ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نماه تأثیرمحیط بررفتار مشتری

اختصاصی از ژیکو پایان نماه تأثیرمحیط بررفتار مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعریف فرهنگ

بیان تنها یک تعریف از آن مشکل است و همینطور بیان ارتباط آن با درک و شناخت مشتریان نیز مشکل می باشد . با وجود این به دو معنی زیر توجه کنید: مجموعه ا ی است پیچیده که شامل دانش، اعتقاد، هنر، اصول اخلاقی، سنت و سایر توانایی ها و عادات دیگری است که توسط بشر یا اعضای جامعه حاصل شده است. راهی آشکار از زندگی گروهی از مردم و برنامه کامل آنها برای زندگی. بنابراین فرهنگ چیزی است که از لحاظ اجتماعی آموخته شده و اعضای یک جامعه همگی در آن سهیم اند. فرهنگ شامل اجزای مادی و غیر مادی است. فرهنگ غیر مادی شامل لغاتی است که مردم استفاده می کنند و نیز شامل عقاید و عادات و سنت هایی است که همگی آن را دارند و فرهنگ مادی شامل تمام مواد فیزیکی می گردد که تغییر کرده اند و توسط مردم به عنوان ابزار، ماشین، جاده و مزارع استفاده می شوند. در یک محیط بازاری و درمتن رفتار- مشتری، ساخته های فرهنگ مادی شامل تمام محصولات و خدماتی می شود که تولید و مصرف می شوند. مانند مؤسسات بازاریابی، سوپرمارکت ها و غیره. فرهنگ غیر مادی شامل روشی است که در آن مشتری در سوپرمارکت ها محصولات جدید تر و بهتر را می خرد. اهمیت فرهنگ در فهم رفتار بشری این است که فهم ما را در مورد این مسأله زیاد می کند که مردم چیزی بیشتر از شیمیدان، فیزیکدان و زیست شناس می باشند. واگرچه تمام مشتریان از لحاظ بیولوژیکی مشابه هستند، عقاید و جهان بین آنها ارزش های آن و عملکرد آن ها در محیط های فرهنگی شان متفاوت می باشد. ارتباط فرهنگ با تصمیمات بازار یابی: مدتهاست که کشف شده فرهنگ بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد به عنوان مثال در سال 1949 دوسن بری مشاهده کرد که تمام فعالیت هایی که در آن مردم دخیل هستند از لحاظ فرهنگی شخص است و تقریباً تمام خرید کالاهایی که صورت می گیرد برای این است که راحتی فیزیکی آنها را بوجود بیاورد تا بدین وسیله زندگی فرهنگی آنها را در پی داشته باشد. بنابراین فهم فرهنگ به بازاریاب کمک می کند تا عکس العمل مشتریان به استراتژی های بازاریابی را تفسیر نمایند. گاهی اوقات راهنمایی ومردم شناسان فرهنگی به منظور رسیدن به فهم وشناخت بهتر بازار صورت می گیرد. مردم شناسان قادرند که به بازاریابان درشناخت فرهنگی وشیوه ا ی که درافراد وجامعه منعکس می شود کمک نمایند. درزیر چندین نمونه ازفرهنگ وجود دارد.  ویژگی یا خصوصیت ملی یا تفاوت هایی که یک گروه ملی را از گروه دیگر متمایز می سازد. این ها مانند اختلافات فرهنگی جزئی تری می باشند که با توجه به آنها می توان آمریکایی ها، سوئدی ها، آلمانی ها و برزیلی ها را از یکدیگر شناخت. اختلافات در زیر مجموعه های فرهنگی نیز وجود دارد مانند سیاه ها، یهودیان و هیسپانیک ها. زبان آرم اشاره، وضعیت، نوع غذاونوشیدنی همگی اینها نکات راهنمایی کننده غیر زبانی رفتاری می باشند. اهمیت علائم در یک جامعه ، علم اشاره ها (semioics) ساختاری را برای مطالعه و تجزیه اینکه چگونه علائم در یک فرهنگ کاربرد دارند فراهم می کند به عنوان مثال تبلیغاتی از علائم اشاره برای سرمایه گذاری روی کالاها استفاده می کنند. نکات ممنوع و منع شده در یک فرهنگ که در ارتباط با چیزهای مختلفی مانند استفاده از یک رنگ ، یک جمله یا یک نشانه می باشند. فعالیت های فرقه ا ی که در آن افرادی که در خانه کار یا بازی، شرکت دارند همگی اعضای یک گروه هستند. چنین رفتاری در مکانهایی و مواقع ثابتی رخ می دهد و به صورت سمبولیک می باشد. آئین و تشریفات مسافرت از جمله رویدادهای فرقه ا ی می باشد که اشاره به مواقعی در زندگی شخص داردکه در یک مکان یا وضعیت به مکانی دیگر یا وضعیتی دیگر می رسدمانند تحصیل، ازدواج، بازنشستگی و مرگ. مردم شناسان به بازاریابان کمک می کنند که تشخیص دهند کالاهای آنها می تواند معانی فرهنگی را منتقل سازد. این عمل از طریق فرآیندی صورت می گیرد که در آن معنی فرهنگی برگرفته از جهان فرهنگی ویژه ا ی می باشد و به کالای مورد نظر مشتری از طریق تبلیغات و سیستم مد منتقل می گردد و از این کالاها سپس وارد زندگی شخص مشتریان از طریق عادات مصرفی ویژه وارد می شود. بخش های زیر را در زندگی مدرن رفتارهای فرقه ا ی به عنوان بخش مهمی از فرهنگ ما نشان می دهد. ساعت 3:29 صبح است. هاروی ریو 2 ساعت قبل هنگام ورود دومین دوست دیوید لترمن به خواب رفته است و تلویزیون هنوز روشن است. و ایستگاه شبکه ا ی نیز برنامه اش را قطع کرده است. چند لحظه بعد او با صدای زنگی از خواب می پرد. مانند میلیون ها نفر دیگر او مشغول انجام دادن کارهای شخصی می شود. در ابتدا هاروی برای درست کردن قهوه به آشپزخانه می رود سپس رادیو راروشن می کند. 10 دقیقه بعد شروع به خواندن روزنامه می کند و دوش می گیرد. در ساعت 7:03 آپارتمانش را ترک می کند و سوار ZX 300 خود شده و وارد بزرگ راه می شود و به اداره اش می رود. خیابان سنت ونیسنت شلوغ است و او باید برای خاله اش هلن کارت تبریکی برای تولدش بخرد. در اداره او جلسه ا ی با گروه تجاری ژاپنی خود دارد. بعد از نهار به این مسأله فکر می کند که چه چیز برای کریسمس مادرش بخرد آیا در شهر بمانیم یا بیرون برویم؟ بعد از مرورکارهای بعد از ظهرش هاروی در مورد قرار شبش فکر می کند. او سوزان را در Red onion برای شام می بیند. سپس آنها برای نوشیدن آبجو به کافه می روند و بعد از 2 ساعت به تماشای Clipper لس آنجلس مشغول می شوند. سوزان متوجه خستگی هاروی شده و بعد از آن به سراغ بازی بسکتبال می روند. هنگام آماده شدن برای خواب هاروی مقداری نوشیدنی می نوشد در حالی که به برنامه Tonight show نگاه می کند. بعد از گردش در شهر سوزان موهایش را شانه زده، ساعتش را کوک کرده وماسک صورت زده و دعایش را می خواند و با سریال آگاتاکریستی به خواب می رود. فعالیت های بیان شده در بالا در ارتباط با انواع مختلفی از عادات ورزش ها می باشد. مانند خواندن روزنامه، جانب داری ها. خانه داری ، امور مذهبی، تجاری، تعطیلات، عادات سفر، ورزش و زمان خواب. توجه کنید که چنین رفتارهای شخصی اغلب چگونه جنبه های ویژه فرآیند رفتار و عملکرد مشتری را در انتخاب کلاه و سرویس دهی ها و نیز تعویض آنها و استفاده آنها در بر می گیرد. مصرف به عنوان عادات ضروری زندگی مدرن تعریف می شود. ویژگی های فرهنگ اگرچه تعاریف فرهنگ ارائه شده در قبل خوب می باشند آنها به دنبال مشخص کردن ویژگی های فرهنگ در تنها چند لغت می باشد. مشهود است که مفهوم آن و تعریف آن دشوار می باشد. همانطور که نویسنده ا ی بیان می کند: این مسئله مانند گزارش دستانتان به روی ابراست. بنابراین، این بخش این مفهوم را شخصی پیرامون ویژگی های مهم فرهنگ توسعه می دهد. بسیاری از ویژگی های فرهنگ بیان می شود، ماهیت آن را مشخص نمایند. اما اکثر دانشمندان علوم اجتماعی بر این عقیده اند که ویژگی های زیر ضروری می باشند.

فرمت ورد  تعداد صفحات 58


دانلود با لینک مستقیم


پایان نماه تأثیرمحیط بررفتار مشتری

تحقیق در مورد شهادت در امور معنوی و کیفیری

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد شهادت در امور معنوی و کیفیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد شهادت در امور معنوی و کیفیری


تحقیق در مورد شهادت در امور معنوی و کیفیری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه42

 

فهرست مطالب

 

1-خطاهای فهم.

2-خطاهای تخیل.

3-خطاهای حواس.

4-خطاهای تمایلات.

5-خطاهای نفسانیات و یا شهوات.

محمود سرشار

انتقال حقیقت امری از ناحیه فردی که آنرا دیده و شنیده باشد به فرد دیگری که آنرا ندیده نشنیده است شهادت گویند.

پس شهادت عملی است که هر فردی حقیقت امری را نسبت بآن اطلاعات شخصی دارد گواهی داده و آنرا در معرض استفاده دیگران برای کشف حقیقت قرار میدهد.

انسان اولین طریقه اثبات دعوی را تمسک بگواهی گواهان قرار داده زیرا قبل از اختراع خط یگانه وسیلهای که برای اثبات دعوی و یا دفاع از آن بکار میرفت استناد بشهادت شهود بود.

شهادت در مذهب یهود

در کیش یهود در امور قضائی برای شهادت شهود اهمیت زیادی قائل بوده و ابن هاعزرو هوشن میشپات که ناشرین شریعت کلیم بودند مقرراتی در قسمت شهادت شهود جمعآوری کرده و درتورات هم مسطور است که کلیه دعاوی مدنی و حقوقی از طریق شهادت صورت میگرفت وهیچ عقد و قراردادی بدون حضور گواه درباره طرفین نافذ و معتبر شناخته نمیشد ولی زنها مجاز نبودند که در امر شهادت دخالت نمایند و این عمل فقط بوسیله مردان صورت میگرفت.

شهادت درحقوق روم

درحقوق روم شهادت غیرمستقیم اعتباری نداشت شرط اصلی شهادت این بود که شاهد شخصاً ناظر واقعه باشد و آنرا دیده و یاشنیده باشد و شهادت واحد کافی برای اثبات امری در امور کیفری و مدنی نبود.

رومیها علاوه بر مردها بزنان نیز اجازه میدادند که در ادای شهادت شرکت نمایند.

شهادت در حقوق ایران باستان

در ایران باستان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد شهادت در امور معنوی و کیفیری

تاریخچه ی کامل آموزش و پرورش در ایران

اختصاصی از ژیکو تاریخچه ی کامل آموزش و پرورش در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

در این ورد ۲۰ صفحه ای قابل ویرایش به بررسی تاریخچه ی کامل آموزش چ پرورش در ایران پرداخته شده است،که در چ سالی وارد ایران شد،از چه طریقی وارد ایران شد،در چ زمانی،وضعیت اموزش و پرورش در دوره های مختلف،و کلیه ی تغییر و تحولات تا به امروز را مورد بررسی قرار داده است.


دانلود با لینک مستقیم


تاریخچه ی کامل آموزش و پرورش در ایران

دانلود معرفی سبکهای مختلف موسیقی و دلایل گرایش جوانان ایرانی به انواع سبکهای موسیقی

اختصاصی از ژیکو دانلود معرفی سبکهای مختلف موسیقی و دلایل گرایش جوانان ایرانی به انواع سبکهای موسیقی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود معرفی سبکهای مختلف موسیقی و دلایل گرایش جوانان ایرانی به انواع سبکهای موسیقی


دانلود معرفی سبکهای مختلف موسیقی و دلایل گرایش جوانان ایرانی به انواع سبکهای موسیقی

امروزه یکی از مهمترین یکی از مؤثرترین عوامل تفریحی و سرگرم کننده برای جوانان ایرانی گوش دادن به موسیقی است. گرایشات مختلفی نسبت به انواع موسیقی در بین جوانان ایرانی وجود دارد.

جوانان امروز، داستان گذشته موسیقی ما را نمی دانند زیرا در این باره کتابی نوشته نشده است که بخوانند. موسیقی ما در محیطی اختصاصی به وجود آمده که چندان به مزاج اجتماع امروز نمی سازد. جوانان نغمه و آهنگی را طالبندکه به آن دل ببندند و سرگرم شوند. ولی چیزی را که می خواهند نمی جویند. پس دست به دامان موسیقی غربی می شوند. اما چون در همه کس مایه کافی برای فهم آن نیز پیدا نمی شود به ساده ترین نوع آن که همان جاز است دل خوش می دارند.

1- مقدمه

2- بیان مسأله

3- بیان اهداف

4- بیان فرضیات

5- مطالعه پیشینه

6- گفتگو با یک موسیقیدان

7- تعریف مفاهیم اساسی موسیقی

8- تعریف سبکهای موسیقی

9- ابزار جمع آوری اطلاعات

10- روش تحقیق

11- معرفی جامعه

12- معرفی نمونه

13- تعاریف عملیاتی

14- جدول زمانبندی و بودجه بندی

15- فهرست منابع

فایل حاضر به صورت word و شامل24صفحه و قابل ویرایش می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود معرفی سبکهای مختلف موسیقی و دلایل گرایش جوانان ایرانی به انواع سبکهای موسیقی

بررسی ساخت شیشه مقره بشقابی-شیشه ای(پاورپوینت)

اختصاصی از ژیکو بررسی ساخت شیشه مقره بشقابی-شیشه ای(پاورپوینت) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی ساخت شیشه مقره بشقابی-شیشه ای(پاورپوینت)


بررسی ساخت شیشه مقره بشقابی-شیشه ای(پاورپوینت)

بررسی ساخت شیشه مقره بشقابی-شیشه ای(پاورپوینت)

تعریف مقره (Insulator) :
 
طبق تعریفIEC مقره به وسیله یا آلتی گفته می شود که دارای مقاومت الکتریکی بالایی بوده و علاوه بر عایق نمودن هادی نسبت به پایه و زمین،ارتباط مکانیکی هادی و پایه را نیز تشکیل می دهد.

دانلود با لینک مستقیم


بررسی ساخت شیشه مقره بشقابی-شیشه ای(پاورپوینت)