ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران


دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران

 

مشخصات این فایل
عنوان: آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران
فرمت فایل:word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:24

این مقاله در مورد آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران می باشد.

 

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران

اجزای اصلی تجارت الکترونیکی عبارتند از :
الف) پیام های استاندارد
ب) نرم افزار مبادله الکترونیکی داده ها
ج) ارتباطات شبکه یا شبکه ارتباطات

(1) استاندارد ادیفاکت در سال 1987 بوسیله سازمان ملل متحد اعلام شده و برای کاربرد در تجارت الکترونیکی ترویج و توصیه گردیده است و شامل یکسری قواعد و دستورالعمل هایی هستند که به موجب آن می توان اطلاعات یک سند تجاری را توسط نرم افزار مترجم به پیام های الکترونیکی ادیفاکت تبدیل نمود و این پیام ها نیز از طریق شبکه مخابرات بین المللی به رایانه گیرنده منتقل می شود....(ادامه دارد)

مزایای تجارت الکترونیکی :

  • تاخیر ناشی از تهیه مدارک را از بین می برد.
  • امکان بروز اشتباه را کاهش می دهد.
  • صرفه جوئی در زمان، نیروی انسانی و هزینه های اداری را به دنبال دارد.
  • هزینه های نیروی کار را کاهش می دهد.
  • جریان گردش اطلاعات را روان می سازد.
  • حجم زیاد استانداردهای تکراری را کاهش می دهد.
    ...(ادامه دارد)

پیشنهادات و راهکارهای توسعه تجارت الکترونیک در کشور

  • تعیین نیازهای اطلاعاتی مصرف کنندگان از هر طبقه و ارائه اطلاعات به هنگام توسط ارگانهای ذیربط
  • حمایت ارگانهای دولتی برای دراختیار قرار دادن اطلاعات بازرگانی
  • فعال شدن مراکز رایزنی تجاری در کشورهای خارجی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمینه های تجاری آن کشورها
  • بررسی و تغییر و تحول در قانون تجارت به منظور سهولت استفاده از EC
  • آموزش فرهنگ استفاده از EC به بنگاههای اقتصادی و غیره
  • اصلاح و تقویت زیرساختهای مخابراتی کشور و ایجاد خطوط مخابراتی سریع و پرحجم
  • ایجاد امنیت در استفاده از شبکه های رایانه ای از طریق جلوگیری از دخالت قانونی
  • همکاری بیشتر سازمانهای مرتبط با امر تجارت (بانک مرکزی، وزارت بازرگانی و گمرک) در اجرای مطلوب EC.
    ...(ادامه دارد)

واژه ها و اصطلاحات مرتبط با تجارت الکترونیک
اینترنت
(Iinternet) : شبکه اطلاع رسانی بین المللی رایانه ای می باشد که حجم عظیمی از اطلاعات در زمینه های گوناگون (علمی، فرهنگی، اقتصادی و ...) را در طول شبانه روز و در اقصی نقاط جهان در اختیار کاربران قرار می دهد.

پست الکترونیکی (E-mail) : وسیله ای ارزان و سریع در اینترنت می باشد که می توان با استفاده از آن به کلیه کشورهای جهان پیام ها و تصاویر اسناد، نقشه ها و عکس های رنگی را ارسال نمود.

صفحه اختصاصی (home page) : کاربردی است در شبکه جهانی اینترنت که از طریق آن بروشورها و آگهی های تبلیغاتی شرکتها و موسسات بصورت الکترونیکی در سطح جهان توزیع می شود.
...(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران

‌‌‌مقدمه ای بر تجارت الکترونیک      1
تعریف تجارت الکترونیک      2
ویژگیهای کلی تجارت الکترونیک      3
مزایای تجارت الکترونیک      3
ابزارهای تجارت الکترونیک      4
انواع تجارت الکترونیک      5
زیرساختهای تجارت الکترونیک      6
فرآیند کاربرد تجارت الکترونیک     6
پرداختهای الکترونیکی در تجارت الکترونیک      7
سایتهای مهم در تجارت الکترونیک      8
مشکلات تجارت الکترونیکی در ایران      8
پیشنهادات توسعه تجارت الکترونیکی در ایران      10
پروژه های تجارت الکترونیکی در ایران      11
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد