ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تاثیرات خنده بر روی بدن

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله تاثیرات خنده بر روی بدن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تاثیرات خنده بر روی بدن


دانلود مقاله تاثیرات خنده بر روی بدن

اخم هایتان را باز کنید تا چین وچروک های پیشانی تان باز شود و به جای آن خنده را میهمان لب هایتان کنید. ممکن است بگویید با این همه مشکلا ت و مسائل مختلفی که با آن سروکار داریم چگونه می توانیم بخندیم؟

منظور از خندیدن قهقهه زدن نیست بلکه فقط یک لبخند هم کافیست. مطمئن باشید خندیدن در روحیه شما بسیار موثر است چرا که با خندیدن بهتر می توانید با مشکلا ت روبرو شده و بر حل آنها فائق گردید.

پس بخندید، ولی مواظب باشد این امر آن قدر برایتان عادی نشود که فراموش کنید چقدر شگفت آور است.

فکر کنید اگر آدم ها نمی توانستند بخندند چه اتفاقی می افتاد؟ آدم هایی را تصور کنید که همیشه خشک و جدی هستند و اخم می کنند. این امر چقدر می تواند در تعاملا ت اجتماعی تاثیر بگذارد؟ مطمئنا بسیار زیاد، و در این صورت زندگی بسیار سخت تر می شود.

مسلما این جمله را شنیده اید که می گویند «خنده بر هر درد بی درمان دواست». نمی دانم با این جمله موافق هستید یا نه؟ اما بزرگان ما حرفی را بیهوده نمی زدند.

آیا تا به حال به این مساله فکر کرده اید که خنده چقدر می تواند در کنش و واکنش بدن سودمند باشد و آیا می  دانید در هنگام خندیدن در بدن چه اتفاقی رخ می دهد؟

دانش روان شناسی، امروزه پی برده است که لبخند در زندگی ما از اهمیت بسزایی برخوردار است. لبخند و خنده هیچ عارضه جانبی مضری ندارد و حتی اگر نتواند به خودی خود بیماری و فشارهای روحی را علاج کند، حداقل می تواند لحظات نگرانی به وجود آمده از بیماری را برطرف سازد.

شامل 18 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تاثیرات خنده بر روی بدن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد