ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات


دانلود مقاله بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات

 

مشخصات این فایل
عنوان:بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:84

این مقاله در مورد بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات می باشد.

 

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات

مقدمه
بدترین سوء تفاهم ها در زمینة زیباشناسی سینما، یا نقد و ارزیابی یک فیلم از آن جا ناشی می‌شود که برخی می پندارند که زبان مدونی برای هنر سینما در کار است که برپایة دستورات آن می توان میزان ...(ادامه دارد)

دلالت های ادبی و مونتاژ
به عقیده بیشتر صاحبنظران، انعطاف پذیری کنایه ادبی- زبان مجازی –مهم ترین امتیاز شعر و داستان نسبت به سینماست . یک ادیب با استفاده از ایماژها، تشبیه ها ، استعاره ها، و نمادها، می تواند اشیاء و اندیشه ها (عینیت و انتزاع) را با...(ادامه دارد)

تراکم ادبی و سینمایی
ادبیات و سینما هر دو رسانه‌هایی گرم هستند، بدین معنا که به شدت از اطلاعات (یا داده‌ها) اشباع شده‌اند. و در هر یک از دو رسانه‌، درجات گوناگونی از تراکم وجود دارد. مثلاً شعر عموماً اشباع شده تر از نثر است. به همین دلیل، درک شعر زمان بیشتری می برد: زبانش غنی‌تر است و ایهام ها و کنایه‌هایش با...(ادامه دارد)

نظریه‌های رئالیستی
شاید هیچ نظریه پرداز دیگری به اندازه «زیگفرید کراکائر» که کتابش با عنوان: «تئوری فیلم: بازیابی واقعیت مادی» برخی از اصول اساسی تئوری رئالیستی سینما را تدوین و تصریح کرد، تاثیرگذار...(ادامه دارد)

نئورئالیسم
کراکائر اغلب برای ترسیم نظریه‌هایش از فیلم‌های نئورئالیستی ایتالیا نمونه می‌آورد. نئورئالیسم، عملاً، هم یک شیوه فیلمسازی است و هم جنبش سینمایی بخصوصی است که در آخرین ماه‌های جنگ جهانی دوم در ...(ادامه دارد)

سینمای مستند
مستندگران- اعم از فیلمسازان و نظریه‌پردازان- بر سر تعریف سینمای مستند توافق نظر ندارند. به نظر می‌رسد که برای هر «قانون و حکمی» چند استثنای قابل توجه وجود دارد. ولی در هر حال، علی‌رغم عدم توافق گهگاهی، سینمای مستند اصول و گرایش‌های کلی...(ادامه دارد)

تئوری اکسپرسیونیستی
رودولف آرنهایم جای ویژه‌ای در میان نظریه‌پردازان اکسپرسیونیست دارد که قابل قیاس با جایگاه کراکائر در میان رئالیست‌هاست. کتاب «فیلم به عنوان هنر» آرنهایم نخستین بار در سال 1933 چاپ شد. صدا و رنگ در آن زمان هنوز مراحل تکاملی‌شان را...(ادامه دارد)

فیلم‌های آوانگارد (پیشرو)
شاید سراغ افراطی‌ترین نمونه‌های رویکرد اکسپرسیونیستی را در فیلم‌های آوانگارد باید گرفت. در طول دهه 1920، جنبش آوانگارد پرجلوه‌یی در پاریس شکوفا شد، گروه‌های همانندی در پی جنگ جهانی...(ادامه دارد)

منتقدان و انتقاد فیلم
هیچ تئوری سینمایی کاملاً رضایت‌بخشی وجود ندارد، فقط می‌توانیم از منتقدهایی سخن بگوییم که نوشته‌های‌شان متقاعد کننده است. همه تئوری‌ها افراد تندرو خودشان را دارند، ولی در چارچوب هر یک از مکاتب، چند مفسر کارا هست که به دلیل جهت‌گیری فکری ویژه‌شان می توانند در زمینه درک یک فیلم یا...(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب تأثیر اقلیم در معماری در پایین آمده است.

کنایه های اندرنما و دوربین استعاری
ژان کوکتو
تراکم ادبی و سینمایی
تئوری
نظریه‌های رئالیستی
نئورئالیسم
سینمای مستند
تئوری اکسپرسیونیستی
فیلم‌های آوانگارد (پیشرو)
...(ادامه دارد)

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد