ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی مؤلفه‌ های مؤثر در تجاری‌ سازی یافته‌ های رشته مدیریت در دانشگاه‌ های استان قم

اختصاصی از ژیکو بررسی مؤلفه‌ های مؤثر در تجاری‌ سازی یافته‌ های رشته مدیریت در دانشگاه‌ های استان قم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی مؤلفه‌ های مؤثر در تجاری‌ سازی یافته‌ های رشته مدیریت در دانشگاه‌ های استان قم


بررسی مؤلفه‌ های مؤثر در تجاری‌ سازی یافته‌ های رشته مدیریت در دانشگاه‌ های استان قم

 

بررسی مؤلفه‌ های مؤثر در تجاری‌ سازی یافته‌ های رشته مدیریت در دانشگاه‌ های استان قم

259 صفحه

چکیده:

امروزه دانشگاه‌ها علاوه بر پژوهش و آموزش به ایفای نقش در جهت مأموریت جدید مشارکت در توسعه اقتصادی جامعه نیز می‌پردازند. در پژوهش حاضر تلاش شده است با ارائه چارچوبی، فرآیند تجاری‌سازی و نتایج تحقیقات دانشگاهی را توضیح و عوامل مؤثر در تجاری‌سازی یافته‌های رشته مدیریت را در سطح دانشگاه‌های استان قم بررسی و با توجه به اهمیت آنها اولویت‌بندی می‌نماییم.

جامعه آماری شامل دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه‌های استان قم به تعداد6100 نفر، روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای و تعداد نمونه آماری تحقیق 349 نفر می‌باشد. پژوهش حاضر از حیث هدف، کاربردی و از حیث ماهیت توصیفی پیمایشی می‌باشد. نتایج بدست آمده از این پژوهش بر گرفته از یک پرسشنامه 32 سؤالی است که پایایی آن بوسیله روش آلفای کرونباخ به مقدار 813/0 محاسبه و روایی پرسشنامه توسط اساتید محترم تأیید شده است.

پژوهش حاضر، مشتمل بر هشت فرضیه فرعی در قالب دو بخش کلی عوامل درون سازمانی و عوامل برون سازمانی بوده که با توجه به تجزیه و تحلیل داده‌ها و بررسی نتایج آزمون فرضیه‌های تحقیق، مشخص گردید که دلایلی برای رد متغیرهای مستقل مطرح شده در فرضیات به عنوان مؤلفه‌های مؤثر در تجاری‌سازی یافته‌های رشته مدیریت، یافت نشد.

کلمات کلیدی: تجاری‌ سازی دانش، انتقال فناوری، دفاتر انتقال فناوری، مکانیزم‌ های تجاری‌ سازی دانش


دانلود با لینک مستقیم


بررسی مؤلفه‌ های مؤثر در تجاری‌ سازی یافته‌ های رشته مدیریت در دانشگاه‌ های استان قم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد