و روشن تمام کلاس های مجاور دفتر آموزشگاه،به جای نیمکت،صندلی داشتند و این خیلی باعث خرسندی
من بود.[1] طی گفتگوئی با مدیر آموزشگاه ،آمادگی خود برای تدریس در پایه سوم را اعلام کردم؛ اما ایشـان پایه دوم را برای تدریس من در نظر گرفته بودند.

در روز اول مدرسه، طی سه زنگ، در هر سه کلاس دوم حضور پیدا کردم.در هر کلاس، طبق روال ، بعد از سلام واحوال پرسی ، معارفه و حضور و غیاب معمول ،با صحبت از سر فصل های کتاب درسی ،موضوعـاتی که در کتاب ریاضی دوم راهنمـائی یاد می گیریم را،برای بچه ها تشریح کردم و آنها را با پیش نیـاز های این مبـاحث و نـیز با کاربرد آنها در سـال های بعد آشنـا نمودم. در خلال صحبت، از انضبـاط کلاس و چگونگی تلاش آنهـا برای کسب نمره مستـمر و موفقیت بیشترشان در سال تحصیلی نیز، نکاتی را یاد آور شدم. اما، آنچه در هر سه کلاس به طور آزار دهنده ای، غیر قابل انکار بود ؛ بی میلی دانش آموزان از حضـور در کلاس بود .بی حوصلگی بچه ها ،رشته کلام را از من می ربود؛نگاه های مکرر آنها به ساعت های مچی شان، خمیازه کشیدن های پی در پی اکثرشان و.... همه گویای آن بود که حضور مرا در کلاس نمی خواهند. برخی اصلاً مرا به «هیچ» هم نمی دیدند.

 در طول سال های خدمتـم ، این اولین باری بود که روز اول سال تحصیلی را چنین به پایان
می بردم. ذهنم مشغول بود!؟ چـرا کلاس هائی که در آن حضور پیـدا کرده ام تا این حـد بی روح و مخمور بودند؟ آیا «حضـورمن» مورد یک اعتـراض جمعی قرار گرفتـه بودم؟ شـاید دانش آموزان از تعویض معلم سال قبل خود ناراضی هستند؟ ....

روز دومی بود که بـاید خـود را برای رفتـن به کلاس های دوم آمـاده می کردم. طبـق برنامه کاریم، معمولاً 2 تا 3 جلسه اول سـال را به مـرور و تکرار مطالـب پایه و پیش نیـاز کلی در ریـاضی دوره راهنمـائی می پردازم تا ضمن یـاد آوری این مطالـب ، زمینه ای برای آشنـائی بیشتر با دانش آموزان ( پی بردن مقدمـاتی به تفـاوت های فردی ) پیـدا کنم؛ و همچنین، معیـاری برای طـراحی سـوالات آزمـون تعییـن سطـح علـمی کلاس جهـت گروه بنـدی دانش آمـوزان و چگـونگی ارائـه درس، داشتـه باشم. بـا این انگیزه جلسه دوم را هم به پایان بردم . نتیجـه اسف بار تر از جلسه اول بود. هیچ ارتباط موفقی بین من و کلاس وجود نداشت.

جلسه سوم ، دیرآمدن سه تا از دانش آموزان، این فرصت را به من داد تا ضمن بررسی مجدد قوانین انضباطی کلاسم، از دبیر ریاضی سال اولشـان پرس و جوئی دوستانه کنم. شیوه کلاس داری او ،نحوه برخـورد وی با درس ریـاضی و کلاس ریاضی، و سوالاتی از این دست. در تمام مدت گفت و گـو مراقب بودم رونـد کلاس و سوالات شـک بر انگیـز یا حمـل بر یافتـن متهم تلقی نشود. نکته جالب توجه این بود که بر خلاف تصـور من هیچ کس جهت گیری مثبت یا حتی منفی در رابطه با دبیر سال قبل نداشت.  پس...... چرا «کلاس»به من اجازه برقراری ارتباط را نمی دهد؟... در سـاعات پـایـانی جلسـه سـوم به دانش آموزان اطلاع دادم که جلسـه بعـد آزمـون تعیین سطح می گیـرم. به جز دو، سه نفـر هیچ کس عکس العملی نشان نداد؛ حتی از من نپرسیدند مـواد امتحان چیست؟ تعیین سطح برای چی؟.....

زنگ خورد؛ کلاس مرده ی من به خروش آمد.

واقعاًکلاس ریاضی برای بچه ها جدی نبود.چرا ؟چرا؟... باید پاسخ این سوال را هرچه سریعتـر پیـدا می کردم. درست است که بچه ها ریاضی یا شـاید مـرا در کلاس جـدی نمی گرفتند امـا من باید یک سال خوب تحصیلی را با آنها به پایان می بردم.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کردیم