نمونه سوال درس روش شناسی تاریخی - نیم سال دوم 94-1393
عنوان: دانلود پاورپوینت مفروضات بنیادی، اصول و مفاهیم حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 51 اسلاید
دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)
این فایل در زمینه " مفروضات بنیادی، اصول و مفاهیم حسابداری" می باشد که در حجم 51 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس)در کلاس رشته حسابداری درس تئوری های حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه ای بر مفروضات بنیادی و اصول حسابداری
مطالعات تحقیقاتی حسابداری
مطالعات تحقیقاتی حسابداری شماره یک
انتقادات وارده بر مطالعه تحقیقاتی شماره 1
مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره 3
چشم اندازی از مطالعات تحقیقاتی حسابداری شماره 1 و 3
مفاهیم حسابداری
ویژگی های مفروضات بنیادی
مفروضات بنیادی حسابداری
فرض تداوم فعالیت (Going Concern)
فرض دوره مالی
فرض تداوم فعالیت
فرض تفکیک شخصیت
فرض واحد اندازه گیری
اصول حسابداری
شناسایی (ثبت) درآمد فروش
ماهیت درآمد فروش
شناخت (تحقق) درآمد فروش
تعریف درآمد فروش
در واژه درآمد چه چیزهایی می توان گنجانید
چگونه باید درآمد را محاسبه کرد
در چه زمانی درآمد شناسایی می شود؟
اصل تطابق(مقابله هزینه ها با درآمد فروش)
افشای اطلاعات همراه و خارج از متن صورتهای مالی
اهمیت
بی طرفی (عینیت)
اصول مبتنی بر برون دادها
قابلیت مقایسه
ثبات رویه
یکنواختی (همسانی)
تئوریهای ارزش ویژه (حقوق صاحبان سهام)
تئوری مالکیت انفرادی(مالکانه)
تئوری واحد تجاری(تفکیک شخصیت)
تئوری حقوق مازاد (حقوق باقیمانده(
تئوری وجوه
تئوری فرمانده(مدیریت)
جمع بندی تئوری های حقوق صاحبان سهام
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
فرمت فایل: ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ )
حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده )
تعداد صفحات فایل: 13
کد محصول : 001Shop
قسمتی از محتوای متن
Data
تا قبل از دهه 90 استفاده از اینترنت برای مردم عادی به سادگی امکانپذیر نبود، چرا که استفاده از امکانات اینترنت نیاز به دانش خاصی داشت. محیط خط فرمانی(Command Line) و ساختار غیر گرافیکی اینترنت سبب شده بود که کاربران عادی علاقه چندانی به استفاده از اینترنت نداشته باشند.
در اوایل دهه 90، پس از به وجود آمدن مفهوم وب در اینترنت (سال (1993 و پروتکل HTTP که به سادگی امکان به اشتراک گذاشتن مستندات در اینترنت را در اختیار کاربران قرار میداد، روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده شد. از سوی دیگر با اضافه شدن کاربران اینترنت، حجم مستندات نیز روز به روز افزایش یافت. مسلماً خطوط سابق اینترنتی و سرورهای موجود، توانایی جوابگویی به خیل عظیم کاربران را نداشتند.
همچنین با زیاد شدن کاربران و بالا رفتن حجم مستندات، و نیز سادگی انتشار اطلاعات در اینترنت، مفاهیم تجاری نیز وارد عرصه اینترنت شدند. شرکتهای تجاری نیاز به سرورهایی داشتند که این امکان را به آنها بدهد که به سادگی و با سرعت بتوانند اطلاعات خود را در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار دهند.
بالطبع این امکان وجود نداشت که هر شرکت یا سازمانی که قصد راهاندازی سایتهای اینترنتی را دارد، خود راساً اقدام به راهاندازی سرور خود کند، چرا که با وجود کاربران زیاد این سایتها و حجم بالای ترافیک، نیاز به اتصالهایی با سرعتهای بسیار بالا وجود داشت که مسلما حتی در صورتی که این امکان از لحاظ عملی وجود داشته باشد، هزینه بالایی را میطلبید.
متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.
پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.
فرمت فایل : power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید : 27 اسلاید
ارزش محبت در تعالیم اسلامی
اَلا و اِنَّ وُدَّالمُؤمِنِ ، مِن اَعظَمِ سَبَبِ الایمان:(ِپیامبر اکرم (ص
آگاه باشید که مودت و دوستی مؤمن ، از بزرگترین عوامل ایمان است
امام جعفر صادق(ع) فرمودند:
مِن حُبِّ الرَّجُلِ دینَهُ حُبُّهُ اَخاهُ
لازمه ی دوست داشتن دین ، دوست داشتن برادر دینی است
امام خمینی (ره) می فرمایند :
محبت با یکدیگر در راه خدا سبب حبّ خدا می شود و این حب نتیجه اش ، رفع حُجُب می باشد
پیامبر اکرم(ص):
وَالَّذی نَفسی بِیَدِهِ لا تَدخُلُونَ اَلجَنَّه حَتّی تُؤمِنُوا وَ لا تُؤمِنُوا حَتّی تَحابُّوا.
سوگند به آنکه جانم به دست اوست ، وارد بهشت نمی شوید مگر اینکه ایمان بیاورید ، و ایمان نمی آورید مگر اینکه هم دیگر را دوست بدارید.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه11
چهار کلید معجزه آسا برای ارتباط با دیگران
مطمئناً برای شما هم پیش آمده، افرادی را دیدهاید که خیلی راحت با همه ارتباط برقرار میکنند، دوستان زیادی دارند و در روابط اجتماعیشان بسیار موفقاند و گاهی این موفقیت، راه را برای پیشرفت بیشتر در عرصههای مختلف باز میکند.
مطمئناً برای شما هم پیش آمده، افرادی را دیدهاید که خیلی راحت با همه ارتباط برقرار میکنند، دوستان زیادی دارند و در روابط اجتماعیشان بسیار موفقاند و گاهی این موفقیت، راه را برای پیشرفت بیشتر در عرصههای مختلف باز میکند.
تصوّر کنید توی ایستگاه اتوبوس نشستهاید، کسی که کنارتان نشسته، خیلی زود سر صحبت را باز میکند، مثلاً با این سؤال: »خیلی مونده اتوبوس از راه برسه؟« و یا »چند دقیقه است شما منتظر اتوبوس هستید؟«. تا این اندازه، شاید خیلی طبیعی باشد، امّا اگر شخص با جمله دیگری مثل این: »وای ... امروز هوا خیلی گرمه!«، ادامه بدهد، دو ذهنیت متفاوت برایتان پیش میآید: اینکه او از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است یا به دنبال مقدمهای برای یک ارتباط اجتماعی است.
اگر شما، بین دوستانتان کسی را دارید که وی نیز دوستان زیادی دارد، هر جا که بروید، پیشبینی دیدن چهرهای آشنا، کاملاً طبیعی است. فراموش نکنیم که ما در عصری زندگی میکنیم که ارتباطات، تأثیر زیادی دارد و داشتن نفوذ در میان مردم، به ما کمک زیادی میکند.
حال، جای این سؤال است که: چه چیزهایی میتواند در ارتباطات ما مؤثر باشند؟
به راستی در اوّلین برخورد، چه چیزهایی موجب جذب افراد مورد مخاطب و چه چیزهایی موجب دفع آنان میشود؟ در این نوشتار، سعی میشود، تا آنچه را که در جذب مخاطب، مؤثّر است، برشماریم و به شما توصیه کنیم که حتماً آنها را رعایت کنید.
۱) به ظاهرتان توجّه کنید!
ظاهر شما در ارتباط با دیگران، بینهایت مؤثّر است. شما هم بارها نظیر این جملات را به کار بردهاید: »از ظاهرش معلومه که ...«، »به تیپش میخوره که ...«، »ظاهراً آدمِ ...«.
این جملات (که شما هم در مکالمات روزمره، از آن استفاده میکنید)، نشاندهنده این است که ظاهر افراد، در برقراری ارتباط با دیگران، فوقالعاده مؤثّر است. البته من هم با این جمله موافق هستم که نمیشود باطن انسانها را از ظاهرشان فهمید و گاهی نیّت انسانها در قالب هیچ چیزی قرار نمیگیرد؛ امّا فراموش نکنید که بخصوص در اوّلین ارتباطها، شما نمیتوانید به ذات آدمها پی ببرید؛ پس مهمترین، ابتداییترین و سادهترین وسیلهای که برای شناخت به کار میرود و خیلی وقتها هم کاملاً درست از آب درمیآید، ظاهر افراد است.
مینا مهندس عمران است. او برای یک همکاری در پروژهای با یکی از افرادی که به او معرفی شده بود، قراری گذاشت؛ امّا مینا به محض دیدن ظاهر طرف مقابلش، ناخودآگاه، حس بدی در مورد او پیدا کرد و این، باعث شد که این همکاری آغاز نشود. شاید طرف مقابل از توانایی و مهارت زیادی برخوردار بوده است، امّا ظاهر نامناسب او، باعث شده است که مینا او را فاقد این خصوصیات تشخیص دهد.
فکر نکنید که داشتن ظاهر آراسته، همیشه محتاج وضع مالی خوب است؛ نیاز نیست برای یک ظاهر خوب، خرج زیادی کنید.
حتی شما با داشتن یک دست لباس مناسب، میتوانید ظاهر آراستهای داشته باشید. کشیدن یک اتو به لباسها و شستن و تمیز نگاه داشتن آنها، نیاز به هزینه چندانی ندارد و وقت زیادی هم از شما طلب نمیکند؛ امّا میتواند معجزهای در ارتباطتان با دیگران بهوجود بیاورد.
به کفشهایتان هم توجه زیادی کنید، کشیدن یک دستمال