ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات


دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

 

مشخصات این فایل
عنوان:آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:25

این مقاله در مورد آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات می باشد.

 

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

مقدمه :
تبلیغات یکی از عناصر اصلی استراتژی بازاریابی یک شرکت محسوب میشود . فعالیت های مرتبط Promotion نقشی کلیدی در برقراری ارتباط بین بازار هدف و استراتژی اتخاذ شده ایفاد می کنند . به همین دلیل ، برنامه های تبلیغاتی سازمان باید به گونه ای طراحی شوند که استراتژی رقابتی کلی سازمان را مورد حمایت قرار داده و به همین دلیل باید با تصمیمات مرتبط با قیمت گذاری نیز تعاملی پایدار ایجاد کند ....(ادامه دارد)

تعیین مخاطب :
تشخیص مخاطب هدف ، اولین و مهمترین گام در مدیریت موثر برنامه ریزی آگهی محسوب میشود . بازاریاب نباید تنها به نکات دموگرافیک مخاطبان اهمیت دهد ، بلکه باید خصوصیات و شیوه زندگی مخاطبان بازار هدف ورسانه مرتبط با هریک را درک کند . چنین درکی نه تنها به انتخاب رسانه تبلیغی کمک می کند بلکه در تهیه و طراحی نسخه تبلیغی نیز یاری رسان خواهد بود . محققان بازار تلاش میکنند تا به درون ذهن افراد نفوذ کرده تا بفهمند چه پیامی برای مخاطبان قابل درک و پاسخگویی است ؟...(ادامه دارد)

3-1 - تعیین بودجه :
تهیه یک آگهی هزینه زیادی را در بر دارد . تحقیقات نشان داده که شرکت ها و یا نام هایی که مبالغ زیادی از درصد فروش خود را صرف تهیه آگهی می کنند ( در مقایسه رقبا ) ، با این عمل سهم بزرگتری از بازار را برای خود محفوظ نگاه می دارند. البته مقدار بودجه تخصیص داده شده ، به نوع آگهی نیز بستگی دارد . شرکت های بزرگی مثل جنرال موتورز مبالغ هنگفتی را برای تبلیغات توسط رسانه نیرومندی چون تلوزیون ، در نظر می گیرند . شرکت های کوچکتر ، به ارائه آگهی از طریق رسانه های ارزان قیمتی چون ارسال پیام های پستی و یا انتشارات ، بسنده می کنند . رویکردها و تکنیک های اصلی دیگری چون درصدی از فروش و روش objective- task تعیین کننده بودجه آگهی هستند ....(ادامه دارد)

فرآیند فروش شخصی :
به ندرت پیش می آید که امر فروش امری خسته کننده و یکنواخت باشد . هرمشتری ، هر فروش و هر فروشنده در حد خود منحصر به فرد است . بعضی از فروشندگان موفق هستند ، چون به خوبی از مزایای کالای خود با اطلاع هستند و محصول خود را می شناسند . عده ای دیگر موفقیت خود را مرهون ارتباط دوستانه و عمیقی که با مشتریان برقرار می کنند، میدانند.
مرحله اول پیش بینی است . مرحله شناسایی و تهیه فهرستی از مشتریان بالقوه . این فهرست را میتوان از روی کتابهای راهنمایی تلفن ، دایرکتوری ها و منابع اطلاعاتی تجاری تهیه کرد . سپس این شناسایی را به ارزیابی افراد محدود کرده ومشتریانی که احتمالا" خرید خواهند نمود را به مشتریانی که قطعا" خریدار هستند . ( یا احتمال بیشتری برای خرید دارند) تقسیم کرد ....(ادامه دارد)

روابط عمومی و تبلیغات
تبلیغات ، ارسال پیام های درباره یک محصول ، سازمان یا رویداد است که توسط     رسانه ای غیر شخصی و بدون حمایت مالی یک اسپانسر اجرا میشود . تبلیغات همیشه نفر سومی را نیز در بردارد . مثل یک گزارشگر روزنامه یا یک سردبیر ، که اختیار کامل برای تعیین ساختار وطبیعت پیام را دارد . از آن جایی که بازاریاب برای فضای تبلیغات یک روزنامه بهایی پرداخت نمی کند ، تبلیغات برای وی ( رایگان ) محسوب میشود .
( روابط عمومی ، فعالیتی مدیریتی است که ارتباطات سودآور بین سازمان و مردم را ، تشخیص داده وبرقرار می کند . فعالیت های روابط عمومی معمولا" به سه گروه تقسیم میشوند . رویدادهای تجاری ، سرگرمی ، خدمات تحصیلی و اجتماعی )...(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

چکیده :
مقدمه :
آگهی
تعیین مخاطب
تعیین اهداف
تعیین بودجه
گسترش پیام تبلیغاتی
انتخاب رسانه
فرآیند فروش شخصی :
10–شهرت خود را حفظ کنید :
11-هویت محصول خود را گسترش دهید :
13-مثل یک خبر خوب به چشم مشتریان خود بیایید
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد