ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

Windows xp

اختصاصی از ژیکو Windows xp دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 17

 

Windows xp

جلوه‌های ویژوال و بصری ویندوز XP علی‌رغم ظاهر چشم نواز، باعث کاهش سرعت کامپیوتر می‌شوند. اما میشه با یک سری تغییرات جزیی در کادر Performance Options باعث بهبود عملکرد کلی سیستم شد. در اینجا راهنمایی‌های Greg Shultz از مجله اینترنتی TechRepublic را به صورت نه چندان خلاصه مرور می‌کنیم:

حالا اصلا Performance Options چی هست مگه؟

این گزینه‌ها در واقع تنظیماتی هستند که در لابه‌لای ویژگی‌های سیستمی ویندوز Xp مخفی‌اند. در واقع مجموعه‌ای از گزینه‌ها که به کاربر اجازه ایجاد هماهنگی بیشتر در عملکرد کلی سیستم‌عامل و در نتیجه عکس‌العمل سریعتر سیستم‌عامل نسبت به برنامه‌های مختلف را می‌دهند. با انتخاب این گزینه‌ها می‌توانید اصلاحات مورد نظرتان را در Processor Scheduling و Memory Usage و Virtual Memory به وجود بیاورید. (توضیح مربوط به هر یک را در ادامه می‌خوانیم)

برای دستیابی به Performance Options ابتدا به Control Panel رفته و بر روی آیکن System کلیک کنید. حال برگه Advanced و در Perfomance Panel روی دکمه Setting کلیک کنید. (تصویر Performance Options رو در زیر رویت کنید)

 

همونجوری که می‌بینید اولین برگه در Performance Options همون جلوه‌های ویژوال سیستم شماست. ( Visual Effect ) جایی که می‌تونید ظاهر ویندوز XP رو تغییر بدید یا اصلاح کنید. اگر به روی برگه Advancd کلیک کنید، همونطوری که در تصویر 2 می‌بینید، یه سری تنظیمات اضافی در مورد Precessor Scheduling و Memory Usage و همین طور Virtual Memory وجود داره که با اصلاح اونها می‌تونید عملکرد کلی رو بهتر کنید

 

همونطوری که احتمالا متوجه شدید، ویندوز XP به صورت پیش‌فرض اغلب این جلوه‌های تجملی مثل منوهایی که فِید ( Fade ) می‌شن یا سایه ها ( Shadows ) رو فعال می‌کنه. این کار باعث نقص در عملکرد می‌شه. وقتی یکی از برنامه‌هایی که در ویندوز XP اجرا می‌کنید، گیر کنه مشکل ایجاد شده غالبا به خاطر بار اضافی این جلوه‌هاست. خوشبختانه در برگه Vis. Eff. راههای متعددی برای استفاده از اون‌ها قرار داده شده.

در اغلب سیستم‌های تحت XP تنظیم پیش فرض اینه: Let Windows Choose what's best for my computer. با این گزینه خود ویندوز تعیین می‌کنه که کدام باشه و کدام نباشه و معمولا هم همه گزینه‌ها رو فعال می‌کنه. (چون خیلی باهوشه کلا ...) ولی هر چی برای ویندوز خوبه که برای نرم‌افزارهای نصب شده روی ویندوز خوب نیست. انتخاب Adjust for Best Performance تمام تیک ها رو برمی‌داره، در نتیجه تمام جلوه‌ها غیر فعال می‌شن. ممکنه که این راه زیاده‌روی به نظر بیاد ولی بعضی وقتها تنها راه برای نجاته. ولی در صورت تمایل می‌تونید گزینه Custom رو انتخاب کنید که به شما اجازه انتخاب به دلخواه رو می‌ده.

یک راه دیگه

همچنین می‌تونید از برگه Advanced در کادر Display Properties ، با کلیک روی دکمه Effects به شکلی مختصر این جلوه‌ها رو ببینید و اصلاح کنید.

 

Processor Scheduling

همونطوری که در تصویر 2 دیدید، دو گزینه برای اختصاص توان CPU در XP وجود داره که به طور پیش فرض روی Programs تنظیمه. یعنی بخش اعظم توان پردازشگر به وظایف و برنامه‌هایی اختصاص پیدا می‌کنه که در حال اجرا هستند و در صحنه حاضر. ( Foreground ) در واقع این‌ها توزیع زمانی توان پردازشگر رو در XP طوری تنظیم می‌کنند که بخش بیشتری به برنامه‌های Foreground اختصاص پیدا می‌کنه تا Background.


دانلود با لینک مستقیم


Windows xp
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد