ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش صوتی و تصویری 6000 هزار کلمه رایج در عربی در موبایل و تبلت همراه با فلش کارت

اختصاصی از ژیکو آموزش صوتی و تصویری 6000 هزار کلمه رایج در عربی در موبایل و تبلت همراه با فلش کارت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش صوتی و تصویری 6000 هزار کلمه رایج در عربی در موبایل و تبلت همراه با فلش کارت


آموزش صوتی و تصویری 6000 هزار کلمه رایج در عربی در موبایل و تبلت همراه با فلش کارت

نرم افزار آموزشی Fun Easy Learn arabic برای گوشی ها و تبلتهای مجهز به سیستم عامل اندروید ساخته شده است و 6000 کلمه رایج در این زبان را بصورت طبقه بندی شده و با استفاده از فلش کارت و عکس و تلفظ صوتی آموزش می دهد. این برنامه تقریبا شبیه به نرم افزار رزتا استون است. ویژگی دیگر این برنامه راهنما و توضیحات فارسی آن است که استفاده از آن را برای کاربران ایرانی آسانتر می کند.

ویژگی های این نرم افزار عبارت است از :

1- آموزش 6000 کلمه رایج عربی

2- استفاده از تصاویر برای آموزش

3- تلفظ کلمات با صدای واقعی

4-  طبقه بندی موضوعی کلمات

5- استفاده از انواع بازی ها و تستها برای تثبیت یادگیری

6- استفاده از سیستم لایتنر ( جی پنج) برای حفظ کلمات

7- نمایش سیر پیشرفت کاربر در یادگیری کلمات

8- توضیحات و راهنمای فارسی

9- امکان تصحیح اشتباهات احتمالی برنامه و تغییر کلمات

حجم برنامه: 35 مگابایت


منبع: عربی برای همه

 

تصاویر بیشتر از برنامه:

آموزش مکالمه عربی آموزش تصویری کلمات عربی فلش کارت عربی آموزش تصویری لغات عربی

آموزش مکالمه عربی آموزش تصویری کلمات عربی فلش کارت عربی آموزش تصویری لغات عربی

آموزش مکالمه عربی آموزش تصویری کلمات عربی فلش کارت عربی آموزش تصویری لغات عربی

منبع: عربی برای همه


دانلود با لینک مستقیم


آموزش صوتی و تصویری 6000 هزار کلمه رایج در عربی در موبایل و تبلت همراه با فلش کارت

مشکلات و راهکارهایی برای دانش آموزان دیرآموز در دوره ابتدایی

اختصاصی از ژیکو مشکلات و راهکارهایی برای دانش آموزان دیرآموز در دوره ابتدایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
مشکلات و راهکارهایی برای دانش آموزان دیرآموز در دوره ابتدایی

وزارت آموزش وپرورش
آموزش وپرورش ...
مدیریت آموزش وپرورش ...


عنوان مقاله:
مشکلات و راهکارهایی برای دانش آموزان دیرآموز در دوره ابتدایی

تهیه وتنظیم:

 

شماره پرسنلی:
...

 


فرمت: ورد قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 5
مقدمه 7
دانش‌آموز دیرآموز : 8
اثرات نامطلوب جداسازی کودکان دیرآموز از دانش‌آموزان عادی 9
دیرآموز به چه کسانی گفته می‌شود؟ 10
ویژگیهای عاطفی کودکان دیرآموز : 11
* اهداف تلفیق دانش‌آموزان دیرآموز در کلاس‌های عمومی مدارس عادی : 11
*اصول کلی آموزشی دانش‌آموزان دیرآموز: 12
*راههای مقابله با مشکل کمبود رفتارهای ورودی شناختی دانش‌آموزان دیرآموز 13
*راهبردهای آموزشی برای معلمان دانش‌آموز دیرآموز : 14
در استفاده از همسالان در آموزش باید به نکات زیر توجه داشت : 15
در آموزش و پرورش دانش‌آموزان دیرآموز چه جایگاهی دارند؟ 18
دانش‌آموزان دیرآموز مشکل مدارس ابتدایی 19
● ویژگی های دانش‌آموزان دیرآموز: 20
▪ ویژگی های شناختی دانش‌آموزان دیرآموز 21
● نگرش معلمان به یکپارچه سازی: 22
● نظرات برخی پژوهشگران در این رابطه: 24
کودکان دیر آموز با برچسب استثنایی 26
ویژگی های خانوادگی کودکان دیر آموز: 28
کودکان دیر آموز
29
ویــژگـی های نگــــرشــی و عاطفــی کــودکان دیــرآموز: 32
ویــــژگی های خانوادگـــــی کـــــودکان دیـــــرآموز : 33
آیا کودکان دیر آموز را می‌شناسیم؟ 35
عوامل مؤثر در ایجاد و استمرار توجه دانش آموزان دیرآموز: 37
اهداف تلفیق دانش آموزان دیر آموز با دانش آموزان عادی : 37
عوامل مؤثر در تلفیق : 38
فلسفه حاکم بر آموزش ، دانش آموزان دیرآموز : 38
نقش انگیزش در یادگیری : 39
نقش معلم در آموزش دانش آموزان دیر آموز 40
تعریف کودکان دیر آموز: 41
ویژگی های عمومی دانش آموزان دیرآموز: 43
ویژگی های شناختی دانش آموزان دیرآموز : 45
ویــژگـی های نگــــرشــی و عاطفــی کــودکان دیــرآموز: 46
ویــــژگی های خانوادگـــــی کـــــودکان دیـــــرآموز : 47
کودکان دیرآموز در کلاسهای عادی: 48
سازگاری تحصیلی: 50
آموزش کودکان دیرآموز 50
تطبیق و سازگاری در دستورات خواندنی 51
روشهای بهبود وضعیت کودکان دیر آموز 53
ویژگی های نگرشی و عاطفی کودکان دیرآموز
55
کودکان دیر آموز 56
دانش آموزان دیر آموز و رویکردهای جدید نظام آموزش و پرورش 64
کودکان و دانش آموزان دیر آموز 64
برخی ویژگی های کودکان دیر آموز: 65
برخی از مشکلات ایشان در دروس فارسی 66
مشکلات یادگیری 69
انواع مشکلات یادگیری: 70
ویژگیهای دانش آموزان دیر آموز(مرزی) 72
راهکارهای آموزشی برای دانش آموزان مرزی 72
مشکلات تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری 73
راهکارهای آموزشی برای دانش آموزان ناتوان در یادگیری 74
اختلال دیرآموزی 75
درمان مشکلات یادگیری کودکان((بی قرار ،بی توجه)) 78
کودکان و دانش آموزان دیرآموز 85
برخی ویژگی های کودکان دیر آموز: 85
برخی از مشکلات ایشان در دروس فارسی 86
برخی از مشکلات دیرآموزان در ریاضیات 90
ارزیابی تشخیصی در حیطه ی اختلالات یادگیری 90
آزمون های هوشی نا مناسب برای تشخیص ناتوانی های یادگیری 96
اختلال نارسانویسی چیست و چه کودکانی نارسانویس هستند؟ 97
بهبود مهارت نوشتن 103
پیشنهادات به خانواده‌ی دانش‌آموز دیرآموز: 107
پیشنهادات‌به‌اولیاء‌مدارس‌عادی‌درمورددانش‌آموزان‌دیرآموز وآموزش‌پذیر: 108
پیشنهاداتی به اداره آموزش و پرورش در مورد دانش‌آموزان دیرآموز و آموزش پذیر : 109
پیشنهادات: 110
نتیجه گیری 112
منابع و مآخذ: 113

چکیده
یکی از پدیده‌های طبیعی و مشهود در تمام ساختارهای جوامع انسانی وجود تفاوت است. یک نظام آموزشی سالم ، انسانی و کارآمد این تفاوتها را به شکل طیفی از توانایی‌ها و قابلیت‌ها دریافت و ادراک می‌کند. شاهد تقطیع هر چه بیشتر این کودکان بر اساس تفاوتهای طبیعی هستیم. کودکانی که با شکست تحصیلی مواجه می‌شوند از کودکانی که موفقیت تحصیلی چشمگیری دارند جدا می‌شوند. در اینجا این واقعیت آشکار می‌شود که این دانش‌آموزان نیستند که دارای محدودیت‌های تحصیلی هستند بلکه درواقع خود نظام آموزشی است که دارای محدودیت‌های آموزشی است.
با اجرای برنامه تلفیق دانش‌آموزان دیرآموز، نه تنها مخاطبین اصلی (دانش‌آموزان) بلکه دانش‌آموزان (عادی) دیگر و معلمان مدارس عادی از اثرات مثبت آن بهره‌مند خواهدشد. اثراتی که به شکل بالاتر رفتن قابلیت‌های آموزشی معلمان ، غنی‌تر شدن محتوای موارد آموزشی گسترش قابلیت‌های انسانی همکلاسی‌ها و در نهایت بالارفتن احساس مسئولیت جامعه در جهت پذیرش گروههای متفاوت افراد نمود می‌یابند.
تغییر ثابت‌ترین رکن جوامع انسانی است امکانات و شرایط اجتماعی نیز متناسب با این تغییرات متحول می‌شوند. هر تغییری در پی نیازی می‌آید و نیازها نیز در پی تغییرات متحول شده، و انسان را در مقابل نیازهای دیگری قرار می‌دهند.
کودکان دیرآموز دارای محدودیت‌های یادگیری یا محرومیت‌های محیطی هستند که اثر خود را بر روی پیشرفت تحصیلی آنها می‌گذارد . این دانش‌آموزان پس از شکست‌های پیاپی تحصیلی که با آن مواجه می‌شوند در نهایت مجبور به ترک تحصیل از مدرسه عادی می‌شوند.
.معمولا تشخیص و شناسایی این افراد با مشکلاتی روبرو هست چرا که آنها در ظاهر مشکلی ندارند و در ب س یاری از موقعیتها مانند فعالیتهای عملی و اجتماعی رضایت بخش عمل می کنندولی در مهارتهای تحصیلی مانند خواندن و ریاضیات همانند همسالان عادی خویش موفق نیستند.مقاله ضمن تاکید بر اهمیت ارزیابی همه جانبه و پویای دانش آموزان شناسایی نیازهای ویژه آنها و اجرای آموزش فردی شده و بالینی، به بررسی ویژگی های افراد دیرآموز و نحوه شناسایی آنها در کلاس درس می پردازد و در پایان راهبردهایی را برای آموزش این کودکان در کلاس درس ارائه می دهد

 


کلید واژه ها: دانش آموزان دیرآموز، آموزش فردی شده، شناخت همه جانبه

 


دانلود با لینک مستقیم


مشکلات و راهکارهایی برای دانش آموزان دیرآموز در دوره ابتدایی

جلسه یک

اختصاصی از ژیکو جلسه یک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود با لینک مستقیم


جلسه یک

مقاله ای در مورد درآمد

اختصاصی از ژیکو مقاله ای در مورد درآمد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله ای در مورد درآمد


مقاله ای در مورد درآمد

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه: 11

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

درآمد

انواع درآمد

تعریف مالیات

نظریه اجباری بودن مالیات

درآمدهای مالیاتی و نحوه وصول و واریز آن به خزانه کشور

معایب روش نقدی شناسایی درآمد مالیاتی

روش تعهدی شناسایی درآمد مالیاتی

مزایای روش تعهدی

میزان مالیات تعیین شده در قانون بودجه و سهمیه بندی مالیات

 

 

 

مقدمه

درآمد (به انگلیسی: Income) در اصطلاح علم اقتصاد، به معنی مقدار پولی است که تولیدکنندگان با فروش محصولات یا خدمات خود به دست می‌آورند. هنگامی که یک موسسه خدماتی برای دیگران انجام دهد و یا کالایی به آنان تحویل دهد، در ازای آن مبلغی از ایشان دریافت می‌نماید یا معادل آن مبلغ از ایشان طلب‌کار میشود، و یا از ایشان سند (چک، سفته و ...) دریافت می‌کند. تمام این موارد موجب افزایش دارایی شرکت می‌گردد و چنین افزایش در دارایی، درآمد خوانده می‌شود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ای در مورد درآمد