ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله کمردرد

اختصاصی از ژیکو مقاله کمردرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله کمردرد


مقاله کمردرد

دانلود مقاله کمردرد 12 ص با فرمت WORD 

 

 

 

 

 

مقدمه :

کمردرد به خودی خود یک بیماری نیست بلکه نشانه بیماری است . پیشرفت آن یعنی اینکه چیزی در جایی دچار مشکل شده است ، اگرچه ممکن است همیشه خیلی واضح نباشد که آن چیز چیست .

بیشتر ما در بعضی مواقع از کمردرد رنج می بریم . معمولاً این درد ناخوشایند و طاقت‌فرساست اما خیلی جدی نیست . این ناراحتی بعلت بعضی فشارها و یا صدمات در کمر ایجاد می شود که نبستاً هم به سرعت بهبود می یابد . طرز نشستن یا ایستادن نامناسب ، فشارهای زیاده از حد و مشکلات فرسودگی استخوانها ممکن است حداقل کمی مقصر باشند .

وقتی شما در می یابید که ستون فقرات شما متشکل از ساختارهای بسیار متفاوتی از جمله : استخوان ها ، دیسک ها ، رباط ها ، زردپی ها ، اعصاب و رگهای خونی و سایر بافتها است که همه آنها می توانند آسیب های مکانیکی تحت تأثیر قرار بگیرند و تبدیل به کمردید شوند ، دیگر نباید تعجب کنید از اینکه کمردید امری بسیار شایع و متداول است . در بیشتر موارد علت اصلی این ناراحتی زیاد مهم نیست . کمردرد یک نشانه بیماری است که برطرف خواهد شد و هدف از درمان تسکین درد و اطمینان حاصل کردن از این نکته است که هر چه زودتر بهبودی حاصل شود . گاهی اوقات ممکن است علت خطرناک‌تری نهفته باشد که تحقیقات مفصل برای تعیین روش درست جهت درمان فراهم می شود . فهمیدن اینکه چطور کمرحرکت می کند به ما کمک خواهد کرد یاد بگیریم چگونه از ستون فقراتمان مراقبت کنیم و کمردرد خود را بهبود بخشیم .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کمردرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد