ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی علل تصادفات و روشهای کاهش اثرات آن

اختصاصی از ژیکو بررسی علل تصادفات و روشهای کاهش اثرات آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی علل تصادفات و روشهای کاهش اثرات آن


بررسی علل تصادفات و روشهای کاهش اثرات آن

سمینار بررسی علل تصادفات و روشهای کاهش اثرات آن در 142 صفحه با فرمت pdf بسیارکامل و جامع جهت کمک در انجام سمینارها و پروژه های کارشناسی ارشد عمران می باشد.

چکیده

مقدمه

فصل اول آمارگیری تصادفات

فصل دوم هزینه تصادفات

فصل سوم مدلهای ریاضی

فصل چهارم بررسی علل تصادفات

فصل پنجم نتیجه گیری

منابع و مواخذ

چکیده:

در تمام کشورها موضوع تصادفات جاده ای یکی از مهمترین عوامل مـرگ و میـر بخصـوص در رده ی سـنی افرادی است که از لحاظ اقتصادی فعال محسوب میشوند. این موضوع بویژه در کشور مـا بسـیار مهـم اسـت چون هم اکنون از لحاظ آمار تلفات در مکان اول جهان جای داریم . هزینه های تصادفات هم در ایران بسـیار بالاست و بطور مثال در سال هشتاد این رغم بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان که معادل 3 % تولیـد ناخـالص ملی همان سال بوده است. در مجموع برای کاهش تعداد و اثرات تصادفات باید ابتدا عوامل موثر بر تصـادفات را شناسایی کرد مانند روسازی، حجم تردد خودروها، ضریب ساعت اوج (PHF ، (نقش پلیس و جریمه ها ،بیمه و ... و سپس برای هر کدام به تفکیک شرایط کاهش اثرات آنرا در تصادفات ، سنجیده می شود. 

مقدمه:

در حال حاضر تصادفات جاده ای و درون شهری یکـی از مهمتـرین علتهـای مـرگ و میـر در کشـورمان بحساب می آید و با وجود تحقیقات بسیاری که سازمانها و ارگانهای مختلف مانند سازمان ترافیک، وزارت راه و ... در این باره انجام داده اند اما نتیجه آن بطور ملموس مشاهده نشده است. آمارهایی در فصـل اول در باره شدت و میزان تصادفات آورده میشود که کشورهای دیگر را با کشورمان مقایسه می کند . همچنین هزینه های کمی و کیفی مه در تصادفات متحمل می شویم و محاسبه کل هزینههای تصادفات در یـک سال در فصل دوم آورده شده است. در فصل سوم مدلهای ریاضی که برای تصادفات جاده ای و درون شهری ارائه شده است ، آورده می شـود و سر انجام در فصل آخر هم به بررسی تک تک عوامل مهم در تصادفات و روشهای پیشگیری و بهبود آن آورده می شود.

فصل اول

آمارگیری تصادفات

 در بررسی تصادفات جادهای از دیدگاه آمار برداری دو مورد کلی وجود دارد که عبارتند از: 1-«گزارش دهی» که شا مل تهیه اطلاعات اولیه و گزارش مقدماتی است. 2 -«بررسی» که شامل جمع آوری اطلاعات تکمیلی بعدی و گزارش نهایی میباشد. طبق این تقسیم بندی، اگر اطلاعات مندرج در پروندة تصادف فقط همان گزارش پلیس باشد، تصادف «گزارش» شده اما «بررسی» نشده است. این طرز تقسیمبندی ساده همواره معایب و اشـکالاتی را بـه همـراه دارد . اولـین اشکال اختصاص اولین مرحله به «گزارش دهی»است ونه به «بررسی» که این با نظر پلیس مغایرت دارد. پلـیس مرحله «گزارش دهی» یک تصادف را هرچند ساده هم باشد، جزئی از «بررسـی» تصـادف مـی دانـد. بـه عـلاوه، تشخیص و تعیین فقط دو مرحله فوقالذکر وظایفی را که علاوه بر «گزارش دهی» وجود دارد به هم آمیختـه و بدین ترتیب تفاوتهای اساسی بین ثبت یافته ها (اندازه گیریها و عکسها) و نتیجه گیریهای مربوط به اینکـه اصـولاً تصادف چگونه به وقوع پیوست (تفسیر و استنباط ) را مبهم می سازد.

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی علل تصادفات و روشهای کاهش اثرات آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد