ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن


دانلود مقاله به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن

 

مشخصات این فایل
عنوان: به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 28

این مقاله درمورد به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن می خوانید :

- آنالیز آماری
آنالیز آماری- استحکام نخ
در ابتدا برای جلوگیری از مشکل هم خطی چند گانه و همچنین استفاده از همه داده های عیوب نخ فقط از متغیر (I.P.I)X12 در مدل استفاده گردیده است، همچنین از تبدیل متغیر رادیکال (X16) برای متغیر X12 استفاده گردیده است.   این تبدیل رابطه بین Y1,X16 را به صورت خطی می کند که دیاگرام باقیمانده جزئی آن در شکل (1) نشان داده شده است.
همچنین جهت جداسازی نقاط دور افتاده از رگرسیون نیرومند استفاده گردید. همچنین از برآوردگرM با C=3.5 استفاده شده است و جدول تشخیص نقاط دور افتاده در جدول (1) نشان داد هشده است که مشاهدات 52و53و54 به عنوان نقاط دور افتاده در نظر گرفته شده است با توجه به اینکه این نقاط می تواند بدلایل غیرفنی و یا مشکلات دستگاه آزمایشگاهی و یا خطای آزمایشگر در نظر گرفته شود. بنابراین جهت محاسبات دقیقتر این نقاط حذف می گردد و مدل را برای 84 باقیمانده برازش می دهیم.
جهت انجام متغیرها، از روش همه رگرسیون های ممکن و با استفاده از محک هایR3,R2  تعدیل شده و Cp مالوس استفاده گردیده است و نتایج آن در جدول (2) نشان داده شده است.
با توجه به جدول مدل با 4 متغیرX¬16,X5,X4,X1 برای استحکام نخ(Y1) انتخاب می گردد این مدل دارای بالاترین R2  تعدیل شده و کمترینCp مالوس است.
با توجه به اینکه Cp=3.565 کمتر از تعداد متغیر به کار رفته در مدل (4) می باشد. بنابراین این 4 متغیر به عنوان متغیرهای پایه جهت استحکام نخ در نظر گرفته می شود.

همچنین جهت آشکارسازی انحرافات از نرمال، نقاط دور افتاده، عدم تساوی واریانس و تخصیص تابعی غلط برای یک متغیر رگرسیونی از نمودارهای باقیمانده استفاده گردیده است. نمودار نرمال بودن در شکل (2) و نمودار باقیمانده در مقابل مقدار برازش شده  در شکل (3) نشان داده شده است که هر دو نمودار انحراف خاصی را نشان نمی دهند و داده ها نرمال و واریانس داده ها نیز تقریباً ثابت می باشند و نقطه دور افتاده خاصی مشاهده نمی‌شود.
جدول آنالیز واریانس برای 4 متغیر انتخاب شده در جدول (3) نشان داده شده است که مناسب بودن مدل خطی را نشان می دهد. همچنین برآوردهای پارامتر در جدول (4) نشان داده شده است. در این جدول برآوردهای استاندارد شده و همچنین شاخص هم خطی چندگانه (VIF) برای هر متغیر نشان داده شده است. با توجه به این جدول، شاخص های هم خطی حدود عدد یک می باشند که نشاندهنده مستقل بودن متغیرهاست و داده ها تقریباً متعامد هستند. همچنین ترتیب اهمیت پارامترها از داده های استاندارد شده مشخص میگردد که به ترتیب پارامترهای مؤثر در استحکام نخ   است همچنین ضریب همبستگی چندگانه   تبدیل شده و ریشه باقیمانده 465/0 می باشد که مدل بسیار خوبی می باشد همچنین جهت بررسی دقیقتر و آشکار شدن متعامد بودن متغیرهای بدست آمده از رگرسیون متعامد نیز استفاده گردید که نتایج آن در جدول (5) نشان داده شده است که برآورد پارامترهای بدست آمده با برآورد پارامترهای بدست آمده به روش کمترین مربعات تقریباً یکسان می باشند بنابراین مدل نهایی بدست آمده برای استحکام نخ بصورت ذیل می باشد:
...

بخشی از فهرست مطالب مقاله به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن

خلاصه:
1- مقدمه
2- مروری بر مطالعات قبلی
3- تئوری [13]
ضرایب رگرسیونی استاندارد شده
4- مواد و روش ها
5- آنالیز آماری
6- بحث و نتیجه گیری
منابع  :

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله به دست آوردن معادله بهینه بین خواص کیفی نخ با عیوب آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد