ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل صوتی جذب ثروت

اختصاصی از ژیکو فایل صوتی جذب ثروت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل صوتی جذب ثروت


فایل صوتی جذب ثروت

برای کسب ثروت و موفق شدن در زمینه مالی ، به اثبات رسیده است که ذهن بایستی در مدار ثروت قرار گیرد و بدون ذهنی ثروت ساز تقریبا ثروتمند شدن،غیر ممکن هست.

برای این تغییر مهم،بایستی از ابزارها و روش های مختلفی استفاده کنیم .

یکی از این روشها استفاده از فایلهای پیام پنهان مغز جهت برنامه ریزی مجدد ذهن جهت جذب ثروت می باشد.

تفاوت فایلهای پیام پنهان مغز یا سابلیمینال مسیج با فایلهای هیپنوتراپی ویا روشهای بردن ذهن به حالت خلسه این است که در این فایلها بدون نیاز به بردن ذهن به حالت خلسه ،عمل برنامه ریزی ذهن انجام می شود. و شما بدون نیاز به دانستن مراحل پیچیده طراحی این فایلها،تنها لازم است که در هر شرایطی به این فایلها گوش داده تا به صورت اتوماتیک بقیه موارد برای شما انجام شود و براحتی به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.

در مورد زمان لازم برای استفاده از این فایلها لازم است بدانید که هر چه بیشتر به این فایلها گوش دهید،دسترسی به نتیجه مورد نظر بسیار آسان تر انجام می شود و از یک تا سه ماه استفاده مداوم،افراد بسیاری را به نتیجه مطلوب رسانده است به طوری که از نتایج حاصله ابراز شگفتی داشتند.و نتایج حاصله از استفاده از این فایلهای پیام پنهان مغز یا سابلیمینال مسیج که در کشورهای اروپایی و آمریکا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، به اثبات رسیده است و جای هیچ شک و شبه ای راه ندارد.


دانلود با لینک مستقیم


فایل صوتی جذب ثروت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد