ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

قالب وردپرس خبری news theme

اختصاصی از ژیکو قالب وردپرس خبری news theme دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

قالب وردپرس خبری news theme


قالب وردپرس خبری news theme

قالب وردپرس خبری

News wordpress

News theme

در ارتباط با قالب های خبری وردپرس حتما در اکثر سایت ها دیدید و به احتمال زیاد اون چیزی نبوده که بعد از خرید متوجه شدید که بدرد کار شما نمیخوره و یا اینکه توانایی لازم رو برای انجام کارهایی که مد نظرتون بوده رو نداشته . فریش تم همواره محصولاتی رو ارائه میده که علاوه بر طراحی و زیبایی و کاربر پسند بودن بسیار حرفه ای باشد و توانایی لازم رو برای یک سایت حرفه ای داشته باشد . محصولی که امروز برای فروش قرار دادیم پوسته وردپرس خبری نیوز تم هست که هر آنچه که شما از یک سایت خبری انتظار دارید رو داره .

حتما همگی با سایت دیجی کالا اشنایی دارید و بخش اخبار سایتشو دیدید ، این سایت بزرگ برای بخش اخبار سایت خود از این قالب وردپرس حرفه ای استفاده کرده زیرا که این قالب از امکانات فوق العاده حرفه ای و سئوی بسیار قوی برخوردار هست .

یکی از نکات مهم و اصلی هست قالب وردپرس خبری راحتی کار با قالب هست و به گونه ای باشد که همه افراد چه حرفه ای و چه آماتور به راحتی بتوانند سایتشونو طراحی و پیاده سازی کنند این قالب عالی  به خوبی این نکته رو رعایت کرده و کاملا با افزونه های وردپرس سازکاری کامل رو داره و به این معنی هست که شما در یک محیط کاملا گرافیکی و بدون هیچ دانش کدنویسی و تنها با درگ & دراپ میتوانید صفحات و چیدمان سایت رو بسازید .

 


دانلود با لینک مستقیم


قالب وردپرس خبری news theme
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد