ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی

اختصاصی از ژیکو مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی


مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی

مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی

46 صفحه

همراه با منابع

مقدمه ............................................................................................................................. 13

2-1 بازارگرایی چیست ................................................................................................... 14

2-2 تاریخچه و پیشینه .................................................................................................... 14

2-2-1 دهه1950 و نیمه اول دهه 1960 ............................................................................ 15  

2-2-2 اواسط دهه 1960 تا اوایل هه1980......................................................................... 15

2-2-3 اوایل دهه 1980 تا اوایل دهه 1990 ....................................................................... 15

2-2-4 اوایل دهه 1990 تا کنون ...................................................................................... 16

2-3 عوامل موثر بر  بازارگرایی ......................................................................................... 16

2-3-1 عوامل سازمانی .................................................................................................... 16 

2-3-2 عوامل ویژه بازار .................................................................................................  19

2-4 دیدگاههای بازارگرایی .............................................................................................. 20

2-4-1 دیدگاههای تصمیم گیری از نظر شاپیرو 1988 ........................................................ 21 

2-4-2 دیدگاههای هوشمندی بازار از نظر کوهلی و جاورسکی 1990................................... 22  

2-4-3 دیدگاه فرهنگی از نظر نارور و اسلاتر..................................................................... 24

2-4-4 دیگاه کانون استراتژیک از نظر روکروت 1992......................................................... 25

2-4-5 دیدگاه مشتری گرایی از نظر اشپند و همکاران 1993................................................ 26

2-5 رویکردهای بازارگرایی.............................................................................................. 28

 2-5-1 رویکرد تغییر فرهنگی نارور و اسلاتر.................................................................... 28

2-5-2 رویکرد سیستم مبنای هامبورگ و همکاران.............................................................. 28

2-5-3 رویکرد رفتار مدیریت هرسی و همکاران................................................................ 29

2-5-4 رویکرد دگرگونی فرهنگئ کندی ؛گولزی وآرنولد..................................................... 30

 2-5-5 رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهارت ؛ کارپنتر و ری................................................. 30  

 2-6  ارزیابی مدل های بازاریابی ..................................................................................... 31 

2-6-1 ارزیابی رابطه مستقیم بازارگرایی با عملکرد.............................................................. 32 

2-6-2 ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد از طریق متغیر های تعدیل کننده.......................... 33

2-6-3 ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد از طریق متغیر های میانجی ................................ 34  

2-7 مولفه های بازارگرایی تحقیق ..................................................................................... 36

2-7-1 مشتری گرایی ...................................................................................................... 36

2-7-2 رقابت گرایی ....................................................................................................... 37

2-7-3 هماهنگی بین وظیفه ی.......................................................................................... 38

2-8 عملکرد سازمان و کسب و کار .................................................................................. 39

2-9 مولفه های عملکرد مشتری تحقیق............................................................................... 41

2-9-1رضایت مشتری ..................................................................................................... 41

2-9-2 وفاداری مشتری.................................................................................................... 46

2-9-3 ارتباط بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری......................................................... 50

2-9-4 پیشینه تحقیق........................................................................................................ 53


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد