ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله اخبار و رویدادهای بین المللی تا پایان خرداد 85

اختصاصی از ژیکو مقاله اخبار و رویدادهای بین المللی تا پایان خرداد 85 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 3

 

اخبار و رویدادهای بین المللی تا پایان خرداد 85

 

 

 

 

 

برگزاری یازدهمین جلسه هیات مدیره انجمن خودروهای گازسوز آسیا – اقیانوسیه

 

یازهمین جلسه هیات مدیره انجمن خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه در تاریخ 17 آبان 1386 مصادف با 8 جولای 2007 با حضور نمایندگانی از کشورهای تایلند، مالزی و نیوزیلند در هتل استقلال شهر تهران و به میزبانی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت (IFCO) برگزار گردید. کارشناس مسئول امور بین‌الملل طرح ملی "سی‌ان‌جی" در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگاران، مهمترین کار این انجمن را گسترش استفاده از خودروهای گازسوز در منطقه آسیا- اقیانوسیه عنوان کرد. "علیرضا رهنما" تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و کنفرانسهای مربوط به سی‌ان‌جی نیز از برنامه‌های اصلی این این انجمن است. به گفته وی مهمترین کنفرانس و نمایشگاه مربوط به سی‌ان‌جی در سال 2005 در کشور مالزی برگزار شد. وی درباره جزئیات برگزاری کنفرانس سی‌ان‌جی در سال جاری، گفت: همایش و کنفرانس سی‌ان‌جی امسال قرار است، آذر ماه در کشور تایلند برگزار شود. رهنما با اشاره به این که جلسه هیات مدیره انجمن خودروهای گازسوز آسیا - اقیانوسیه هر شش ماه یک بار برای برنامه‌ریزی آینده برگزار می‌شود، دستور کار یازدهمین جلسه هیات مدیره در تهران را بررسی راهبرد پنج ساله انجمن برای استفاده از خودروهای گازسور در آسیا و اقیانوسیه عنوان کرد. وی با اشاره به این که ایران از دو سال گذشته عضو این انجمن شده است، اعضای این انجمن را کشورهای نیوزیلند، ایران، کره‌جنوبی، تایلند، چین، استرالیا و کانادا نام برد.

ماخذ : مدیریت طرح ملی CNG

 

 

بازدید مدیران بخش گازسوز شرکت نفت تایلند از زیر ساخت های صنعت CNG کشور

 

4 تن از مدیران بخش گازسوز شرکت PTT تایلند به مدت 3 روز داز تاریخ 2 تا 4 اردیبهشت ماه از زیر ساخت های صنعت CNG ایران بازدید نمودند. در این برنامه که به میزبانی مشترک شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و شرکت ملی صادرات گاز برگزار گردید، میهمانان از کارگاه های منتخب تبدیل و جایگاه های سوخت گیری CNG، بخش گازسوز شرکت های خودروساز ایران خودرو و ایران، خودرو دیزل، تولید کنندگان کیت های گازسوز و همچنین شرکت سانکا تولید کننده مخازن CNG بازدید به عمل آْوردند. در تمامی جلسات برگزار شده مدیران شرکت PTT از پیشرفت های صورت گرفته در صنعت CNG ایران ابراز تعجب و خشنودی نمودند و خواستار همکاری هرچه بیشتر ایران در پروژه‌های گازسوز تایلند بودند.

ماخذ : مدیریت طرح ملی CNG

 

 

1500 سیستم دوسوخته ( DUAL FUEL ) برای تایلند

 

موسسه تحقیقات انرژی آمریکا ساخت و تامین تعداد 1500 سری کیت دو سوخته CNG/DIESEL را از شرکت Autogas تایلند برای استفاده در موتورهای Isuzu سفارش گرفته است. این موسسه همچنین در نظر دارد سیستم جدیدی برای دوگانه سوز نمودن خودروهای نیسان سری 454، HINO سری H07 و میتسوبیشی سری FD از طریق شرکت مزبور طراحی نماید.

ماخذ : NGV GLOBAL

 

 

NGVC

 

(NGVC) یا Natural Gas Vehicle Coalition  اتحادیه ای است ملی که در راستای توسعه ورشد ، تداوم و سودآوری بازار مصرف سوخت های گاز طبیعی و هیدروژنی در واشنگتن فعالیت میکند. ، (NGVC) دارای 180 عضو از شرکت های علاقمند به تبلیغ و ترغیب استفاده از گاز طبیعی و هیدروژن بعنوان سوخت وسائط حمل و نقل می باشد که شامل : موتورهای گاز سوز ، متصدیان تبدیل ناوگان کارخانجات خودرو سازی و ساخت تجهیزات گاز سوز ، ناوگانهای حمل و نقل و شرکتهای توزیع کننده و تامین کننده گاز طبیعی و گروه های محیط زیست و سازمانهای دولتی مربوطه. هدف و ماموریت این اتحادیه ایجاد تداوم ، سودآوری و رشد در بازار مصرف اتومبیلهای گاز سوز و هیدروژنی و ایجاد اتحاد و همصدایی ملی در راستای صنعت NGV و سازماندهی برای جمع خدمات انجام شده و اطلاع رسانی به اعضاء جهت بهبود ، پویایی و سودآوری استفاده از گاز طبیعی می باشد .

ماخذ : ngvc.org

 

  بالای صفحه

تلاش دنیا برای تولید سوخت جایگزین بنزین

 

اگر چه روند رشد مصرف نفت علت اصلی بالا گرفتن مباحث جاری بر سر لزوم یافتن سوخت های جایگزین است اما این بحث را به هیچ عنوان نمی توان جدید دانست. از سال های دهه 1970 میلادی مساله پایان پذیر بودن نفت به عنوان مهمترین منبع تامین انرژی مصرفی انسان مورد توجه دانشمندان و سیاستمداران قرار گرفت و رابطه مستقیم بین باقی مانده منابع نفتی و قیمت این ماده نگاه ها را بیش از پیش به سوی سوخت های جایگزین و تجدید پذیر معطوف کرد. آمریکایی ها در سال 1974 و در قالب پروژه خود کفایی سوختی که یک سال پس از بحران نفتی ناشی از جنگ اعراب و اسرائیل به مرحله اجرا در آمد، تلاش برای یافتن انرژی های تجدید پذیر جایگزین را شروع کردند اما تا سال 1979 و از راه رسیدن دومین شوک نفتی، این پروژه خیلی جدی گرفته نشد و رفع بحران نفتی اواخر دهه 70 تنها ثمره ای که به دنبال داشت، تدوین بخشنامه هایی برای الزام تولید کنندگان خودرو به طراحی محصولاتی کم مصرف بود. با آن که پس از فروپاشی اقتصاد های آسیایی در اواخر دهه 90 میلادی قیمت نفت به حدود 10دلار در هر بشکه رسید و بهای بنزین به پایین ترین سطح خود سقوط کرد، اما هنوز سال 2000 میلادی به پایان نرسیده بود که قیمت نفت به بیش از 32دلار در بشکه و در ادامه به شکلی پلکانی تا سطح بشکه ای 70دلار افزایش یافت. رشد قیمت نفت و به تبع آن بالا رفتن قیمت بنزین، موجب شد نگرانی عمیقی بر جامعه آمریکایی که به تنهایی 25 درصد خودروهای دنیا را در اختیار دارد، سایه افکند. آمریکایی ها در حالی با عجله تدوین آیین نامه های افزایش استفاده از سوخت های تجدید پذیر را دنبال می کنند که برزیل طی سه دهه گذشته توانسته است تا حدود زیادی از اتکای خود بر بنزین کاسته و اتانول را جایگزین 75درصد از بنزین مصرفی خود کند.  اکثر خودروهای برزیل از ترکیبی از بنزین و اتانول با نام اختصاری E85 که 85 درصد آن اتانول است، استفاده می کنند. به اعتقاد بسیاری فرمان واشنگتن برای اشاعه استفاده از E85 به عنوان سوخت جایگزین بنزین در این کشور به تنهایی کارساز نیست.

ماخذ : دنیای اقتصاد


دانلود با لینک مستقیم


مقاله اخبار و رویدادهای بین المللی تا پایان خرداد 85
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد