ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آنتن شکافی پهن باند برای کاربرد RFID

اختصاصی از ژیکو آنتن شکافی پهن باند برای کاربرد RFID دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آنتن شکافی پهن باند برای کاربرد RFID


آنتن شکافی پهن باند برای کاربرد RFID

با توجه به توضیحات داده شده، در این فصل مراحل طراحی یک آنتن پهن باند جهت کاربرد در سیستم های RFID معرفی می گردد. مهمترین گام در طراحی یک آنتن پهن باند جهت کاربرد در سیستم های RFID، انتخاب محدوده فرکانسی مناسب می باشد. به طور کلی مهمترین عامل در انتخاب یک محدوده فرکانسی برای یک سیستم RFID، فاصله تحت پوشش توسط خواننده          می باشد. عموما برای فواصل بیشتر از 5 متر از محدوده فرکانسی مایکرویو استفاده می شود که یکی از این محدوده های فرکانسی باند 3 تا GHz5 می باشد. لذا در این فصل نیز آنتن معرفی شده جهت پوشش این باند طراحی شده است.

نکته اصلی در طراحی یک آنتن در باند فرکانسی فوق جهت کاربرد در سیستم های RFID، ایجاد پلاریزاسیون دایروی در این باند می باشد. با توجه به روش های ایجاد پلاریزاسیون دایروی که در فصل قبل به آنها اشاره شد، مشخص است که دستیابی به پلاریزسیون دایروی در تمامی باند 3 تا GHz5 توسط یک آنتن مایکرواستریپ معمولی امکان پذیر نیست. لذا در این پروژه از ایده جدیدی به منظور طراحی یک آنتن با پلاریزاسیون دایروی در باند 3 تا GHz5 استفاده شده است.

نکته قابل توجه دیگر در طراحی آنتن مورد نظر، ایجاد تطبیق امپدانسی مناسب می باشد به گونه ای که مقدار VSWR در باند 3 تا GHz5 باید کمتر از 2 باشد. این در حالی است که به منظور قابل استفاده بودن این آنتن در سیستم های RFID نباید بزرگترین بعد آنتن از Cm8 تجاوز کند. لذا استفاده از سیستم تطبیق در این آنتن با محدودیت ابعاد همراه است.

 

توضیحات: فایل تحقیق به صورت WORD و قابل ویرایش می باشد و برای دانلود آماده شده است. این فایل ترجمه مقاله خاصی نمی باشد بلکه حاصل تلاش نویسنده می باشد. مباحث این فایل شامل موارد زیر می باشد:

 

مقدمه  

پلاریزاسیون دایروی در آنتن های شکافی

افزایش پهنای باند پلاریزاسیون دایروی در آنتن های شکافی

طراحی آنتن شبه مارپیچ برای کاربرد RFID

 


دانلود با لینک مستقیم


آنتن شکافی پهن باند برای کاربرد RFID
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد