ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره vpn

اختصاصی از ژیکو تحقیق درباره vpn دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره vpn


تحقیق درباره vpn

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

تعداد صفحات فایل: 55

کد محصول : 001Shop

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 


 

 قسمتی از محتوای متن 

 

Vpn چیست؟

 

VPN، نظری و عملی

 

برقرار کردن امنیت برای یک شبکه درون یک ساختمان کار ساده ای است. اما هنگامی که بخواهیم از نقاط دور رو ی داده‌های مشترک کار کنیم ایمنی به مشکل بزرگی تبدیل می‌شود. در این بخش به اصول و ساختمان یک VPN برای سرویس گیرنده‌های ویندوز و لینوکس می‌پردازیم.

 

اصول VPN

 

فرستادن حجم زیادی از داده از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر مثلاً در به هنگام رسانی بانک اطلاعاتی یک مشکل شناخته شده و قدیمی است. انجام این کار از طریق Email به دلیل محدودیت گنجایش سرویس دهنده Mail نشدنی است.

 

استفاده از FTP هم به سرویس دهنده مربوطه و همچنین ذخیره سازی موقت روی فضای اینترنت نیاز دارد که اصلاً قابل اطمینان نیست.

 

یکی از راه حل‌های اتصال مستقیم به کامپیوتر مقصد به کمک مودم است که در اینجا هم علاوه بر مودم، پیکر بندی کامپیوتر به عنوان سرویس دهنده RAS لازم خواهد بود. از این گذشته، هزینه ارتباط تلفنی راه دور برای مودم هم قابل تامل است. اما اگر دو کامپیوتر در دو جای مختلف به اینترنت متصل باشند می‌توان از طریق سرویس به اشتراک گذاری فایل در ویندوز بسادگی فایل‌ها را رد و بدل کرد. در این حالت، کاربران می‌توانند به سخت دیسک کامپیوترهای دیگر همچون سخت دیسک کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند. به این ترتیب بسیاری از راه‌های خرابکاری برای نفوذ کنندگان بسته می‌شود.

 

شبکه‌های شخصی مجاری یا VPN (Virtual private Network)‌ها اینگونه مشکلات را حل می‌کند. VPN به کمک رمز گذاری روی داده ها، درون یک شبکه کوچک می‌سازد و تنها کسی که آدرس‌های لازم و رمز عبور را در اختیار داشته باشد می‌تواند به این شبکه وارد شود. مدیران شبکه ای که بیش از اندازه وسواس داشته و محتاط هستند می‌توانند VPN را حتی روی شبکه محلی هم پیاده کنند. اگر چه نفوذ کنندگان می‌توانند به کمک برنامه‌های Packet sniffer جریان داده‌ها را دنبال کنند اما بدون داشتن کلید رمز نمی توانند آنها را بخوانند.

 

-4.1.1 VPN چیست ؟

 

VPN دو کامپیوتر یا دو شبکه را به کمک یک شبکه دیگر که به عنوان مسیر انتقال به کار می‌گیرد به هم متصل می‌کند. برای نمونه می‌توان ب دو کامپیوتر یکی در تهران و دیگری در مشهد که در فضای اینترنت به یک شبکه وصل شده اند اشاره کرد. VPN از نگاه کاربر کاملاً مانند یک شبکه محلی به نظر می‌رسد. برای پیاده سازی چنین چیزی، VPN به هر کاربر یک ارتباط IP مجازی می‌دهد.

 

داده هایی که روی این ارتباط آمد و شد دارند را سرویس گیرنده نخست به رمز در آورده و در قالب بسته‌ها بسته بندی کرده و به سوی سرویس دهنده VPN می‌فرستد. اگر بستر این انتقال اینترنت باشد بسته‌ها همان بسته‌های IP خواهند بود.

 

سرویس گیرنده VPN بسته‌ها را پس از دریافت رمز گشایی کرده و پردازش لازم را روی آن انجام می‌دهد. روشی که شرح داده شد را اغلب Tunneling یا تونل زنی می‌نامند چون داده‌ها برای رسیدن به کامپیوتر مقصد از چیزی مانند تونل می‌گذرند. برای پیاده سازی VPN راه‌های گوناگونی وجود دارد که پر کاربرد ترین آنها عبارتند از

 

Point to point Tunneling protocol یا PPTP که برای انتقال NetBEUI روی یک شبکه بر پایه IP مناسب است.

 

Layer 2 Tunneling protocol یا L2TP که برای انتقال IP، IPX یا NetBEUI روی هر رسانه دلخواه که توان انتقال Datagram‌های نقطه به نقطه (Point to point) را داشته باشد مناسب است. برای نمونه می‌توان به IP، X.25، Frame Relay یا ATM اشاره کرد.

 

IP Security protocol یا Ipsec که برای انتقال داده‌های IP روی یک شبکه بر پایه IP مناسب است.

 

-4.1.2 پروتکل‌های درون تونل

 

Tunneling را می‌توان روی دو لایه از لایه‌های OSI پیاده کرد. PPTP و L2TP از لایه 2 یعنی پیوند داده استفاده کرده و داده‌ها را در قالب Frame‌های پروتکل نقطه به نقطه (PPP) بسته بندی می‌کنند. در این حالت می‌توان از ویژگی‌های PPP همچون تعیین اعتبار کاربر، تخصیص آدرس پویا (مانند DHCP)، فشرده سازی داده‌ها یا رمز گذاری داده‌ها بهره برد.

 

با توجه به اهمیت ایمنی انتقال داده‌ها درVPN، دراین میان تعیین اعتبار کاربر نقش بسیار مهمی دارد. برای این کار معمولاً از CHAP استفاده می‌شود که مشخصات کاربر را در این حالت رمز گذاری شده جابه جا میکند. Call back هم دسترسی به سطح بعدی ایمنی را ممکن می‌سازد. در این روش پس از تعیین اعتبار موفقیت آمیز، ارتباط قطع می‌شود. سپس سرویس دهنده برای برقرار کردن ارتباط جهت انتقال داده‌ها شماره گیری می‌کند. هنگام انتقال داده ها، Packet‌های IP، IP X یا NetBEUI در قالب Frame‌های PPP بسته بندی شده و فرستاده می‌شوند. PPTP هم Frame‌های PPP را پیش از ارسال روی شبکه بر پایه IP به سوی کامپیوتر مقصد، در قالب Packet‌های IP بسته بندی می‌کند. این پروتکل در سال 1996 از سوی شرکت هایی چون مایکرو سافت، Ascend، 3 com و Robotics US پایه گذاری شد. محدودیت PPTP در کار تنها روی شبکه‌های IP باعث ظهور ایده ای در سال 1998 شد.L2TP روی X.25،Frame Relay یا ATM هم کار می‌کند. برتری L2TP در برابر PPTP این است که به طور مستقیم روی رسانه‌های گوناگون WAN قابل انتقال است.

 

  1. 1.3 - VPN-Ipsec فقط برای اینترنت

 

Ipsec برخلافPPTP و L2TP روی لایه شبکه یعنی لایه سوم کار می‌کند. این پروتکل داده هایی که باید فرستاده شود را همراه با همه اطلاعات جانبی مانند گیرنده و پیغام‌های وضعیت رمز گذاری کرده و به آن یک IP Header معمولی اضافه کرده و به آن سوی تونل می‌فرستد.

 

کامپیوتری که در آن سو قرار دارد IP Header را جدا کرده، داده‌ها را رمز گشایی کرده و آن را به کامپیوتر مقصد می‌فرستد.Ipsec را می‌توان با دو شیوه Tunneling پیکر بندی کرد. در این شیوه انتخاب اختیاری تونل، سرویس گیرنده نخست یک ارتباط معمولی با اینترنت برقرار می‌کند و سپس از این مسیر برای ایجاد اتصال مجازی به کامپیوتر مقصد استفاده می‌کند. برای این منظور، باید روی کامپیوتر سرویس گیرنده پروتکل تونل نصب شده باشد. معمولاً کاربر اینترنت است که به اینترنت وصل می‌شود. اما کامپیوترهای درون LAN هم می‌توانند یک ارتباط VPN برقرا کنند. از آنجا که ارتباط IP از پیش موجود است تنها برقرار کردن ارتباط VPN کافی است. در شیوه تونل اجباری، سرویس گیرنده نباید تونل را ایجاد کند بلکه این کار ار به عهده فراهم ساز (Service provider) است. سرویس گیرنده تنها باید به ISP وصل شود. تونل به طور خودکار از فراهم ساز تا ایستگاه مقصد وجود دارد. البته برای این کار باید همانگی‌های لازم با ISP انجام بگیرد.

 

۴.۱.۴- ویژگی‌های امنیتی در IPsec

 

Ipsec از طریق Authentication Header (AH) مطمئن می‌شود که Packet‌های دریافتی از سوی فرستنده واقعی (و نه از سوی یک نفوذ کننده که قصد رخنه دارد) رسیده و محتویات شان تغییر نکرده. AH اطلاعات مربوط به تعیین اعتبار و یک شماره توالی (Seguence Number) در خود دارد تا از حملات Replay جلوگیری کند. اما AH رمز گذاری نمی شود. رمز گذاری از طریق Encapsulation Security Header یا ESH انجام می‌گیرد. در این شیوه داده‌های اصلی رمز گذاری شده و VPN اطلاعاتی را از طریق ESH ارسال می‌کند.

 

ESH همچنین کارکرد هایی برای تعیین اعتبار و خطایابی دارد. به این ترتیب دیگر به AH نیازی نیست. برای رمز گذاری و تعیین اعتبار روش مشخص و ثابتی وجود ندارد اما با این همه، IETF برای حفظ سازگاری میان محصولات مختلف، الگوریتم‌های اجباری برای پیاده سازی Ipsec تدارک دیده. برای نمونه می‌توان به MD5، DES یا Secure Hash Algorithm اشاره کرد. مهمترین استانداردها و روش هایی که در Ipsec به کار می‌روند عبارتند از:

 

  • Diffie-Hellman برای مبادله کلید‌ها میان ایستگاه‌های دو سر ارتباط.
  • رمز گذاری Public Key برای ثبت و اطمینان از کلیدهای مبادله شده و همچنین اطمینان از هویت ایستگاه‌های سهیم در ارتباط.
  • الگوریتم‌های رمز گذاری مانند DES برای اطمینان از درستی داده‌های انتقالی.
  • الگوریتم‌های درهم ریزی (Hash) برای تعیین اعتبار تک تک Packet ها.
  • امضاهای دیجیتال برای تعیین اعتبارهای دیجیتالی.

 

  1. 1.5 - Ipsec بدون تونل

 

Ipsec در مقایسه با دیگر روش‌ها یک برتری دیگر هم دارد و آن اینست که می‌تواند همچون یک پروتکل انتقال معمولی به کار برود.

 

در این حالت برخلاف حالت Tunneling همه IP packet رمز گذاری و دوباره بسته بندی نمی شود. بجای آن، تنها داده‌های اصلی رمزگذاری می‌شوند و Header همراه با آدرس‌های فرستنده و گیرنده باقی می‌ماند. این باعث می‌شود که داده‌های سرباز (Overhead) کمتری جابجا شوند و بخشی از پهنای باند آزاد شود. اما روشن است که در این وضعیت، خرابکاران می‌توانند به مبدا و مقصد داده‌ها پی ببرند. از آنجا که در مدل OSI داده‌ها از لایه 3 به بالا رمز گذاری می‌شوند خرابکاران متوجه نمی‌شوند که این داده‌ها به ارتباط با سرویس دهنده Mail مربوط می‌شود یا به چیز دیگر.

 

 

 

 

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
/images/spilit.png

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره vpn

دانلود تحقیق بهای تمام شده یک متر مربع سنگ گرانیت زاهدان در محمود آباد

اختصاصی از ژیکو دانلود تحقیق بهای تمام شده یک متر مربع سنگ گرانیت زاهدان در محمود آباد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق بهای تمام شده یک متر مربع سنگ گرانیت زاهدان در محمود آباد


دانلود تحقیق بهای تمام شده یک متر مربع سنگ گرانیت زاهدان در محمود آباد

چکیده:
درحال حاضر استخراج سنگهای تزئینی نرم و متوسط (از لحاظ موقعیت در برش)با روشهای مناسب فنی و اقتصادی مانند  قله برهای سی تیغه  وساخت ایتالیا انجام میشود. برش سنگهای سخت (گرانیت) به علت سایندگی ومقاومت بالایشان با مشکلاتی همراه است  و باعث شد ه که تولید اینگونه سنگها نسبت به سایر سنگهای تزئینی افزایش یابد در این تحقیق قبل از  هر کار نگاهی به بازار جهانی  سنگ و مشکلات مر بوط به ان  شده است  و همچنین سنگ را از مرحله قله بر با تاثیر هزینه ها همچون الماس.برق ودستمزد مورد بررسی وحسابداری قرار داده ونشان داده شده است که در این مرحله قله بر (1) بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهد وبعد مراحل طولی بر (2) وکله بر عملیات شبیه به هم دارند وتقریبآ به یک نسبت مشابه هزینه ها در ان صرف شده است.در مرحله ساب (4) هزینه الماس حذف شده.به جای ان هزینه لقمه (برای عمل صیقل دادن) جایگزین شده است وبعد از مرحله قله بر بیشترین هزینه در مر حله ساب است. در اخر (نتیجه گیری) به وجود عواملی مانند( 1) سفارش کار (2) دستگاه های اتوماتیک(3) وجود یک استاد کار با تجربه که می توانند بر بهای تمام شده یک متر مربع تاثیر بسزائی داشته باشند اشاره شده است.


مقدمه :
بی شک نقش تاریخی .قذمت وگستردگی استفاده از سنگهای ساختمانی بر کسی پوشیده نیست به خصوص برای ساکنین  کشوری با تاریخی بس کهن .چه کمتر منطقه ای در سرزمینهائی یافت می شود که از اثار باستانی بی بهره با شد و اولین وشاید تنها مصالح ساختمانی قابل مشاهده .سنگهای عظیم به جا مانده میباشد .به طور مثال کاخ داریوش کبیر. پاسارگاد. مقبره کوروش ومعبد عظیم چغا زنبیل وهزاران ابنیه .البته این امر تنها به کشور ما محدود نمی شود ودر سایر نقاط جهان مانند مصر. یونان وایتالیا نیز چنین  اثاری مشاهده میشود .استفاده از سنگ توسط بشر به بیش از دوازده هزار سال پیش بر می گردد.استفاده از سنگ با بلوک های بزرگ شروع وبا پیشرفت علم به تدریج از وزن انها کاسته شد ولی در عوض توجه به رنگ.صیقل پذیری و استحکام سنگ بیشتر شده واکنون  بیشتر از پلاک های زیبا با رنگ. صیقل. جلا و قطر اندک  بهره برداری می گردد.



نگرشی به بازار جهانی سنگ:
سنگ ماده ای است که بشر از روزهای نخستین حیاتش بر روی کره ی زمین جهت رفع احتیاجات مختلف روزمره ی زندگی اش ازان استفاده می نموده است .مصرف سنگ روند رو به رشد پایدار ودائمی در بخش ساختمان و عمران در سراسر دنیا به نمایش گذاشته است .دنیا در سالهای اخیر شاهد توسعه چشمگیر صنعت سنگ. تجهیزات و ماشین الات وابسته به ان بوده است.
درسال1999 تولید خالص معادن 5/54 میلیون تن و تولید گرانیت ومرمریت (تولیدات صیقل) 600 میلیون تن متر مربع  تعیین شده است شاخص اماری بیانگر 208 میلیون تنی مصرف، پیشرفت4/11 درصدی باشند که رکورد نرخ رشد در دهه اخیر بوده است و تنها مورد استثنا سال1994 می باشد .روند رو به رشد دنیا در بخش صنعت سنگ آینده بسیار بهتری برای معادن و بهره برداری از انها پیش بینی می کند.
در سال 1999 با در نظر گرفتن افزایش دو برابر تقاضا. برداشت خارج از تناسب و اندازه از معادن صورت گرفت. با نگاهی به نرخ تولیدات.سال 1999 از مطرح ترین سالها در درصد تولید گرانیت خام بوده است.
هندوستان در رده سران کشورهای تولید و صادر کننده گرانیت و سنگهای سیلیس خام قرار گرفته است و5/1 میلیون تن در سال به دیگر کشور های جهان صادر می کند. هندوستان دارای سنگهائی از قبیل : گرانیت قرمز همایونی. گرانیت خالص سیاه. گرانیت فردوس و گرانیت کهکشانی می باشد مرمر سبز هندوستان نیز متقاضیان زیادی دارد. از جمله بازار های سنگ هندوستان را می توان کشورهای مالزی، سنگاپور، ویتنام، استرا لیا، نیوزلند،کشورهای بلوک شرقی، لبنان و ترکیه نام برد.
میزان واردات سالیانه سنگ ایتالیا از هندوستان:000/502 میلیون تن ، واردات چین 000/261 میلیون تن و تایوان 000/218 میلیون تن است.
صاحبان صنعت سنگ در25 سال آینده میزان تولیدات و مصارف مواد سنگی را 5 برابر بیشتر پیش بینی کرده اند. امروزه نیز ایتالیا از سرداران کشورهای سازنده ماشین الات صنعتی در رابطه با سنگهای مرمر می باشد. کشور ایتالیا در سال 1999 دستگهای صنعتی معادل 340 میلیون یورو به 120 کشور جهان صادر نموده است. علیرغم روند نزولی صادرات ماشین آلات ایتالیا ظرفیت تولید ماشین پولیش (صیقل دهی ) و دستگاه سفالین سنگ نمای کریستالی که از مدرن ترین دستگاهای سنگبری است به شدت افزایش یافته است.
یکی از تولیدات ساخنمانی که به دلیل قیمت ارزان تر.  حدود 4/1 قیمت سنگ و تولید بسیار زیاد سالیانه 9/3 میلیون متر مربع از رقبای سنگ به شمار می رود سرامیک است که به خاطر دلایل ذکر شده نیمی از بازار مصالح ساختمانی را به خود اختصاص داده است. سنگهای مصنوعی نیز از دیگر رقبای سنگ میباشد که دارای ویژگی مشابه سنگ بوده وبرای مصرف در ساختمانها کاملا مناسب است. ایتالیا نیز در این بخش در سال" 1999 " 220 میلیون متر مربع تولید داشته است که بیانگر رشد 6/23 درصدی نسبت به سال گذشته بوده است.
در جایی که صحبت از اعتبار و اطمینان. زیبایی کار و مقاومت به میان می آید سنگ رقیب دیگری ندارد. سنگ پاسخگوی تمام نیازهای انسان است وبه طور کامل خواسته های انسان را برآورده می سازد. افزایش صعودی4/7 درصدی در بازار تولید دلیل بر این صحبت است.



صادرات سنگ:
لازم به یادآوری است که ارزش صادرات 1 تن سنگ برابر با صادرات 9 بشکه نفت خام است واز طرفی ایران دارای دومین ذخایر ساختمانی در جهان می باشد وبه تایید بسیاری از اساتید کشور همین مقوله سنگ ساختمانی توان متحول کردن اقتصاد کشورمان را دارا می باشد.
تاریخچه صنعت سنگ ایران :
نخستین دستگاه برش سنگ که نوعی اره دارای تیغه های اهنی بود در سال 1307 برای بر پا کردن کاخ مرمر ساخته ونصب گردید وهمزمان شرکت اشکودا. برای تامین سنگ دادگستری اره مشابهی نصب کرد.
اولین کارخانه سنگبری در ایران در سال 1317 توسط استان قدس رضوی در مشهد دایر گردید. این کارخانه ساخت المان بود و از محصولات این کارخانه در ساخت بانک مرکزی تهران. بانک سپه مرکزی و ساختمان وزارت صنایع و معادن استقاده شد. همچنین مقداری سنگ پلاک برای حرم حضرت معصومه (س) به قم و مقداری هم به نجف فرستاده شد.
استفاده از سنگ در ساختمان سبب افزایش استحکام و دوام ساختمان. افزوده شدن عمر ساختمانها و کمک به بهداشت محیط زیست کارکنان ساختمان میگردد.
(مهمترین تحول در سال 1345 با کپی سازی جرثقیل دروازه ای اتفاق افتاد)



کم توجهی مسئولین به ارزش سنگ:
مصرف مواد منفجره در استخراج سنگ از معادن خسارت فراوانی رابه معادن سنگ کشور وارد می سازد که در برخی موارد درصد سنگ لاشه به قواره حاصله به 60 درصد ویا بدتر از ان می رسد. در وضعیت ایده ال که سنگ  کاملا قواره استخراج گردد باید از هر تن سنگ 10 متر مربع ودر حالت نسبتا خوب از هر تن سنگ 8 متر مربع سنگ پلاک حاصل گردد در صورتی که بنا به اظهارات سنگبریها. با روش استخراج فعلی از هر تن سنگ قواره که به کارخانجات تحویل داده می شود حداکثر 3تا5 متر مربع سنگ پلاک حاصل می شود.
اهمیت سنگهای تزئینی در برخی از کشورها مانند ایتالیا به حدی است که آموزشکده های استخراج سنگ تاسیس کرده اند. در آمد این کشور هااز محل صدور انواع سنگهاومصنوعات وفرآورده های جنبی آن بعد از کشاورزی، صنعت ودرآمدهای ناشی از جلب توریسم به چند صد میلیون دلار در سال می رسد.

 

 

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
نگرشی به بازار جهانی سنگ
صادرات سنگ
تاریخچه صنعت سنگ ایران
کم توجهی مسئولین به ارزش سنگ
مراحل تولید سنگ
کارگران
مشکلات کارگران
بازاریابی
مراحل ساخت کارخانه سنگبری
پرسشنامه جواز کسب
برآورد انرژی مورد نیاز
برآورد سرمایه ثابت
نام ومیزان مواد اولیه قطعات مصرفی
مشخصات ماشین آلات وتولیدات
مشخصات وسایل جانبی،تاسیساتی و اداری
صورت حساب سود وزیان
صورت حساب درآمد
صورت حساب دستمزد ماهیانه
صورت حساب هزینه ها
کروکی کارخانه
مشخصات سنگهای تزئینی گرانیتی
بهای تمام شده یک متر مربع سنگ گرانیت زاهدان
نتیجه گیری
منابع

 

 

 

شامل 39 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بهای تمام شده یک متر مربع سنگ گرانیت زاهدان در محمود آباد

دانلود تحقیق شرح احوال باباطاهر عریان

اختصاصی از ژیکو دانلود تحقیق شرح احوال باباطاهر عریان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق شرح احوال باباطاهر عریان


دانلود تحقیق شرح احوال باباطاهر عریان

بابا طاهر عریان از شاعران وعارفان اواسط قرن پنجم معاصر طغرل سلجوقی است وی از عرفا و اولیاء جبال می باشد که در سیر تکاملی عرفان وتصوف اسلامی نقش موثری داشته است بعضی به دلیل ملاقات بابا طاهر با طغرل سلجوقی تولدش را در اواخر قرن چهارم           می دانند وی در دوران حکومت دیلمیان می زیسته است . تاریخ تولد ووفات باباطاهر مورد اختلاف است که این به دلیل عزلت وگوشه گیری درویشانه او می باشد .وی به احتمال قوی وطبق شواهد تاریخی بعد از سال 450 هجری قمری در همدان وفات یافت وهمانجا دفن شده ومقبره او که در غرب شهر همدان بالای تپه مرتفعی مقابل بقعه امامزاده حارث بن علی واقع است همواره مورد توجه وزیارت صاحب دلان واهل معرفت  حتی مردم عادی بوده است .
یکی از قدیمی ترین اسناد تاریخی درباره باباطاهر در راحه الصدور وآیه السرور راوندی درتاریخ  آل سلجوق آمده است مولف این کتاب چنین نقل می کند(( شنیدم که چون سلطان بک به همدان آمد از اولیاء سه پیر بودند باباطاهر وباباجعفر وشیخ حمشاء کوهکی است بر در همدان آنرا خضر خوانند برانجا ایستاده بودند نظرسلطان برایشان آمد کوکبه لشکر بداشت وپیاده شد وبا وزیر ابونصر الکندری پیش ایشان آمد و دستهاشان ببوسید . باباطاهر پاره ای شیفته گونه بودی او را گفت ای ترک با خلق خدا چه خواهی کرد؟
سلطان گفت : آنچه توفرمایی . باباگفت : آن کن که خدا فرماید : ان الله یامر بالعدل والاحسان سلطان بگریست وگفت چنین کنم بابا دستش بستد وگفت از من پذیرفتی سلطان گفت آری بابا سر ابریقی شکسته که سالها از آن وضوکرده بود در انگشت داشت بیرون کرد ودر انگشت سلطان کرد وگفت مملکت عالم چنین در دست تو کردم . بر عدل باش سلطان پیوسته ان در میان تعویذ ها داشتی وچون مسافی پیش آمدی آن در انگشت کردی اعتقاد پاک وصفای عقیدت او چنین بود ودر دین محمدی صلعم  از او دیدار تر وبیدارتر نبود.
مرحوم دکتر عبدالحسین زرینکوب ضمن اشاره به این روایت راوندی چنین می گوید (( این بابای شیفته گونه که در وجود این فاتح ناتراش صحراها چنین تاثیری کرد بدون شک همان صوفی وعارف نام آوریست که هنوز در همدان مقبره او مزار عام است ووجود او در چنان هاله یی از قدس وکرامات مستور است که شناخت حقیقت حالش برای مورخ دشواری بسیار دارد در واقع روایات راجع به او به قدری افسانه آمیز است که وی را از یکسو با آل بویه وابن سینا معاصر جلوه می دهد واز سوی دیگر شاهد قتل عین القضات  وحتی هم عصر خواجه نصیر طوسی می سازد.در هر حال چون قدیمی ترین مآخذی که درباب وی هست حاکی از آنست که در هنگام ورود طغرل به همدان هنوز زنده بوده است  سال 410 را که بعضی مآخذ متاخر در باب تاریخ وفاتش ذکر کرده اند قابل قبول  نمی توان یافت اما ملاقات طغرل به قول کسانی که وی را معاصر دیالمه دانسته اند البته منافات ندارد. از روایات دیگر آنچه وی را با عین القضات  و.خواجه نصیر همعصرمی  کند نیز نه با یکدیگر می سازد نه با این یکتا برگه روایت راوندی معهذا ممکن هست از این اقوال استنباط شود که بابا طاهر همدانی متعدد بوده است ویا آنکه شاید این پیوند با نام عین القضات وخواجه نصیر اشارتی باشد به وجود یک رابطه نامرئی بین وجود باباطاهر از یکسو وتعالیم عین القضات و بعضی فرقه های شیعه از سوی دیگر))
منبعی کهنتر از راحه الصدور که اشاراتی به طاهر ومزار او در همدان دارد نامه های عین القضات همدانی است که میان سالهای 520 و525 نوشته شده است در این نامه ها از طاهر د رکنار دو تن دیگر از عارفان بزرگ آن شهر شیخ بَرَکه  وشیخ فَتحه یاد شده و به احتمال قریب به یقین منظورهمان باباطاهر همدانی عارف است .
دکتر زرین کوب رحمه الله علیه در شرح حال بابا طاهر می نویسد (( در اینکه ذکری هم در کتب صوفیه چون تذکره الاولیاء ونفحات الانس وجز آنها از باباطاهر در بین نیست حاکی از آن است که طریقه او در ترد مشایخ صوفیه معهود یا مقبول نبوده است با اینهمه بعد از عین القضات واحتمالا به سبب تاثیر آثار اوذکر طاهر در ادب شفاهی صوفیه تدریجا انتشار یافته است واز همین جاست که مخصوصا از قرن نهم به بعد از نشر مقالات حروفیه واهل حق عنوان عارف وقدوه العارفین هم گه گاه در حق او بکار می رود هر چند در مآخذ قدما جز در راحه الصدور وشاید مکتوبات عین القضات ذکری از طاهر همدانی نیست .

 

 

 

شامل 14 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق شرح احوال باباطاهر عریان

پروژه تبلیغات از نگاه روانشناسی. doc

اختصاصی از ژیکو پروژه تبلیغات از نگاه روانشناسی. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه تبلیغات از نگاه روانشناسی. doc


پروژه تبلیغات از نگاه روانشناسی. doc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 70 صفحه

 

مقدمه:

سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.

آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و...

در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم

 

فهرست مطالب:

مقدمه

فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن

تبلیغات چیست

تاریخچه تبلیغات

پیشینه تبلیغات در ایران

فصل دوم: مفاهیم و مبانی

تاکتیک و تکنیک تبلیغات

تاکتیک

تکنیک

تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی

استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک

تفکر تاکتیکی و تکنیکی

انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی

هوش تاکتیکی

سیستم تبلیغات

اصل تضاد در تبلیغات

اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات

فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)

پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین

تکنیک گریز از بن بست تبلیغات

تکنیک داد و ستد رایگان

تکنیک اعتماد

تکنیک کشش و ارسال

تکنیک بازار خالی در تبلیغات

تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی)

فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات

فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات

تکنیک کلاسیک

تکنیک تبلیغات باروک

تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات

تکنیک تبلیغات طبیعت گرا

تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی)

تکنیک تبلیغات اینده نگر

تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف)

تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری)

تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای)

تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی)

تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه)

تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی)

تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی)

تبلیغات چند بعدی

تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی)

تکنیک تبلیغات بدوی

تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری)

تکنیک تبلیغات چیدمان

تکنیک تبلیغات اجرایی

تبلیغات مفهومی

تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا)

پاره آجر تبلیغات

فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات

تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول

تاکتیک تبلیغات بدوبرتر

تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی

تاکتیک نفرت از مخالفت

تاکتیک انحراف توجه

تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه

خطاها و دام های تبلیغاتی

دام اطمینان بیش از حد

فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات

روانشناسی رنگ ها در تبلیغات

فصل هشتم:

تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات

فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

نتیجه گیری

منابع و مأخذ

 

منابع ومأخذ:

  1. روان شناسی تبلیغاتمولف: مهدی خوروش عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد چاپ اول 1385 انتشارات اقیانوس معرفت
  1. تکنیک هاو تاکتیک های تبلیغاتی مولفان: دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه چاپ اول زمستان 1386 انتشارات سیته
  2. رازهای تبلیغات مولف: دیوید اگیلوی ترجمه: کوروش حمیدی – علی فروزفر چاپ اول 1380 انتشارات مبلغان
  3. تبلیغات خلاق مولف: لوک سولیوان مترجم: فرزاد مقدم چاپ اول: 1385 انتشارات سیته
  4. سقوط تبلیغاتی و ظهور روابط عمومی مولفان: آل ریس – لورا ریس مترجم: سنبل بهمنیار چاپ اول: تابستان 86 انتشارات : سیته
  5. عصر تبلیغاتمولف: آنتونی پراتکانیس و الیوت آرنسون ترجمه:دکترکاووس سید امامی و محمد صادق عباسی

دانلود با لینک مستقیم


پروژه تبلیغات از نگاه روانشناسی. doc

دانلود پاورپوینت ماهیت و وظایف مدیریت پروژه، پروژه کلاسی رشته مدیریت اجرایی - 21 اسلاید

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت ماهیت و وظایف مدیریت پروژه، پروژه کلاسی رشته مدیریت اجرایی - 21 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت ماهیت و وظایف مدیریت پروژه، پروژه کلاسی رشته مدیریت اجرایی - 21 اسلاید


دانلود پاورپوینت ماهیت و وظایف مدیریت پروژه، پروژه کلاسی رشته مدیریت اجرایی - 21 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

}مجموعه تلاش های موقتی برای تحقق یک تعهد در ایجاد یک محصول یا ارائه خدمات مشخص میباشد.

 

} مجموعه ای از فعالیتها برای دستیابی به منظور خاص یا هدف خاص انجام میگیرد.

 

}مجموعه اقدامات و عملیات خاص که دارای روابط منطقی با یکدیگر است بوده و برای نیل به هدف یا اهداف معینی انجام میشود.
 
}در زبانهای گوناگون و حتی در سازمانهای مختلف هر کشور در مورد واژه‌های برنامه ، طرح یا پروژه ، اختلافات لغوی ، معنایی و قانونی وجود دارد ؛ از این رو چهارچوب آنان روشن و آشکار نیست و گاه به جای یکدیگر نیز استفاده می‌شوند .

 

}آرمانها و اهداف تعیین‌شده حکومت در سطح برنامه‌ریزی بلندمدت یا استراتژیک ، برنامه  (Plan)نامیده می‌شود  .
}برنامه‌ریزی میان‌مدت یا تاکتیکی از طرحها (Program) یا برنامه‌های اجرایی تفکیک می‌شود که شامل مجموعه‌ای از تصمیمات مقطعی یا اجرایی هستند که ظرف پنج تا ده سال آینده باید اجرا و به نتایج موردنظر برسند .

 

}هر طرح در سطح برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت یا اجرایی توسط واحدهای ستادی یا سطوح مدیریت میانی نظام اجرایی کشور به مجموعه کارها و عملیاتی که آن را پروژه (Project) می‌نامند ، تبدیل و تقسیم می‌شود .

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت ماهیت و وظایف مدیریت پروژه، پروژه کلاسی رشته مدیریت اجرایی - 21 اسلاید