ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پتروشیمی خوزستان

اختصاصی از ژیکو پتروشیمی خوزستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 9

 

شرکت پتروشیمی خوزستان در تاریخ 26/12/76 رسما تاسیس گردید .حدود خدمات این شرکت عبارتند از :احداث,راه اندازی و بهره برداری کارخانه های صنعتی به منظور تولید ,بازاریابی ,فروش ,صدور محصولات پتروشیمی :ذخیره , واردات و صادرات و تبدیل کلیه مواد پتروشیمیایی و فراورده های فرعی و مشتقات آنها وانجام کلیه فعالیت های تولیدی و صنعتی ,فنی و مهندسی و بازرگانی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم مربوط به عملیات مذکور می باشد .

در اساسنامه این فعالیتهای گسترده ای پیش بینی شده است که اهم آنان عبارتند از:

1-تشکیل انواع شرکتها و یا مشارکت (حقوق مدنی) با شرکتهای دیگر

2- مبادرت به خرید و فروش و معاملات بازرگانی مجاز داخلی و خارجی

3-استفاده از تسهیلات مالی و اعتباری بانکها و موسسات اعتباری

4-خرید و فروش سهام شرکتهای تولیدی و خدماتی

5-خرید و فروش اوراق بهادار

6-انجام عملیات خدماتی مالی ,اعتباری و بازرگانی در خصوص موضوع شرکت

7-اخذ نمایندگی ,ایجاد شعبه و اعطا’ نمایندگی در داخل و خارج از کشور

8-انجام کلیه عملیاتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم برای تحقق اهداف شرکت لازم و مفید بوده و یا در جهت اجرای موضوع شرکت ضرورت داشته باشد.

مدت فعالیت شرکت نا محدود خواهد بود .

شرکت پتروشیمی خوزستان از روزهای نخست تاسیس اقدام به فعالیت های جدی عملی در چارچوب وظایف تعریف شده خود نمود که خلاصه ای از این فعالیتها در طی پنج ماه حیات شرکت در این گزارش ارائه می گردد .

در این گزارش ابتدا خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شرکت جهت تاسیس و تجهیز اولیه و سپس طرح ریزی مالی –اداری و فنی شرکت ارائه می گردد و آنگاه ,کارهای انجام شده در زمینه پلیمرهای مهندسی به اختصار بیان می شود . بخش بعدی به اقدامات صورت گرفته در زمینه مواد شیمیایی ویژه و خالص اختصاص دارد .

فعالیتهای انجام شده در مورد قرار داد لیسانس و مهندسی پایه سا لز گیتر نیز به طور اختصار مورد بررسی قرار می گیرد .

در قسمت بعد اقدامات انجام شده در زمینه برنامه ریزی و کامپیوتر بیان و برنامه های آتی در این زمینه تشریح می گردد .

در بخش پایانی گزارش ,فعالیتهای انجام شده در امور مالی بیان می شود و خلاصه بودجه سالهای 77و78 نیز جهت اطلاع ارائه می گردد .

چند جزوه از جزوات و گزارشهای تهیه شده در زمینه های پلیمرهای مهندسی و مواد شیمیایی خالص و ویژه در بخش 7(قسمت ضمائم )پیوست شده است که عبارتند از :

7-1-پلیمرهای مهندسی شامل تعریف ,مشخصات ,انواع ,خواص و کاربرد .

7-2- پلیمرهای مهندسی و آلیاژهای آنها شامل تعریف ,آلیاژها ,موارد مصرف ,میزان واردات ,پلیمرهای مهندسی قابل تولید ,روشهای قالبگیری پلیمرهای مهندسی و تفسیم آنها .

7-3-آلیاژهای پلیمرهای مهندسی طرح پتروشیمی خوزستان شامل روشهای تهیه ,تعیین مشخصات ,خواص آلیاژهای پلیمری کاربرد و فهرست آلیاژها .

7-4-مواد شیمیایی ویژه و خالص شامل معرفی مواد و تقسیم بندی آنها ,تحقیق و توسعه ,طراحی واحدهای تولیدی ,عوامل اقتصادی برنامه ریزی تولید ,کنترل کیفیت ,محاسبه قیمت محصول نهایی ,جنبه های اقتصادی .روند اجرای طرح تولید مواد شیمیایی ,مواد شیمیای آلی و معدنی مورد نیاز ,مواد شیمیای پیشنهادی جهت اجرای طرح.

مواد شیمیای ویژه و خالص به گروهی از مواد شیمیایی اطلاق می گردد که دارای خواص فیزیکی و شیمیایی تعریف شده ای بود ه و با کاربرد ویژه ,موثر,درجه خلوص بالا ,حجم تولید کم (معمولا ) ارزش افزوده بالا در تولید از مواد شیمیایی معمولی و صنعتی متمایز می گردند .

در دهه اخیر بعلت عرضه و تقاضای فراوان فراورده های پتروشیمیایی معمولی در دنیا و رقابتهای شدید در عرضه تقاضای این مواد و نهایتا پایین آوردن قیمت مناسب سبب گردیده که توجه و علاقه شرکتهای تولید کننده فعالیتهای پتروشیمیایی به تولید مواد شیمیایی ویژه و خالص گرایش بیشتر پیدا نمایند.

بخصوص آن دسته از شرکتها که همواره بدنبال کسب درآمدهای زیاد صرف انرژی و کار کمتر .و سود بیشتر در زمان کوتاه ,سرمایه گذاری کم ولی موثر می باشند .

امروزه اکثر شرکتهای بزرگ تولید کننده محصولات پتروشیمیایی در شبکه شرکتهای اصلی و یا وابسته خود بخش تولید مواد شیمیایی ویژه و خالص را بعنوان یک تشکیلات مهم سود آور در منار تولید فراورده های پتروشیمیایی معمولی و صنعتی خود دارا می باشند

شرکت پتروشیمیایی خوزستان در راستای اهداف کلان و استراتژیک شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی تولید این فراورده های ارزشمند را در کنار تولید پلیمرهای مهندسی بعهده دارد.

تولید این مواد با عنایت به گستردگی و کاربردهای ویژه و موثر در صنایع کشور بویژه در صنایع پتروشیمی از اهمیت و الویت بالایی برخوردار می باشد .عبارت دیگر ,یکی از مواردی که تولیدات صنایع ما را وابسته و دچار مشکل می


دانلود با لینک مستقیم


پتروشیمی خوزستان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد