ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

Group Policy

اختصاصی از ژیکو Group Policy دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

Group Policy


Group Policy این مطلب از مطالب آزاد موجود در اینترنت جمع آوری شده است و در مورد Group Policy و در 7 صفحه می باشد و در زیر قسمتی از متن آورده شده است :
بسیاری از مشکلات که پرسنل پشتیبانی و حتی مدیران شبکه باید برطرف کنند با کمک Group Policy قابل پیشگیری است. چون دلیل بیشتر این مشکلات تغییرات عمدی یا سهوی پیکربندی سیستم است. به کمک Group Policy می توان این تنظیمات را به طور مرکزی انجام داده و مدیریت کرد. با این کار، خود ویندوز تنظیمات لازم را حداکثر تا راه اندازی بعدی سیستم، اعمال می کند. اگر هم این کافی نباشد می توانید بسیاری از گزینه های Control Panel را از دستکاری از سوی کاربر محافظت کنید.
امکانات Group Policy در ویندوز تقریباً هیچ جایگزینی ندارد. اگر چه برنامه هایی مانند Client Lifecycle Management و Patch Management برخی تنظیمات Registry را انجام می دهند اما در مقایسه با Group Policy امکانات آن ها محدود و پردرسر است.
Group Policy بخشی است که دقیقاً برای پیکربندی سیستم ها به طور یکپارچه و مرکزی تدارک دیده شده و حتی می توان با آن تنظمیات امنیتی را در شبکه های ویندوزی نیز انجام داد. اکنون این پرسش مطرح می شود که پس چرا Group Policy آنطور که باید و شاید در شبکه ها به کار گرفته نمی شود؟ پاسخ آن ساده است : استفاده از Group Policy چندان ساده نیست و نیاز به دانستن برخی نکات پایه ای دارد. اصولاً باید بدانیم که دقیقاً کدام تنظیمات روی کدام کامپیوترها باید اجرا شوند و کدام تنظیمات در کدام Group Policy قرار دارد. از آنجا که Group Policy صدها پارامتر و گزینه دارد، انجام این کار کمی زحمت خواهد داشت.

دانلود با لینک مستقیم


Group Policy
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد