ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جستجو و یافتن کلیپ های دلخواه از اینترنت

اختصاصی از ژیکو جستجو و یافتن کلیپ های دلخواه از اینترنت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جستجو و یافتن کلیپ های دلخواه از اینترنت


جستجو و یافتن کلیپ های دلخواه از اینترنت

نرم افزاری قدرتمند برای جستجوی کلیپ های ویدئویی در بین ۱۵ پرتال ویدئو به صورت همزمان یا در پرتال های منتخب شما ، مشاهده مستقیم ویدئوها و تبدیل فرمت و ذخیره آنها روی هارد دیسک کامپیوتر، تنها با یک کلیک می باشد.


امکانات نرم افزار :


- دیوار ۳ بعدی نمایش ویدئو : با استفاده از این دیوار ۳ بعدی می توانید بین نتایج جستجو و مجموعه کلیپ های پیدا شده به خوبی حرکت کنید، روی آنها زوم کرده و آنها را برای اجرا انتخاب کنید تا ویدئو در یک دنیای ۳ بعدی به همراه حرکات طبیعی موس اجرا شود. شما می توانید ویدئوهای خود را روی این دیوار به خوبی مدیریت کنید.
– دانلود و تبدیل فرمت با یک کلیک : کلیپ های در فرمت FLV را دانلود کرده و در صورت تقاضای شما آنها را به صورت مستقیم به فرمت MP3 تبدیل می کند.
– کلیپ های HD و فیلتر HD :شما می توانید بین تمام ویدئوها جستجو انجام دهید و یا با قرار دادن فیلتری، تنها بین ویدئوهای HD جستجو کنید.مشاهده، ذخیره و تبدیل فرمت ویدئوهای HD در این نرم افزار بسیار ساده خواهد بود.
– پشتیبانی از پرتال ویدئو : علاوه بر ۱۲ پرتالی که تا کنون در نرم افزار وجود داشته اند، پرتال Photobucket نیز به این بخش اضافه شده است.
– پلیر جدید و زیبا به همراه حالت نمایش تمام صفحه : ویدئو پلیر مدرن نرم افزار برای اجرای ویدئوهای عادی و HD کاربرد داشته و دارای کنترل های بسیار ابتکاری می باشد.در حالت نمایش تمام صفحه، کنترل ها ،وقتی موس را روی آنها ببرید، نمایش داده می شوند.
– جستجو در تب های جدید : با کلیک روی دکمه + می توانید یک تب جستجوی جدید در مرورگر نرم افزار باز کنید و دیگر جستجوهای خود را نیز بدین ترتیب حفظ کنید.
اجرای پشت سر هم ویدئوها، کلیپ ها و پلی لیست های موجود در نتایج جستجو قابلیتی است که هیچ نرم افزاری تا کنون از آن برخوردار نبوده.


دانلود با لینک مستقیم


جستجو و یافتن کلیپ های دلخواه از اینترنت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد