ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد تورم

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد تورم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تورم


تحقیق در مورد تورم

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه32

                                                             

فهرست مطالب

 

 سیاست خارجی : سیاست خارجی ایران در عراق جدید
سیاست داخلی : تورم
علت های اعتیاد
فرهگی _ اجتماعی : اعتیاد
اولین ضربه های اعتیاد بر پیکره خانواده و بویژه فرزندان وارد میشود . شاید اگر در یک موقعیت انتزاعی آسیب اجتماعی و روانی مثل اعتیاد را بررسی کنیم،بتوانیم آنان را مقصرین و عاملان اصلی اعتیادشان تلقی نماییم و فرض کنیم آنان پیله اعتیاد را خود خود به دور خویش تنیده اند.
اما با نگاهی جامع تر و عمیق تر و با استفاده از رویکردهای تعمیقی علمی؛ابعاد،علل و عوامل این پدیده چند متغیره تحت عنوان یک آسیب اجتماعی بررسی می شود. در چنین جوامعی نوجوانان در میان مجموعه ای از علل و عوامل روانی،زیستی و اجتماعی معتاد می شوند و فرد به عنوان یک یک عامل میزبان تحت تاثیر دو عامل در دسترس بودن مواد مخدر و محیط آلوده و آسیب زا به رفتار سوء مصرف و وابستگی به مواد مخدر گرایش پیدا می کند.و در این محیط اعتیاد نه فقط یک بزه کاری،بلکه قبل از آن یک نوع بزه دیدگی است.اعتیاد عبارت است از حالتی که استعمال متوالی یا متناوب ماده مخدر در فرد ایجاد می کند.با استعمال مواد مخدر تحریک پذیری سلولهای عصبی در دستگاه عصبی افزایش می یابد در نتیجه داروی بیشتری لازم است تا او را به حالت تعادل برگرداند.
اعتیاد خطر بزرگی برای ارزش های اسلامی جامعه محسوب می شود.دروغ گفتن،دزدی کردن،جنایت و حتی پشت پا زدن به ناموس همه از عوارض اعتیاد است.در زمینه فکری و فلسفه زندگی ،معتادان بی اعتنا به زندگی ،بدبین،منفی باف،بی هدف ، بی بند و بار،بی هیجان و بی توجه به


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تورم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد