ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله Proxy server

اختصاصی از ژیکو مقاله Proxy server دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله Proxy server


 مقاله  Proxy server

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:24

یک پروکسی سرور یک سرویس شبکه کامپیوتر می باشدکه به سرویس گیرنده ها اجازه برقراری ارتباط غیر مستقیم  با دیگر سرویسهای شبکه می دهد. یک سرویس گیرنده می‌تواند ارتباط برقرار کند با یک پروکسی سرور، پس از درخواست ارتباط فایل و یا دیگر منابع قابل دسترسی در سرورهای مختلف می شود. پروکسی منابع را با برقراری ارتباط بایک سرور مشخص شده و یا با سرویس گرفتن آن از یک cache و پروکسی ممکن است درخواست سرویس گیرنده و یا پاسخ سرور را برای اهداف متفاوتی تغییر دهد.یک پروکسی سرور همچنان می تواند به عنوان یک Firewall سرویس بدهد.

  Web proxy:

یک کاربرد عمومی از پروکسی، caching webproxy  است که این تقریباً یک cache از ‌web page  ها و فایلها را قابل دسترسی برای کنترل دو سرویس دهنده های وب فراهم می کند. تصویب کردن سرویس گیرنده های شبکه های محلی برای دستیابی آنها با سرعت و اطمینان بیشتر.

زمانی که یک درخواست برای منابع وب می رسد بخصوص بوسیله URL پروکسی cache به دنبال راه URL درcache   محلی آن می گردد، اگر یافت مدارک را فوراً به آن بر می گرداند در غیر این صورت آن را از سرورهای دور می آورد. آن را باز می گرداند به درخواست دهنده و یک کپی از آن در  cache  نگه می دارد.

 cache   عموماً از الگوریتم انقضا برای حذف اسناد از cache  استفاده می کند. بنا به سن آنها سایز و تاریخ دستیابی اشان دو الگوریتم ساده cache  ، LRU اخیراً کمترین استفاده least – recently used  و LFU مکرراً کمترین استفاده ،Least frequently useal ـ LRU اسناد LRU   حذف می کند و LFU  اسناد LFU  حذف می کند .

وب پروکسی ها همچنان می توانند مفاد سرورهای صفحات وب را فیلتر کنند. برخی برنامه های کاربردی censoruare  که تلاش برای بلاک کردن عناصر وب های متجاوز نقش وب پروکسی را ایفاء می کنند، دیگر وب پروکسی ها صفحات وب را برای اهداف خاص و یا شنودگان اصلاح می کند به طور مثال: skweeze  صفحات وب را برای تلفن های همراه و  DDA   ها اصلاح می کند. عملکرد شبکه همچنان می تواند گسترش بدهد پروکسیها را برای جلوگیری ویروسهای کامپیوتری و دیگر عناصر ضد که از وب remote سرویس می گیرند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله Proxy server
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد