ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اسپیکر

اختصاصی از ژیکو دانلود اسپیکر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اسپیکر


دانلود اسپیکر

دسته بندی : فنی و مهندسی _ کامپیوتر و آی تی

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

فروشگاه کتاب : مرجع فایل ،تحقیق 


 قسمتی از محتوای متن ...

برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد مسلم است که در سال های اول تولید به دلیل مسائل گوناگون در رابطه با تکنولو ژی و بهره برداری از آن و همین طور ارتباطات تجاری، معمولاً نمی توان بظرفیت اسمی کارخانه دست یافت .
(حتی اگر همة مسائل تولیدی هم حل شوند.
با رسیدن به حجم فروشی و گرفتن سهم بازار مورد نظر به تدریج مقدور می گردد)به طور کلی با توجه به ماهیت و اوضاع و احوال اقتصادی ، فرض رسیدن به حدود نصف ظرفیت اسمی در سال اول رقم نا معقولی نیست و معمولاً دستیابی بظرفیت کامل حدود 3 تا4 سال طول می کشد.
بهره برداری کامل از ظرفیت اسمی کارخانه از یک طرف تحت تأثیر رشد تدریجی شناخت مصرف کنندگان به محصول و از طرف دیگر تحت تأثیر افزایش تدریجی مهارت نیروی کار است .
بر این اساس برنامه تولید پیشنهادی برای پنج سال اول به این صورت می باشد وکه طرح در سال اول بهره برداری با 75% ظرفیت و در سال دوم 90% ظرفیت و در سال های چهارم و پنجم به ظرفیت اسمی تولید خواهد رسید.
جدول (1-1)در صد تولید نسبت به ظرفیت اسمی در پنج سال اول راه اندازی نام محصول واحد سال 1(75%) سال 2(90%) سال 3(100%) سال 4(100%) سال 5 (100%) اسپیکر کامپیوتر هزار عدد 150 180 200 200 200 شرایط عملکرد واحد مشخصه عملکرد واحد شامل تعداد 1 شیفت کاری با 5/7ساعت زمان فعال کاری و 270روز تعداد روزهای فعال کاری در سال بوده و در حقیقت نشان دهنده برنامه های زمانی عملیات تولیدی در واحد می باشند.
برآورد میزان مصرف مواد اولیه مواد اولیة مورد نیاز طرح : برای تولید اسپیکر کامپیوتر نیاز به دو دسته مواد اولیه اصلی ، بسته بندی می باشد، که در زیر مورد بررسی واقع شده است .
مواد اولیة اصلی : گرانول ا.
بی.
اس گرانول ا.
بی.
اس جهت تولید قطعات پلاستیکی اسپیکر بکار می رود .
میزان مرصرف آن برای هر عدد اسپیکر کامپیوتر بطور متوسط 600گرم با احتساب میزان ضایعات بوده و با توجه به ظرفیت سالانه طرح گرانول مورد نیاز در یک سال برابر است با : 120 تن=600ضربدر200000 رابیتس: برای هر اسپیکر کامپیوتر نیاز به 2 عدد رابیتس می باشد و ضایعات در نظر گرفته نمی شود، بنابر این با توجه به طرح ، میزان رابیتس مورد نیاز در سال برابر است با : عدد400000= 2 ضربدر 200000 بلند گو : برای هر اسپیکر کامپیوتر نیاز به 2 عدد بلند گو می باشد و ضایعات در نظر گرفته نمی شود بنابر این با توجه به ظرفیت طرح ، میزانبلند گوی مورد نیاز در یک سال برابر است با : عدد400000= 2 ضربدر 200000 برد الکترونیک : برای هر اسپیکر کامپیوتر نیاز به 1 عدد برد با کلید خاموش و روشن می باشد.
ضایعات در حدود 1% برآورد می شود، بنابر این با توجه به ظرفیت طرح ، میزان برد مورد نیاز در

تعداد صفحات : 42 صفحه

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
« پشتیبانی فروشگاه مرجع فایل این امکان را برای شما فراهم میکند تا فایل خود را با خیال راحت و آسوده دانلود نمایید »
/images/spilit.png
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود اسپیکر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد