ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش بازدید کارخانه رب امید طوس

اختصاصی از ژیکو دانلود گزارش بازدید کارخانه رب امید طوس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش بازدید کارخانه رب امید طوس


دانلود گزارش بازدید کارخانه رب امید طوس

این کارخانه در سال 1373 تأسیس شد تاکنون این کارخانه مجوز تولید بسیاری از محصولات کنسروسازی را اخذ کرده است.

هم اکنون این کارخانه 24 ساعته در حال کار است. بیشتر محصول تولید کارخانه غیر از فصولی که به تولید رب می پردازند انواع کنسروها را تولید می کند . در طی این سالها این کارخانه موفق به اخذ گواهینامه های متفاوت از قبیل ISOهای متفاوت شده است. به دلیل همین کیفیت بالا اکثر محصولات این کارخانه از قبیل رب به کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

 

خط تولید رب گوجه فرنگی:

مهمترین عامل در تولید یک محصول با کیفیت بالا، شستشوی کامل گوجه فرنگی با آب تمیز و سالم می باشد. دستگاههای شستشو مختلف می باشند ولی معمولترین و بهترین نوع آن سیستمی است که هم اکنون در کارخانجات ایران متداول است .

مخزن شستشو :

در وسط این مخزن یک توری تعبیه شده است که گوجه فرنگی روی آن داخل مخزن پر آب شناور شده و گل و لای احتمالی در زیر این توری ته نشین می شود یک سیستم ورودی هوا در آن تعبیه شده است. تا باعث هم زدن گوجه و آب شده و باعث بهتر تمیز شدن گوجه فرنگی می گردد. در این مخزن یک پره چرخان نصب شده که باعث
 می شود گوجه فرنگی بطور یکنواخت روی نوار سورت منتقل شود. آب اضافی از مخزن خارج می شود می توان ضدعفونی کنده نیز به آب این مخزن اضافه نمود. گوجه فرنگی از مخزن اب توسط نوار نقاله خارج شده تا عمل سُورت و لکه گیری انجام شود. نوار نقاله به عرض 90 -60 سانتیمتر و از لوله های آلومینیومی یا فلزات لعاب زرد تشکیل شده است وساخت آن طوری است که چنین حرکت انتقالی ، حرکت چرخشی نیز انجام می دهد و از زیر آبفشان عبور می نماید. ساختمان آبفشان ها یا نازل ها طوری است که فشار آب را بالا می برد و این عمل باعث می شود که گوجه فرنگی کاملاً شسته شده و تمام مواد خارجی چسبیده به آن جدا می شود و چنانچه دارای ترک باشد داخل ترک ها نیز شسته می شود. طول نوار معمولاً بین 12 – 6 متر می باشد و ظرفیت خط سورت و شستشو معمولاً پنج برابر ظرفیت دیگ های تغلیظ کننده است.

در طرفین نوار سورت کارگران به کار لکه گیری و جور کردن می پردازند. و قسمت های لهیده و یا سبز و مواد خارجی در صورت وجود گرفته و خارج شده . تعداد کارگران این قسمت بستگی به ظرفیت خط تولید داشته و باید به تعدادی باشند که بتوانند کلیه گوجه فرنگی ها را کنترل کنند. محل نشستن کارگرها باید راحت باشد. و حتی الامکان باید خط سورت از نور کافی برخوردار باشد . در کارخانجاتی که آب گوجه یا سس

شامل 28 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش بازدید کارخانه رب امید طوس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد