ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی : چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

اختصاصی از ژیکو اقدام پژوهی : چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی : چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟


 اقدام پژوهی : چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

   فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

   تعداد صفحه:11

چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

 از سنین نخستین دبستان باید کودکان را بتدریج با نماز آشنا و به نماز خواندن تشویق کرد .بسیار مشاهده شده است که کودکان در کنار پدر و مادر می ا یستند یا به تنهایی نماز خواندن آن ها را تقلید می کنند. این مساله بیانگر این واقعیت است که رفتار کودک ،انعکاسی از رفتار الگوهاست و اگر مورد تشویق و تایید والدین و سایر الگها قرار گیرد ،تمایل بیشتری برای انجام آن پیدا میکند . از سوی دیگر لازم است اولیا و مربیان همواره در عملکرد خود ثابت قدم بوده، شخصیتی عاطفی ، منطقی و محبوب داشته باشند تا اثرگذاری آن ها در اجاد عادات خوب در کودکان افزایش یابد . تعلیم و تکریم نماز و توام کردن نماز با تجارب متنوع و خوشایند برای کودکان می تواند به علاقه مندی و عادت دادن آن به نماز موثر باشد.

 


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی : چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد