ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و پروژه در مورد ناکامی پرخاشگری اضطراب و درمان...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس

اختصاصی از ژیکو تحقیق و پروژه در مورد ناکامی پرخاشگری اضطراب و درمان...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ناکامی پرخاشگری اضطراب و درمان

 

ناکامی :

هنگامیکه راه دستیابی به یک هدف خواستنی بسته می شود یا دست یابی به آن به تاخیر می افتد ، ناکامی  روی میدهد . ما در طول زندگی خود با موانعی روبرو می شویم که باعث می شود بتوانیم به اهداف خود برسیم .

ناکامی ها به دو دسته تقسیم می شوند :

ناکامی های بیرونی (Exrernal frustration)  و ناکامی شخصی
 (Personal frustration)  یا ناشی از ناتوانی خود  . ناکامی بیرونی بر پایه شرایط بیرونی و محیط فرد است که مانع دسترسی او به هدف می شود . ناکامی های بیرونی باعث تاخیر در ارضاء ، شکست ، طرد ، از دست دادن و سد شدن انگیزه های فرد می شوند . این ناکامی ها می توانند اجتماعی (Social frustation) (ازقبیل جریمه شدن توسط پلیس راهنمائی و رانندگی در مورد رانندگان متخلف) و یا غیر اجتماعی ( از قبیل بارانی بودن روز مسابقه فوتبال ) باشند .

ولی ما انسانها بیشتر به ناکامی های اجتماعی حساس بوده و نسبت به آنها واکنش شدید نشان می دهیم معمولاٌ هر چه قدر هدف قوی تر ، فوری تر و با اهمیت تر باشد ، میزان ناکامی در اثر دست یابی به آن افزایش می یابد . به طور مثال ، دونده مسابقه ی دو اگر در لحظات پایان مسابقه ناگهان به زمین بخورد ، احساس ناکامی بیشتری را تجربه می کند .

ناکامی شخصی و یا ناکامی ناشی از ناتوانائیهای فردی بر اساس خصوصیات فرد است . بطور مثال اگر شما قد کوتاهی داشته باشید و بخواهید یک بسکتبالیست شوید ، یقیناٌ ناکام خواهید شد . ولی همین خصوصیت می تواند شما را در رسیدن به اهداف دیگر کمک کند .

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و پروژه در مورد ناکامی پرخاشگری اضطراب و درمان...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد