ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره فضاهای رایگان در اینترنت

اختصاصی از ژیکو تحقیق درباره فضاهای رایگان در اینترنت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره فضاهای رایگان در اینترنت


تحقیق درباره فضاهای رایگان در اینترنت

فرمت فایل :word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 23صفحه

 

 

 

 

 

 

با گسترش اینترنت در جهان نیاز افراد مختلف به فضاهای موجود در اینترنت بیشتر گردید . این نیاز تا جایی پیشرفت کرد که استفاده از فضاهای موجود در اینترنت به وسیله ای برای تبلیغات شرکتهای بزرگ اینترنتی قرار گرفت .

این شرکتها با ارائه دادن فضاهای رایگان در اینترنت به کاربران معمولی و حرفه ای آنان را وسیله ای برای انتشار تبلیغات خود قرار دادند . از پیشگامان این بخش میتوان به سایت معتبر یاهو اشاره نمود ‏ که با دادن یک ایمیل رایگان همزمان فضایی 5 مگابایتی را هم به کاربران میدهد تا کاربران بتوانند ازآن برای کارهای اینترنتی خود استفاده نمایند .

برخی کارشناسان اینترنت ارائه دادن این فضاها را بصورت رایگان به کاربران درست نمی دانند . دلیل آنها اینست که ارائه دادن این فضاها به کاربران میتواند مسیر اینترنت سالم را عوض نموده و بسوی نا معلومی بکشاند .

برخی دیگر از کارشناسان هم بر این عقیده هستند که ارائه دادن این فضاها موجب پیشرفت روزافزون اینترنت در بین کاربران میباشد . چون کاربران با داشتن یک فضای رایگان میتوانند از آن برای کارهایی همچون بیزینس استفاده کنند .

ارائه این فضاهای رایگان در ایران در حدود دو سال میباشد که آغاز شده است . بنابر تحقیقات انجام شده نتیجه این عمل بسیار رضایت بخشتر از دیگر کشورها میباشد . چون کاربران با استفاده از این فضاهای رایگان میتوانند به جنبه های دیگر اینترنت هم توجه نمایند

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره فضاهای رایگان در اینترنت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد