ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رویکردهای مکمل برای فرصت‌های بازارهای خارجی اولیه

اختصاصی از ژیکو رویکردهای مکمل برای فرصت‌های بازارهای خارجی اولیه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رویکردهای مکمل برای فرصت‌های بازارهای خارجی اولیه


رویکردهای مکمل برای فرصت‌های بازارهای خارجی اولیه

 

 

 

 

 

 

 

این مقاله در سایت ساینس دایرکت قابل دسترس است و 11 صفحه دارد.

چکیده: شرکت‌هایی که به دنبال گسترش در خارج از کشور هستند با وظیفه پیچیده غربال‌کردن و ارزیابی بازارهای خارجی روبه‌رو هستند. مدیران چگونه می‌توانند فرصت بازارهای خارجی را تعریف کنند، مشخص کنند و بیان کنند؟ چه چیزی یک بازار خوب را محیط یک صنعت جذاب می‌سازد؟ بازارهای ملی با بازارهای خارجی تفاوت قابل ملاحظه‌ای از قبیل جذابیت بازار ناشی از محیط اقتصادی و تجاری، نرخ رشد، ثبات سیاسی، ظرفیت مصرف، پذیرش کالای خارجی و سایر عوامل دارد. تحقیق حاضر استفاده از دو رویکرد مکمل برای ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی اولیه را ارائه می‌دهد: خوشه‌سازی بین کشورها و دسته بندی کشورها. این دو روش در ترکیب با هم می‌تواند برای تصمیم گیری مدیریتی در مراحل ابتدایی انتخاب بازار خارجی اولیه بسیار مفید باشد.

فرمت فایل: PDF

عنوان مقاله:

Complementary approaches to preliminary foreign market opportunity assessment: Country clustering and country ranking


دانلود با لینک مستقیم


رویکردهای مکمل برای فرصت‌های بازارهای خارجی اولیه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد