ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟

اختصاصی از ژیکو حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

حمایت یکی از مهم­ترین منابع درآمدی باشگاه­ها و یکی از بهترین شیوه­های ترویج برای شرکت­های حامی است، اما امروزه، بازاریابی کمین به­عنوان خطری برای حمایت مطرح است. این پژوهش که با هدف بررسی اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران و نقش بازاریابی کمین بر آن انجام گردید، از نوع مطالعات توصیفی ـ پیمایشی می­باشد. تعداد 515 نفر از تماشاچیان لیگ برتر فوتبال به­صورت طبقه­ای تصادفی به­عنوان نمونه انتخاب شدند. نتایج نشان می­دهد که در­مجموع، 6/80 درصد از تماشاچیان، شرکت ایرانسل را به­عنوان حامی رسمی لیگ برتر شناسایی کرده­اند. علاوه­براین، یافته­ها نشان می­دهند که شرکت ایرانسل به­طور معنا­داری بیشتر از رقبا به­عنوان حامی رسمی شناسایی شده است. افرادی که بازاریابان کمین را به اشتباه به­عنوان حامی عنوان نموده­اند، به­طور معناداری بیشتر به تماشای پخش زندۀ مسابقات پرداخته­اند. در­نهایت، هر­چند که شرکت ایرانسل توانسته است موفقیت بالایی در کسب آگاهی از برند­ در­­نتیجۀ حمایت از لیگ برتر حاصل کند، اما شرکت همراه اول نیز توانسته است با بازاریابی کمین، شناخت چشم­گیری را به­عنوان حامی لیگ برتر حاصل کند.


دانلود با لینک مستقیم


حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد