ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید بسته بندی چای و قهوه فوری

اختصاصی از ژیکو پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید بسته بندی چای و قهوه فوری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید بسته بندی چای و قهوه فوری


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید بسته بندی چای و قهوه فوری

این محصول در قالب PDF و در 50 صفحه می باشد.

این پروژه کار آفرینی هم در قالب درس کار آفرینی دانشجویان عزیز قابل ارائه میباشد و هم میتوان به عنوان طرح توجیهی برای دریافت وام های اشتغالزایی به سازمان مورد تقاضا ارائه نمود.

مقدمه
اکثر نیاز چای کشور از طریق واردات چای قاچاق تامین می شود که این امر علاوه بر ضررهای فراوان اقتصادی، برای مردم مسائل و مشکلات بهداشتی نیز به همراه دارد. شرکت تی نوشقصد دارد با ایجاد کارخانه ای مجهز به جدیدترین ماشین آلات به قطبی در زمینه تهیه و توزیع چای و مشتقات آن تبدیل شود. بدین ترتیب علاوه بر اینکه از مصرف چای های خارجی در داخل کاسته می شود، زمینه صادرات به دیگر کشورها هم فراهم می شود.
در حال حاضر چای تولید داخل از کیفیتمناسبی برخوردار است و اکثر مردم تمایلی به مصرف آن ندارند. ازمصادیق این امر وجود 150 هزار تن انباشته چای علی رغم تقاضای زیاد بازار داخل برای چای در انبارهای کشور می باشد. از راه های استفاده این محصولات باز فراوری آن و تبدیل آن به چای مرغوب و با کیفیت توسط اسانس و عصاره چای مرغوب می باشد. بنابراین و باتوجه به آمار های موجود مبنی بر تقاضای چای و ممنوع بودن واردات آنها بازار خوبی برای چای خشکبازفراوری شده و کیسه ای در آینده پیشبینی می شود. همچنین با توجه به تنوع طلبی مردم در مصرف و کمبود تمایل به مصرف نوشابه های گاز دار در تمام دنیا ومصارف سرانه کشورهای دیگر برای چای فوری و نوشابه چای، برای این محصولات نیز می توان بازار خوبی در آینده پیشبینی نمود.بوته چای در حدود سه هزار سال قبل از میلاد مسیح در چین شناخته شده است. گیاه چای و واریته آن به حالت وحشی در شمال هند در ناحیه ای به نام آسام و مناطقی مانند تونکین و لائوس میروید. هم اکنون کشت این گیاه در کشورهای چین، هندوستان، ژاپن، سیلان، جاوه، نواحی شمالی ایران و بخشی از کشورهای اروپائی و آمریکای لاتین رواج دارد. از نظر کاشت و مصرف چای، چین اولین کشوری است که این گیاه در آن جا بالغ بر 2700 سال پیش از میلاد مسیح کشت شده و به مصرف رسیده است. چین کشور زادبوم چای بوده و تولید چای در این کشور حدود 5000 سال قدمتدارد. چای در چین از قدیم مورد پسند مردم قرارداشته است.در سالهای اخیر، به دنبال ارتقای سطح زندگی، مردم چین بیشتر به سلامتخود توجه می کنند و چای به عنوان نوعی نوشابه سبز و بهداشتی مورد علاقه بیشتر مردم قرار گرفته است.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید بسته بندی چای و قهوه فوری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد