ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نصب ویندوز XP و شبکه‌های کامپیوتری

اختصاصی از ژیکو نصب ویندوز XP و شبکه‌های کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 54

 

مقدمه

فرض کنید در سازمانی ، می بایست تعدادی زیادی از کارکنان از داده های مشابه استفاده  نمایند . یکی از راه حل ها ی مربوطه می تواند استقرار  یک نسخه از داده ها  بر روی هر یک از کامپیوتر ها باشد. بدین ترتیب هر یک از کارکنان بصورت مجزاء به داده ها دستیابی خواهند داشت . راه حل دیگر در این زمینه ، استقرار داده ها بر روی یک کامپیوتر و دستیابی سایر کامپیوتر به داده های مورد نیاز از راه دور است. رویکرد فوق ،  باعث صرفه چوئی در فضای ذخیره سازی  بر روی کامپیوترها شده و یک محل مرکزی برای ذخیره سازی و مدیریت داده هائی را که چندین کاربر نیازمند دستیابی به آنان می باشند را فراهم می نماید .عملیات فوق،  مستلزم اشتراک داده ها و منابع بوده و ما را بسمت پیاده سازی شبکه هدایت می نماید.شبکه شامل گروهی از کامپیوترهای مرتبط بهم است که امکان اشتراک اطلاعات را به کاربران خواهد داد .در یک شبکه ، کاربران متعددی قادر به دستیابی به اطلاعات مشابه و اتصال به منابع یکسانی می باشند . مثلا" در مقابل ارتباط هر کامپیوتر به چاپگر اختصاصی خود،  تمام کامپیوترها می توانند به یک چاپگر مرتبط و بدین ترتیب امکان استفاده از چاپگر بصورت مشترک توسط چندین کاربر فراهم می گردد .

فصل اول

آشنایی با مکان کارآموزی

سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس همانند مابقی ارگان های دولت جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس جهت جلوگیری از تضعیع حقوق شهدا و خانواده ایشان به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس و راه اندازی شد و در آن دوران به ثبت و ضبط آمار و اسامی و مشخصات شهدا و خانواده ایشان مبادرت می نمود و همزمان به خانواده های مفقودین و اسراء نیز رسیدگی می کرد بعد از جنگ نیز این وظیفه خطیر ادامه یافت و آزادگان نیز به این مجموعه اضافه شدند.

از جمله وظایف این بنیاد رسیدگی به امور خاص و بیماران و معلولین جنگ تحمیلی است که تا آنجا که ممکن باشد تمامی یا بخشی از هزینه های این امور را متقبل شده و یا گاهاً اعزام ایشان به بیمارستان های داخلی یا خارجی می باشد.

هم اکنون نیز رسالت این بنیاد بدون تغییری در حال انجام و اجرا است سرکشی به خانواده شهدا ، مفقودین، اسرا، جانبازان، آزادگان جنگ تحمیلی اعزام آن ها به عتبات عالیات و مکه مکرمه ، اعطای وام های ضروری ، مسکن و ... ، تأسیس بیمارستان و درمانگاه ویژه بیماران و جانبازان شیمیایی از جمله اهم فعالیت های این بنیاد به شمار می رود.

فصل دوم

ارزیابی بخش‌های مختلف کارآموزی

از ابتدای دوره کارآموزی قرار بر این شد که من در قسمت کامپیوتر آن اداره مشغول فعالیت شوم در آنجا وظیفه من نصب نرم افزارهای مختلف و گاهاً نصب ویندوز و نصب شبکه و ورود اطلاعات مربوط به شهدا و بحث حقوقی پرسنل بود.

از آنجا که در دوران تحصیل در دانشگاه بیشتر بحث ها به صورت تئوری بود خیلی کم پیش می آمد که ما به صورت عملی با کامپیوتر کار کنیم اینجا فرصت خوبی بود که تمامی مباحث را به صورت عملی آزمایش کنم و از این فرصت به نحو احسن استفاده نمایم.

در زیر قسمتی از آموخته هایم را در این مدت آورده ام باشد تا مورد استفاده دیگر دوستان قرار گیرد.

آموزش نصب ویندوز XP

برای نصب ویندوز XP دو شیوه وجود دارد. در حالت اول ممکن است شما در سیستمتان نسخه های دیگری از ویندوز را نصب کرده باشید. در این حالت با قرار دادن سی دی ویندوز XP می توانید شروع به نصب این برنامه بکنید. در حالت دوم که ما در اینجا به توضیح جامع آن می پردازیم یا در سیستم تان از قبل ویندوز نصب نشده است یا دچار مشکل شده و قابل اجرا نیست یا اینکه شما می خواهید خودتان کنترل کامل بر روی فرایند نصب اعمال کنید.

در این وضعیت شما باید ابتدا سیستم را از طریق CD-ROM راه اندازی کنید. بسته به نوع سیستم تان باید درایو راه انداز سیستم خود را از هارد به CD-ROM تغییر دهید.

در Mother Board های جدید گزینه ای با نام Boot وجود دارد که می توانید آن را انتخاب کنید . سپس با فلش های جهت دار بر روی گزینه اول رفته و کلید Enter را فشار دهید. از لیست نمایان شده CD-ROM را انتخاب کنید . برخی از Mother Board ها در این قسمت نام CD-ROM شما را نشان می دهند. مثلاً اگر شما از مدل ASUS استفاده می کنید این نام را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که در گزینه های پائینی نام CD-ROM شما انتخاب شده است می توانید با استفاده از کلید های “+” یا “-“ صفحه کلید ترتیب قرار گیری آنها را تغییر دهید. توجه داشته باشید که برای نصب ویندوز حتماً باید CD-ROM در اولین گزینه قرار گیرد.

در سیستم های قدیمی تر Boot سیستم اصولاً در حالت A/C قرار دارد که باید به CD-ROM تغییر کند.


دانلود با لینک مستقیم


نصب ویندوز XP و شبکه‌های کامپیوتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد