ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه طراحی کیوسک نان رضوی

اختصاصی از ژیکو دانلود پروژه طراحی کیوسک نان رضوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه طراحی کیوسک نان رضوی


دانلود پروژه طراحی  کیوسک نان رضوی

  

   طبیعت انسان به گونه ایست که همواره کوشیده با استفاده از نیروی عقل و خلاقیت خود و با کمک گرفتن از علم و دانش، وسایل رفاه و آرامش خویش را فراهم کرده و کارهای فیزیکی و سنگینی را به ابزار و ماشین هایی که خود ساخته منتقل نموده و با بهره گیری از نیروی تفکر، فقط دستور اجرا صادر کند.

   بدیهی است هنوز راه زیادی تا رسیدن به هدف نهایی که در ذهن می پرورد در پیش دارد. بنابراین، بحث انسان به عنوان نیروی کار همواره مطرح بوده و خواهد بود و چون هر انسان دارای توانایی ها و محدودیت های خاص خود می باشد، بنابراین طراحی محیط کار بر مبنای توانایی ها و محدودیت ها بایستی طوری صورت گیرد تا بازدهی کار به حداکثر میزان ممکن برسد. در غیر این صورت به راحتی منجر به خطا و عدم امکان انجام کار شده و هدف نهایی راندمان کار، به حداقل میزان ممکن خواهد رسید.

   لذا در پروژه حاضر سعی شده است با بهره گیری از پدیده های تاثیرگذار در انسان، به عنوان مهم ترین عامل تولیـد، در جهت بهره وری و افزایش رانـدمان کار، مواردی عنـوان و تقدیم گردد.

   برای بررسی تاریخچه کیوسک های نان رضوی، با دو تن از کارکنان نان قدس رضوی مصاحبه کوتاهی انجام دادیم که خلاصه آن در ذیل آمده است :

   هدف از به وجود آمدن نان قدس رضوی، تامین نان بیمارستان امام رضا (ع)  بوده که به مرور زمان در حدود سی سال گذشته به دلیل تقاضای مردم، این نانوایی ساده به مجموعه عظیم نان قدس رضوی تبدیل شد. انواع نان، بیسکوییت، کیک، شیرینی، شکلات، آدامس و ... را تولید می کند که طبیعتا برای فروش محصولات خود، نیاز به فروشگاه هایی در سطح شهر بوده که ابتدا این کیوسک ها داخل خود شرکت توسط متخصصان فنی، طراحی و ساخته می شده است.

   ابتدا از جنس چوب بوده که به مرور زمان برای گسترش ابعاد آن، یک اسکلت فلزی به آن اضافه شده است. در گذشته ابعاد کیوسک ها یکسان نبوده و در قسمت های مختلف شهر، با توجه به تراکم جمعیت در هر منطقه، اندازه آن متفاوت بوده است.

   امروزه از نظر اندازه همگی یکسان شده اند ولی باز هم برای زیباتر شدن و یکسانی آن ها در سطح شهر، شهرداری دستور به طراحی بدنه جدید داده است که از طرف شرکت طراحی جدید صورت گرفته و بر روی بدنه قبلی، نمای کامپوزیتی اضافه شده و از رنگ قرمز و نقره ای برای جلب مشتریان استفاده شده است.

   مسئولین شرکت عقیده دارند که بایستی کیوسک ها بر روی سکویی به ارتفاع 20cm  نصب شوند. شرکت برای هر کیوسک، مبلغی به عنوان اجاره به شهرداری می پردازد. در حال حاضر 40 عدد از این کیوسک ها در سطح شهر وجود دارند و حدود 70 نفر را مشغول به کار نموده است. هر کیوسک حدود پنجاه میلیون ریال هزینه برداشته که بیشتر به خاطر نمای خارجی آن است.

  شامل 29 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه طراحی کیوسک نان رضوی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد